• Business

    Mega deal $8,5 δισ. βάζει Coach, Kors, Versace κάτω από την ίδια στέγη

    • NewsRoom

    Joanne Crevoiserat, CEO Tapestry (Πηγή: Linkedin)


    Την ανταγωνιστική Capri θα αποκτήσει η Tapestry, μητρική της Coach, σε ένα mega deal 8,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων που ανακοινώθηκε σήμερα, Πέμπτη και αναμένεται να αποτελέσει “επανάσταση” στο χώρο ειδών πολυτελείας.

    Η συμφωνία θα δημιουργήσει έναν αμερικανικό κολοσσό στον τομέα της μόδας που – αν και δεν είναι τόσο μεγάλος όσο οι ευρωπαίοι ανταγωνιστές του – θα βρεθεί σε ανταγωνιστική θέση στην τεράστια αγορά ειδών πολυτελείας.

    Σημειώνεται ότι θα συγκεντρωθούν έξι μάρκες μόδας: Tapestry’s Coach, Kate Spade και Stuart Weitzman and Capri’s Versace, Jimmy Choo και Michael Kors.

    Συγκεκριμένα, η Tapestry θα αγοράσει τις μετοχές της Capri για 57 δολ. τη μία σε μετρητά, ποσό που αντιπροσωπεύει premium σχεδόν 65% από την τρέχουσα τιμή τους (σήμερα στα 34 δολ. περίπου).

    Η συμφωνία φέρνει πλέον τις μάρκες της Tapestry, που περιλαμβάνουν επίσης τις Kate Spade και Stuart Weitzman, κάτω από την ίδια στέγη με τις Jimmy Choo Versace και Jimmy Choo της Capri.

    Με την ολοκλήρωση της συμφωνίας, η εταιρεία θα έχει το μέγεθος και την κλίμακα για να προσεγγίσει περισσότερους πελάτες σε όλο τον κόσμο και να ανταγωνιστεί καλύτερα στην αγορά πολυτελών προϊόντων, δήλωσε στο CNBC, η διευθύνουσα σύμβουλος της Tapestry, Joanne Crevoiserat.

    Ανέφερε δε ότι συγκεντρώνονται «έξι εμβληματικές μάρκες» με παρουσία σε περισσότερες από 75 χώρες, οι οποίες αποφέρουν πάνω από 12 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια έσοδα.

    Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Capri, John Idol, ανέφερε ότι η συμφωνία θα παρέχει μεγαλύτερους πόρους και δυνατότητες “για να επιταχυνθεί η επέκταση της εμβέλειάς μας παγκοσμίως”.

    Όπως σημειώνει το Reuters, οι αμερικανικές εταιρείες πολυτελείας υστερούν σταθερά από τις ευρωπαϊκές εταιρείες όπως η  https://www.mononews.gr/tag/louis-vuitton, η οποία κατέχει 75 μάρκες, συμπεριλαμβανομένου του αμερικανικού κοσμηματοπώλη Tiffany και των Louis Vuitton και Dior.

    Η εξαγορά αναμένεται να προστατεύσει επίσης τη διευρυμένη πλέον Tapestry απέναντι στην επικείμενη επιβράδυνση της ζήτησης για είδη πολυτελείας στις ΗΠΑ, μετά την εκτίναξη που είχαν δει στον απόηχο της υποχώρησης της πανδημίας και που ανετράπη αργότερα, λόγω υψηλού πληθωρισμού.

    Πηγή: CNBC

    Διαβάστε επίσης: 

    Η Sunlight Group αποκτά το 100% της A. Müller GmbH



    ΣΧΟΛΙΑ