ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Προχωρά μετά από πολλές περιπέτειες η πρώτη από τις οκτώ εργολαβίες του οδικού άξονα Πάτρα Πύργος. Πρόκειται για την κατασκευή του τμήματος Δουναίικα-Πύργος μήκους 8,14 χιλιομέτρων και θα έχει προϋπολογισμό 67,2 εκατ. ευρώ. Το έργο είχε δημοπρατηθεί πριν από την πρώτη Κυβέρνηση Σύριζα-ΑΝΕΛ αλλά κατόπιν ακυρώθηκε καθώς ο διαγωνισμός είχε θεωρηθεί προβληματικός ενώ τον είχε προσβάλει νομικά και η ΜΕΤΚΑ κάτι που θα δημιουργούσε καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση του έργου. Σύμφωνα με πληροφορίες στο έργο θα συμμετέχουν όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι όπως η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ του Γ. Περιστέρη, Ελλάκτωρ του Λ. Μπόμπολα, ΜΕΤΚΑ του ομίλου Μυτιληναίος, και Άβαξ του κ. Ιωάννου.

Τεμαχισμός του οδικού άξονα
Συγκεκριμένα το τμήμα Πάτρα-Πύργος, είχε εξαιρεθεί από τη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού και επρόκειτο να δημοπρατηθεί ως ενιαίο έργο με προϋπολογισμό περί τα 475 εκατ. ευρώ. Είχε, μάλιστα, προσδιοριστεί και ημερομηνία δημοπράτησης (η 20ή Ιανουαρίου 2015), χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες και να έχουν βρεθεί τα σχετικά κονδύλια.

Η πρώτη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ είχε ανακοινώσει πως το έργο θα τεμαχιστεί σε μικρότερα κομμάτια, ώστε να έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής και μικρότερες εργοληπτικές επιχειρήσεις. Τελικά, με τη λύση που περιγράφει η απόφαση Χρ. Σπίρτζη, δεν θα συμμετάσχουν μόνο οι εργολάβοι της ανώτατης τάξης αλλά και της ακριβώς μικρότερης, δηλαδή της 6ης τάξης.

Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη, το πρώτο έργο θα έχει προϋπολογισμό 67,2 εκατ. ευρώ, αλλά στα τεύχη δημοπράτησης πρόκειται να συμπεριληφθεί και δικαίωμα αύξησης του προϋπολογισμού κατά 3,4 εκατ. ευρώ που θα αφορά “στην εκτέλεση εργασιών ανακατασκευής του οδοστρώμματος της υφιστάμενης Νέας Εθνικής Οδού Πάτρας-Πύργου, μήκους 8 χιλιομέτρων περίπου, από τον Ανισόπεδο Κόμβο Πύργου μέχρι τον κόμβο προς Αρχαία Ολυμπία”.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
