Με +6% η μετοχή της εταιρείας ενδυμάτων Med στο ντεμπούτο της στο χρηματιστηριακό ταμπλό και τον διευθύνοντα σύμβουλο κ. Λεωνίδα Ζησιάδη να δηλώνει κατά την έναρξη των συναλλαγών, όπου εκλήθη ως τιμώμενο πρόσωπο να κηρύξει την έναρξη της συνεδρίασης χτυπώντας το παραδοσιακό «καμπανάκι», ότι στους μετόχους δεν υπόσχεται μόνο απόδοση, αλλά συνέπεια.

Ο κ. Ζησιάδης έκανε λόγο για τιμητική παρουσία στο Χρηματιστήριο Αθηνών (Χ.Α.). Η εισαγωγή στο Χ.Α. αποτελεί, όπως είπε, την επιβράβευση μιας σημαντικής και μακράς πορείας.

Είπε δε, ότι ένα νέο τολμηρό και συνάμα δυναμικό κεφάλαιο ανοίγει και πως ως στρατηγικός επενδυτής στην εταιρεία το 2021 και ως CEO πλέον δύο χρόνια μετά, η εταιρεία εισέρχεται πλέον στο Χ.Α. και κάπου εκεί, ο επιχειρηματίας δάκρυσε, αναπολώντας τις δύσκολες στιγμές μέχρι την εισαγωγή στη Λεωφόρο Αθηνών.

Η Med εξαγοράστηκε κατά 70% από τον επενδυτικό όμιλο APEX Holdings του κ. Ζησιάδη.

Η οριστική συμφωνία έκλεισε τον Φεβρουάριο που μας πέρασε, με τον κ. Ζησιάδη να αναλαμβάνει τα καθήκοντα του CEO, ένα μήνα μετά, τον Μάρτιο.

Η APEX λειτουργεί ως επενδυτικός βραχίονας για μια σειρά επιχειρήσεων εστιάζοντας στο real estate, τον τουρισμό και τα boutique ξενοδοχεία.

Μάλιστα, προσφέρει εξατομικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες συγχωνεύσεων και εξαγορών (M&A), διεκπεραιώνοντας εντολές αγοράς ή πώλησης για πολλούς διεθνείς πελάτες.

Τα προϊόντα της MED βρίσκονται προς διάθεση σε περισσότερα από 150 σημεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό, μέσω καταστημάτων λιανικής (Ελλάδα, Τουρκία, Ιταλία), χονδρικής (Κύπρος, Βουλγαρία, Γαλλία, Τσεχία, Μολδαβία, Σενεγάλη, Ιταλία, κλπ.) και του e-shop. Ο όμιλος διατηρεί 22 μισθωμένα καταστήματα λιανικής πώλησης στην ελληνική επικράτεια και το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) του ομίλου (λιανικές πωλήσεις εμπορευμάτων), καθώς και 11 shop-in-shop σημεία πώλησης σε πολυκαταστήματα στην Ελλάδα (χονδρικές πωλήσεις εμπορευμάτων).

Μέσω της θυγατρικής του Fashion Icon στη Βουλγαρία πραγματοποιεί την πλειονότητα των χονδρικών πωλήσεων προϊόντων.

Σημειώνεται ότι για τα καταστήματα shop-in-shop οι συμβάσεις χονδρικής πώλησης εμπορευμάτων είναι ξεχωριστές και με εξειδικευμένους όρους, καθώς το κάθε κατάστημα είναι διαφορετικών συμφερόντων της οικογένειας Χόντου.

Μέσω της MED SRL ITALIA διατηρεί ένα κατάστημα λιανικής πώλησης στη Ρώμη.

Επίσης, σε συνεργασία με τοπική εταιρεία της Τουρκίας διατηρεί ένα κατάστημα λιανικής πώλησης στην Κωνσταντινούπολη.

Συνολικά ο όμιλος απασχολούσε 183 άτομα το 2022, ενώ τη χρήση του 2021 απασχολούσε 190 άτομα.

Τα έσοδα από πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 4,541 εκατ. ευρώ για τη χρήση του 2022, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 10,5% σε σχέση με τη χρήση του 2021, όταν τα έσοδα είχαν διαμορφωθεί σε 4,108 εκατ. ευρώ.

Η εν λόγω αύξηση οφείλεται στην επανεκκίνηση του καναλιού διανομής χονδρικής, το οποίο συνέβαλλε στην αύξηση του κύκλου εργασιών της πλήρως ενοποιούμενης θυγατρικής Fashion Icon κατά 100 χιλιάδες ευρώ περίπου, καθώς και στο νέο κατάστημα λιανικής πώλησης στην Ιταλία, ο κύκλος εργασιών του οποίου ήταν 250 χιλιάδες ευρώ για τη χρήση 2022.

Το μικτό κέρδος ανήλθε σε 3,583 εκατ. ευρώ το 2022 από 2,774 εκατ. ευρώ έναν χρόνο πριν, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 27% σε ενοποιημένο επίπεδο.

Ο δείκτης περιθωρίου EBITDA παρουσίασε αύξηση από 25,07% το 2021 σε 30,49% το 2022, λόγω της αύξησης του EBITDA κατά περίπου 35%. Τα κέρδη από λειτουργικές δραστηριότητες ανήλθαν σε 487 χιλιάδες ευρώ από 132 χιλιάδες ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 269%.

Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 263 χιλιάδες ευρώ το 2022 έναντι 16 χιλιάδες ευρώ το 2021, καταγράφοντας εξίσου σημαντική αύξηση.

Το περιθώριο καθαρού κέρδους σημείωσε επίσης σημαντική βελτίωση από 0,4% σε 5,8%.

Τα ίδια κεφάλαια του ομίλου παρουσίασαν μείωση 9% οφειλόμενη κυρίως στη μείωση 85% στα λοιπά αποθεματικά. Τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα στο τέλος του 2022 ανέρχονταν σε 369 χιλιάδες ευρώ.

Το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται στα 2,86 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε επίσης:

Optima Bank: Αυξάνει την τιμή-στόχο για την ΕΤΕ στα €8 και συστήνει «αγορά»

Ποια ελληνικά assets είναι οι «λαγοί» του investment grade

«Βουτιά» του πληθωρισμού στο 1,8% τον Ιούνιο – Νέα εκτόξευση στις τιμές των τροφίμων κατά 12,2%