ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στη διεύρυνση του ηλεκτρονικού μεριδίου της από μια αγορά που στο πρώτο εξάμηνο έφτασε τα 134 εκατ. ευρώ στοχεύει η Μασούτης.
Το ψηφιακό κανάλι πωλήσεων αποτελεί ένα σημαντικό κεφάλαιο για την αλυσίδα σούπερ μάρκετ, η οποία στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της έχει προχωρήσει σε επενδύσεις στοχεύοντας στην αύξηση του μεριδίου από μια αγορά που εξελίσσεται σε άκρως ανταγωνιστική.
Στην κατεύθυνση αυτή τέθηκε σε λειτουργία το πρώτο dark store στην Μεταμόρφωση Αττικής με στόχο την υποστήριξη και στην περαιτέρω ανάπτυξη του eshop.masoutis.gr.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της αλυσίδας υπό τον κ. Γιάννη Μασούτη, στόχος του έργου είναι η διεύρυνση του πελατολογίου, η βέλτιστη εξυπηρέτηση, οι καλύτερες υπηρεσίες, ταχύτεροι χρόνοι διαλογής και παράδοσης, εξάλειψη τυχόν ελλείψεων λόγω δυνατότητας προβολής του αποθέματος και εξυπηρέτηση μεγαλύτερου αριθμού πελατών.
Με τη λειτουργία του νέου καταστήματος αλλάζει το μοντέλο διανομής των παραγγελιών στην Αθήνα, που έως σήμερα γινόταν μέσα από τα φυσικά καταστήματα. Οι ανάγκες του e-shop της συγκεκριμένης περιοχής εξυπηρετούνται πλέον κεντρικοποιημένα μέσω του dark store.
Το κατάστημα βρίσκεται στην οδό Σπάρτης 32 & Πάροδος Αττικής οδού, εκτείνεται σε 1.700τμ με ακτίνα κάλυψης την Κεντρική και Βόρεια Αττική.
Απασχολεί 65 άτομα προσωπικό με προοπτικές συνεχούς ανάπτυξης και καθημερινής αύξησης της δυναμικής. Διαθέτει κωδικολόγιο 18.000 προϊόντων σε πλήρη γκάμα των κατηγοριών της Μασούτης, το οποίο αναπτύσσεται σε κατηγορίες που ακολουθούν τις νέες τάσεις της εποχής, όπως η διεθνής κουζίνα, η υγιεινή διατροφή και τα βιολογικά προϊόντα.
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην κατηγορία των φρέσκων προϊόντων, κατηγορία η οποία επιφέρει το 34% των συνολικών πωλήσεων των online σούπερ μάρκετ όπως προκύπτει από τα πρόσφατα στοιχεία της Convert Group. To dark store της Μασούτης στην κατηγορία των φρέσκων προϊόντων διαθέτει τμήμα μαναβικής, τμήμα αλλαντικών-τυροκομικών κοπής και κρεοπωλείου, με τοπικούς ζυγούς για την πρόωρη εκτέλεση των παραγγελιών ώστε να εξυπηρετούνται στον ίδιο χρόνο περισσότερες παραγγελίες.
Για τη βέλτιστη δυνατή απόδοση και αύξηση της παραγωγικότητας και εφαρμόζοντας τις πιο καινοτόμες τεχνολογικές υπηρεσίες το νέο dark store διαθέτει νέες λειτουργικότητες όπως συγκεκριμένη και εξειδικευμένη ροή στην περισυλλογή της παραγγελίας (picking), αυτόματη δρομολόγηση των παραγγελιών και αυτοματοποιημένη ενημέρωση με ηλεκτρονικό τρόπο του πελάτη για όλα τα στάδια εκτέλεσης της παραγγελίας του.
Διαβάστε επίσης:
Τι συμβαίνει με τη Οινοποιία Μαλαματίνα και τους εργαζόμενους
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike