ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στο «στόχαστρο» των μεγάλων παικτών του εγχώριου λιανεμπορίου βρίσκονται τα υπό ανέγερση εμπορικά κέντρα στο Ελληνικό.
Οι προοπτικές που παρουσιάζουν οι συγκεκριμένοι χώροι δεν θα μπορούσαν να αφήσουν αδιάφορο κανέναν, πόσο μάλλον, των αλυσίδων που ενδιαφέρονται να επεκταθούν σε νέες δυναμικές αγορές, οι οποίες «υπόσχονται» κέρδη. Το «παρών» στο project του Ελληνικού σχεδιάζει να δώσει και η Public – MediaMarkt του ομίλου Olympia συμφερόντων του επιχειρηματία Πάνου Γερμανού.
Όπως «αποκάλυψε» χθες ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ρόμπυ Μπουρλάς στη διάρκεια παρουσίασης του νέου καταστήματος Public στο Golden Hall, υπάρχουν διαπραγματεύσεις για τη δημιουργία ενός Public στο εμπορικό κέντρο που θα κατασκευασθεί μέσα στην έκταση του πρώην διεθνούς αεροδρομίου πλησίον της Λεωφόρου Βουλιαγμένης (Vouliagmenis Mall) και θα εκτείνεται σε 72.000 τ.μ. και ενός MediaMarkt στο Retail Park (εμπορικό πάρκο λιανικής) συνολικής επιφάνειας 30.000 τ.μ. που θα αναλάβει να κατασκευάσει ο όμιλος Φουρλής (και πάλι) επί της Λεωφόρου Βουλιαγμένης.
Στο Retail Park θα φιλοξενηθούν τα σήματα που αναπτύσσει ο όμιλος Fourlis, δηλαδή η σουηδική εταιρεία οικιακού εξοπλισμού ΙΚΕΑ και η αλυσίδα αθλητικών ειδών Intersport.
Ανάμεσα στις εταιρείες που εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο να αποκτήσουν παρουσία στο εμβληματικό ακίνητο είναι σύμφωνα με πληροφορίες και η Attica Stores. Μάλιστα, η διοικητική ομάδα των πολυκαταστημάτων που ξεκίνησαν οι επιχειρηματίες Κ. Λαμπρόπουλος, Κ. Σγουμπώπουλος και Αλ. Τσουβελεκάκης έχει πάρει μέρος στις παρουσιάσεις που έχει κάνει εδώ και λίγο καιρό η Lamda Development στους υποψήφιους εκμισθωτές.
Την προοπτική του Ελληνικού «καλοβλέπει» και η αλυσίδα βρεφικών ειδών Mothercare, η οποία αναζητά νέες ευκαιρίες ανάπτυξης σε δυναμικές πιάτσες. Ήδη, η εταιρεία υπό την καθοδήγηση της Βιολέτας Λάππα εξετάζει μεταξύ άλλων το άνοιγμα νέου σημείου στο εμπορικό κέντρο Smart Park στα Σπάτα.
Σύμφωνα με πληροφορίες που δεν επιβεβαιώνονται στη λίστα των υποψήφιων εκμισθωτών περιλαμβάνονται τα μεγάλα διεθνή brands ένδυσης και υπόδησης που έχουν παρουσία στην χώρα, όπως η Zara, τα Marks & Spencer, η Nike, η Adidas καθώς και άλλα γνωστά σήματα από τους χώρους των παιχνιδιών, των σούπερ μάρκετ και πολλές ακόμη κατηγορίες του εμπορίου.
Το δέλεαρ…
Ο λόγος που τα εμπορικά κέντρα του Ελληνικού φαίνεται να συγκεντρώνουν τόσο ισχυρή ζήτηση συνδέεται με την υψηλή επισκεψιμότητα που θα προσελκύσει η συγκεκριμένη ανάπτυξη. Υπολογίζεται πως στην έκταση θα κατοικούν μόνιμα περίπου 25.000 κάτοικοι, οι οποίοι θα κατοικήσουν τις οικίες που σχεδιάζεται να δημιουργηθούν αλλά και οι περίπου 1 εκατομμύριο τουρίστες που υπολογίζεται πως θα επισκέπτονται τις εγκαταστάσεις κάθε χρόνο.
Ήδη, ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development, Οδυσσέας Αθανασίου ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα ότι οι κατοικίες που θα ανεγερθούν κατά την πρώτη πενταετία –σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις- θα ξεπεράσουν τις 1.400 έναντι 400 που προβλέπονταν βάση των αρχικών σχεδιασμών
Διαβάστε επίσης:
Στρατηγική συνεργασία Lamda Development – Fourlis για την ανάπτυξη Retail Park εντός του Ελληνικού
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γαλλία: Η ακροδεξιά Μαρίν Λεπέν προσβλέπει σε πρόωρες προεδρικές εκλογές
- Γεραπετρίτης: Η ένταξη της Σερβίας στην ΕΕ αποτελεί γεωπολιτικής φύσεως αναγκαιότητα
- Ρωσία: Ο έλεγχος των πυρηνικών εξοπλισμών ανήκει στο παρελθόν
- Στέφανος Γκίκας από Ζάκυνθο: «Δρομολογούμε σημαντικά λιμενικά έργα στα νησιά μας, που θα φέρουν αλματώδη ανάπτυξη»