Πλήθος κόσμου συνέρρευσε χθες στα εγκαίνια του νέου καταστήματος του Μασούτη στο Παλαιό Φάληρο, η οποία σηματοδότησε την τυπική έναρξη λειτουργίας της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας στην αγορά της πρωτεύουσας. Οι εσωτερικοί αλλά και οι εξωτερικοί χώροι ήταν ασφυκτικά γεμάτοι από καταναλωτές της περιοχής που έσπευσαν να παρακολουθήσουν το γεγονός και να πάρουν μια πρώτη γεύση της αγοραστικής εμπειρίας που θα προσφέρει η εταιρεία.

Τα βλέμματα ωστόσο κέντρισαν ορισμένες υψηλές παρουσίες από τον χώρο της πολιτικής και του επιχειρηματικού κόσμου, οι οποίοι έδωσαν το παρόν σε αυτή την ιστορική στιγμή για την εταιρεία της οικογένειας Μασούτη.

Από αυτούς που ξεχώρισαν ήταν ο πολυσχιδής επιχειρηματίας Γιάννης Χήτος γνωστός από τις επενδύσεις του στην εταιρεία εμφιάλωσης νερού, το Ζαγόρι, το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ Yoda.gr, και την Green Cola, ο Βασίλης Στασινούλιας, CEO του Yoda.gr και πρώην CEO της Carrefour στην Ελλάδα και ο Περικλής Βενιέρης και Γιώργος Βενιέρης της Green Cola (πατέρας και γιός).

Από εκεί και πέρα, με πλήθος στελεχών τους εκπροσωπήθηκαν οι προμηθευτές της εταιρείας, ενώ μεταξύ όσων παραβρέθηκαν ήταν και ο καθηγητής Διοικητικής Επιστήμης και ειδικός στα θέματα του λιανεμπορίου, Γιώργος Δουκίδης.

Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε η παρουσία του Σερραίου βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Κωνσταντίνου Καραμανλή. Ο γόνος της γνωστής οικογένειας των πολιτικών και ξάδελφος του πρώην πρωθυπουργού, Κώστα Καραμανλή εξέπληξε ευχάριστα αρκετούς, οι οποίοι σχολίασαν θετικά την κίνηση του νεαρού βουλευτή.

Από την εκδήλωση δεν θα μπορούσε να λείψει ο δήμαρχος Π. Φαλήρου, Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος καλωσόρισε την έναρξη λειτουργίας της «Μασούτης» στην πρωτεύουσα και μίλησε πολύ κολακευτικά λόγια για την επιχείρηση της Β. Ελλάδας.

Μάλιστα, έκανε λόγο για αναβάθμιση του Π. Φαλήρου, τονίζοντας πως οι κάτοικοι της περιοχής αγκάλιασαν ήδη αυτή την προσπάθεια.

«Χρειαζόμαστε επιχειρήσεις όπως της Μασούτης που επενδύουν τα κέρδη τους εδώ. Χρειαζόμαστε επενδύσεις από ελληνικά χέρια που μένουν εδώ», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Από την πλευρά του, ο διευθυντής μάρκετινγκ της Μασούτης, Σταμάτης Δαυίδ σημείωσε πως χθες έγινε το πρώτο βήμα στην αγορά της πρωτεύουσας και δεσμεύθηκε πως η εταιρεία θα συνεχίσει να προσφέρει ποικιλία, ποιότητα, εξυπηρέτηση και πάνω απ’ όλα οικονομικές τιμές στους καταναλωτές.

«Εμείς θα συνεχίσουμε αυτό που ξέρουμε να κάνουμε πολύ καλά. Να στηρίζουμε συνεχώς τον Έλληνα καταναλωτή, να παρέχουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε στην Ελληνίδα νοικοκυρά», ανέφερε χαρακτηριστικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Μασούτης στο mononews: «Θα τα καταφέρουμε και στην Αθήνα»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μασούτης: Ποια είναι η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα που ρίχνεται στην «αρένα» της Αττικής

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σκληρό ροκ στην Αθήνα από τον Μασούτη: «Ρίχνει» 2 εκατ. επιπλέον μόνο για αρχή