Το 1ο τρίμηνο του 2021 είναι το πρώτο πλήρες, για τη Forthnet ως θυγατρική της United Group (που ανήκει στην BC Partners) και καθώς είναι πλέον εκτός Χρηματιστηρίου, ο μητρικός όμιλος ανακοίνωσε ορισμένα βασικά μεγέθη της, όπως και για τις υπόλοιπες εταιρείες ιδιοκτησίας του.

Ειδικότερα, τα έσοδα του πρώτου τριμήνου φέτος της Forthnet διαμορφώθηκαν σε 62,2 εκατ. ευρώ (πέρσι δεν είχε ανακοινωθεί τρίμηνο για έχουμε τη σύγκριση). Από υπηρεσίες Διαδικτύου προήλθαν τα 22,5 εκατ. ευρώ, από την τηλεφωνία 10,4 εκατ. ευρώ, από την συνδρομητική τηλεόραση 16,8 εκατ. ευρώ και από διαφημίσεις 4,2 εκατ. ευρώ. Τα έσοδα χονδρικής ήταν 4,9 εκατ. ευρώ.

Το προσαρμοσμένο EBITDA (κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων) της Forthnet ήταν 18,1 εκατ. ευρώ, το προσαρμοσμένο περιθώριο EBITDA 29,2% και οι κεφαλαιουχικές δαπάνες 6,2 εκατ. ευρώ.

Κατά το εξεταζόμενο διάστημα ο βουλγαρικός πάροχος, η Vivacom, δημιούργησε το 29% των εσόδων του Ομίλου της United, η Telemach Slovenia το 14%, όπως και η Forthnet επίσης το 14%, η SBB Serbia το 13% και η Telemach Croatia το 10%. Η Telemach BH και Telemach Montenegro συμμετείχαν η κάθε μία στα έσοδα του Ομίλου με ποσοστό μικρότερο από 5%.

Η θυγατρική της United Group στα μέσα ενημέρωσης, United Media, συμμετείχε κατά 13% στα συνολικά τριμηνιαία έσοδα του Ομίλου.

Τη μεγαλύτερη συμμετοχή στα ενοποιημένα EBITDA του τριμήνου είχαν η Vivacom (34%), η SBB (17%), η United Media (14%) και η Telemach Slovenia (13%).

Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε χθες η United Group οι Κεφαλαιακές Δαπάνες της το 2020 αυξήθηκαν 57,3%, στα 310,2 εκατ. ευρώ και κατά 57,9%, στα 91,3 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Όπως αναφέρεται «ο Όμιλος συνεχίζει τις επενδύσεις σε όλη την περιοχή, τόσο σε δίκτυα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας όσο και στον χώρο των μέσων ενημέρωσης. Στις σχεδιαζόμενες επενδύσεις της περιλαμβάνεται πρόγραμμα 500 εκατ. ευρώ, το οποίο ανακοινώθηκε τον Μάρτιο και θα υποστηρίξει το λανσάρισμα ενός δικτύου οπτικών ινών νέας γενιάς σε όλη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη».

Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, η αναδιοργάνωση που κυοφορείται στη Forthnet με την υπογραφή της United Group περιλαμβάνει τη δημιουργία δύο εταιρειών. Η μία θα έχει τους πελάτες και ό,τι αφορά στις τηλεπικοινωνίες και η δεύτερη το τηλεοπτικό περιεχόμενο (τα στούντιο και τις παραγωγές) ενώ ό,τι αφορά τα δικαιώματα σε περιεχόμενο (αθλητικά κ.λ.π.) θα τυγχάνουν διαχείρισης κεντρικά από τη μητρική εταιρεία.

Η «νέα» Forthnet, πιθανότατα υπό το brand Nova, επεξεργάζεται και το νέο της «πρόσωπο» προς τον καταναλωτή το οποίο αναμένεται να παρουσιάσει τις επόμενες ημέρες.

Εκτός ταμπλό η Forthnet αποφάσισε η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς