Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Μέχρι και τρακτέρ: Η Κίνα τονώνει την ζήτηση με διαδικτυακό φεστιβάλ πωλήσεων

Με ένα φεστιβάλ διαδικτυακών αγορών, η Κίνα επιχειρεί να ζωντανέψει το ενδιαφέρον και να ενισχύσει την κατανάλωση, μετά την ετήσια μείωση της ανάπτυξης κατά 6,8% στο πρώτο τρίμηνο του 2020.

Το φεστιβάλ αυτό, που θα είναι το δεύτερο που διοργανώνεται στο είδος του, είναι η πιο πρόσφατη κίνηση που υλοποιείται από το Πεκίνο, για την αύξηση της εσωτερικής κατανάλωσης προϊόντων, αλλά και την αντιμετώπιση των οικονομικών συνεπειών από την εξάπλωση της COVID-19.

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 28 Απριλίου μέχρι τις 10 Μαΐου, με τη συμμετοχή 100 και πλέον εταιριών που θα πωλήσουν από αγροτικά προϊόντα μέχρι ηλεκτρονικές συσκευές.

Για τη διοργάνωση του φεστιβάλ συνεργάζονται το υπουργείο Εμπορίου, το υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας της Πληροφορικής, τα κρατικά ταχυδρομεία, αλλά και η Ένωση Καταναλωτών της Κίνας.