Ικανοποίηση επικρατεί στην «Μασούτης» για τη πορεία της συνεργασίας με την πλατφόρμα you.gr του ομίλου Quest του Θεόδωρου Φέσσα στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Πηγές της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας αναφέρουν ότι οι καταναλωτές «αγκάλιασαν» το παραπάνω εγχείρημα της εταιρείας, αποδεικνύοντας πως ήταν μια σωστή απόφαση που ήρθε να καλύψει μια πραγματική ανάγκη της αγοράς ενώ υπογραμμίζουν τη βούλησή τους να συνεχίσουν την προσπάθεια μετεξέλιξης του eshop.masoutis.gr σε ένα ανταγωνιστικό marketplace προορισμό.

«Εμπλουτίσαμε την γκάμα μας και δώσαμε στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αποκτήσουν μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημά μας, προϊόντα όπως τηλεοράσεις, κινητά τηλέφωνα κα.», σημειώνουν χαρακτηριστικά σχολιάζοντας τη συνεργασία με την you.gr πριν από περίπου πέντε μήνες ενώ αποκαλύπτουν πως στα «σκαριά» βρίσκονται καινούριες συμφωνίες που θα ενισχύσουν περαιτέρω το ηλεκτρονικό κατάστημά τους.

Πρόσφατα εντάχθηκε η «Βιοκαρπέτ», η οποία πέρα από χαλιά διαθέτει και αξεσουάρ σπιτιού (π.χ. λευκά είδη) ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται η ένταξη μιας πολύ γνωστής εταιρείας με είδη μαγειρικής, μιας αλυσίδας επίπλων με ευρύ δίκτυο καταστημάτων και μιας επιχείρησης με τσάντες και σακίδια. Στα σχέδια είναι και ο εμπλουτισμός της προϊοντικής γκάμας με αθλητικά είδη, είδη ένδυσης και υπόδησης καθώς και είδη κυνηγιού και αλιείας.

Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις βρίσκονται ψηλά στην ατζέντα της «Μασούτης» λόγω της δυναμικής και των προοπτικών που διαφαίνεται πως έχουν στην μετά Covid-19 εποχή. Ήδη, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις καταλαμβάνουν πάνω από το 2,5% του συνολικού κύκλου εργασιών, καταγράφοντας διαρκή άνοδο μετά το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης ενώ εκτιμάται πως θα αναπτυχθούν περαιτέρω τα επόμενα χρόνια.

Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στο χρόνο παράδοσης, ο οποίος εκτιμάται πως θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό και την επιτυχία σε βάθος χρόνου. Αυτή τη στιγμή ο πελάτης παραλαμβάνει την ηλεκτρονική παραγγελία αυθημερόν ή το αργότερο την επόμενη μέρα την παραγγελία του.

Την ίδια ώρα, σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται και η επέκταση του φυσικού δικτύου. Μάλιστα, αυτή την περίοδο αναζητούνται τουλάχιστον δυο ακίνητα στην Αττική, έκτασης περίπου 5.000 τ.μ., στα οποία θα στεγασθούν τα μεγάλα καταστήματα του ομίλου που φέρουν την επωνυμία «Grand».

Πρόκειται για μια κίνηση που είχε προαναγγείλει ο Γιάννης Μασούτης, όταν η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα «κατέβηκε» στην πρωτεύουσα μέσα από την εξαγορά της «Προμηθευτικής», τονίζοντας πως ήθελε να παρουσιάσει στο αθηναϊκό κοινό τη «ναυαρχίδα» της αλυσίδας. Η συγκυρία ευνοεί τέτοιου είδους καταστήματα, τα οποία συγκεντρώνουν την προτίμηση των καταναλωτών για την άνεση και την γκάμα που προσφέρουν.

Η Μασούτης ανήκει στην οικογένεια Μασούτη και ιδρύθηκε το 1976. Αριθμεί δίκτυο πάνω από 330 καταστήματα ενώ απασχολεί πάνω από 9.000 εργαζόμενους. Το 2020 παρουσίασε πωλήσεις άνω των 880 εκατ. ευρώ ενώ τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν στην περιοχή των 65 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε επίσης:

-Συνεργασία – έκπληξη στο λιανεμπόριο: «Συμμαχία» Μασούτη και Φέσσα στις online αγορές

-Ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ: Τι ζητούν οι καταναλωτές και ποιοι λιανέμποροι έχουν προβάδισμα

-Θεόδωρος Φέσσας: Τα τρία «μέτωπα» των επενδύσεων και το deal που κυοφορείται…

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση