«Χαμόγελα» υπάρχουν στην Μασούτης για την υποδοχή που επιφύλαξε το αθηναϊκό κοινό στην είσοδο της εταιρείας στην αγορά της πρωτεύουσας. Πηγές της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας εκφράζουν την ικανοποίησή τους για την προσέλευση των καταναλωτών κατά τις πρώτες μέρες λειτουργίας και τονίζουν πως τα μηνύματα που φθάνουν από διάφορες πλευρές γεννούν αισιοδοξία και για τη συνέχεια.

Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, οι πωλήσεις της Μασούτης τόσο στην Αθήνα όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα κινούνται ανοδικά.

«Ο κόσμος δείχνει εμπιστοσύνη στον Μασούτη και στην πρότασή μας», σημειώνουν χαρακτηριστικά και προσθέτουν πως το επόμενο διάστημα αναμένονται νέες πρωτοβουλίες που θα τονώσουν περαιτέρω το αγοραστικό ενδιαφέρον.

Θα πρέπει να σημειωθεί πως καταλυτικό ρόλο στο θετικό ξεκίνημα έπαιξε και η ευρεία διαφημιστική καμπάνια σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο που επιστράτευσε η εταιρεία καθώς και οι ειδικές προσφορές που «τρέχουν» αυτό το διάστημα.

Σύμφωνα με τη διοίκηση, για τις πέντε πρώτες εβδομάδες έχουν προγραμματισθεί δυνατές προσφορές και μειώσεις τιμών, συνολικού κόστους 1,5 εκατ. ευρώ για όλη την Ελλάδα αλά και έντονη διαφημιστική προβολή, προϋπολογισμού 300 χιλ. ευρώ. Επιπλέον, το ίδιο διάστημα σε αριθμητικό επίπεδο οι προσφορές θα είναι αυξημένες κατά 30%.

Η Μασούτης έκανε την επίσημη είσοδο στην αγορά της πρωτεύουσας στις 3 Σεπτεμβρίου, την ίδια μέρα με τα εγκαίνια του νέου καταστήματος στο Π. Φάληρο που απέκτησε από την Σκλαβενίτης. Υπενθυμίζεται ότι η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα τον περασμένο Μάιο αποφάσισε μετά από ενδελεχή έρευνα να κάνει το μεγάλο βήμα και να δραστηριοποιηθεί στην Αθήνα, μέσα από την εξαγορά της «Προμηθευτικής» και των 53 καταστημάτων της σε Αθήνα και Άνδρο.

Με βάση τον υφιστάμενο σχεδιασμό προβλέπεται η λειτουργία συνολικά 100 καταστημάτων στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας μέσα στα επόμενα δυο με τρία χρόνια ενώ για τον πρώτο χρόνο λειτουργίας στην Αττική στοχεύει σε τζίρο πάνω από 130 εκατ. ευρώ από περίπου 116 εκατ. ευρώ φέτος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Μασούτης: Ποια «ηχηρά ονόματα» έδωσαν το «παρών» στα εγκαίνια του καταστήματος στο Π. Φάληρο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Super Market: H «νέα χρονιά» τα «πρωτάκια», οι φερέλπιδες και η σταθερή αξία