ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Νέα μεγάλη αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας για δεύτερη συνεχή χρονιά πέτυχε το 2020 η «Μασούτης», καταγράφοντας τις καλύτερες επιδόσεις στην 46χρόνη ιστορία της.
Η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, η οποία εισήλθε πριν μια τριετία στην αγορά της πρωτεύουσας ολοκλήρωσε την περσινή χρονιά με πωλήσεις άνω των 880 εκατ. ευρώ από περίπου 830 εκατ. ευρώ το 2019, αυξημένες κατά περίπου 6% ενώ αισθητή βελτίωση παρουσίασαν και τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA), τα οποία ανήλθαν περιοχή των 65 εκατ. ευρώ από περίπου 57 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα κατά περίπου 13%.
Ενισχυμένα εμφανίζονται και τα κέρδη προ φόρων, τα οποία αυξήθηκαν κατά περίπου 20% και διαμορφώθηκαν μεταξύ 13 εκατ. και 14 εκατ. ευρώ από 11,7 εκατ. ευρώ το 2019.
Πηγές της εταιρείας μιλώντας στο mononews.gr εκφράζουν την ικανοποίησή τους για την πορεία των αποτελεσμάτων και την αποδοχή που απολαμβάνει η «Μασούτης» από το καταναλωτικό κοινό σε όλη την Ελλάδα ενώ πέρα από την πανδημία, η οποία ευνόησε την κατανάλωση στα σούπερ μάρκετ αποδίδουν τις επιδόσεις στην ανταγωνιστική πρόταση που προσφέρει η εταιρεία.
Είναι ενδεικτικό πως στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά της Αθήνας, στην οποία εισήλθε πριν από περίπου τρία χρόνια με την εξαγορά της «Προμηθευτικής», οι πωλήσεις αναπτύχθηκαν πέρυσι με ρυθμούς άνω του 10%. Μια ανάπτυξη που συνεχίζεται και στο ξεκίνημα του νέου έτους.
«Μετά το αρνητικό πρόσημο της πρώτης χρονιάς και τη σταθεροποίηση που πετύχαμε τη δεύτερη συνεχίζουμε έντονα ανοδικά…βλέπουμε ολοένα και περισσότερους καταναλωτές στην Αττική να εκτιμούν την πρόταση μας», αναφέρουν χαρακτηριστικά και τονίζουν πως σημαντικό ρόλο στην αλλαγή έπαιξε και η νέα εικόνα των καταστημάτων, τα οποία στην πλειονότητά τους ανακαινίσθηκαν πλήρως.
Ανοιχτή σε νέες εξαγορές
Η ανταγωνιστική πολιτική τιμών και προσφορών, σε συνδυασμό με την ποικιλία και την ποιότητα θα εξακολουθήσουν να βρίσκονται στην «πρώτη γραμμή» του αναπτυξιακού πλάνου της αλυσίδας και τη φετινή χρονιά. Παράλληλα, στα σχέδια της εταιρείας είναι η προσθήκη νέων καταστημάτων, τόσο στη Βόρεια Ελλάδα όσο και στην Αττική, όπου θεωρεί πως υπάρχουν σημαντικά περιθώρια αλλά και σε περιοχές όπως η Πελοπόννησος που έχει μικρή παρουσία (πρόσφατα άνοιξε τρία σημεία στην Πάτρα).
Στο πλαίσιο αυτό, δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε νέες εξαγορές που θα προσδώσουν αξία στην αλυσίδα και θα την βοηθήσουν να αναπτυχθεί ταχύτερα. «Έχουμε τα μάτια και τα αυτιά μας ανοιχτά για νέες ευκαιρίες», σημειώνει χαρακτηριστικά κορυφαίο στέλεχος της αλυσίδας και τονίζει πως η συγκέντρωση του κλάδου σε μεγαλύτερα και πιο εύρωστα σχήματα θα συνεχισθεί τα επόμενα χρόνια.
Το ίδιο στέλεχος υπογραμμίζει πως σχεδιάζονται νέες συνεργασίες στα πρότυπα αυτών που υπέγραψε πέρυσι με την πλατφόρμα BOX της Cosmote για τη διανομή ειδών σούπερ μάρκετ, αλλά και με το ηλεκτρονικό κατάστημα You.gr, του ομίλου Quest (συμφερόντων του πρώην προέδρου του ΣΕΒ, Θεόδωρου Φέσσα), λέγοντας πως οι συνέργειες επιβάλλονται από τη νέα τάξη πραγμάτων στο λιανεμπόριο.
Η Μασούτης ανήκει στην οικογένεια Μασούτη και ιδρύθηκε το 1976. Σήμερα, αριθμεί δίκτυο πάνω από 330 καταστήματα ενώ απασχολεί πάνω από 9.000 εργαζόμενους, μετά και τις προσλήψεις που έγιναν στη διάρκεια του 2020.
Διαβάστε επίσης:
Γεωργιάδης: Ετοιμάζουμε πλάνο για την επόμενη μέρα των επιχειρήσεων
Σκαραμαγκάς η επόμενη μέρα-Ποιες είναι οι λεπτομέρειες που θα κρίνουν την τύχη των ναυπηγείων
Αναλυτικός οδηγός: Πώς θα λειτουργήσει από αύριο, Δευτέρα, το λιανεμπόριο-Όλοι οι ΚΑΔ που ανοίγουν