ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δυναμικά συνεχίζει την επέκταση του στόλου της η ναυτιλιακή εταιρεία Eastern Mediterranean Maritime (Eastmed), της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Θανάσης Μαρτίνος. Η ναυτιλιακή εταιρεία επιβεβαίωσε την αγορά ενός kamsarmax bulker από την Mitsui Corporation. Πρόκειται για το φορτηγό πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου Azalea Sky (χωρητικότητας 80.594-dwt και κατασκευής 2012 στα ναυπηγεία Universal), για το οποίο η ναυτιλιακή έβγαλε από τα ταμεία της 22,35 εκατομμύρια δολάρια.
Ο κ. Μαρτίνος είναι ένας από τους δυνατότερους παίκτες στην αγοραπωλησία μεταχειρισμένων πλοίων, κάτι το οποίο απέδειξε και με την πρόσφατη κίνηση του.
Όπως είχε γράψει το mononews.gr η EastMed, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία δεν σταματά ποτέ να ψάχνει «ευκαιρίες» και στην secondhand αγορά. Το 2017 η ναυτιλιακή αγόρασε φέτος τέσσερα μεταχειρισμένα bulkers. Η τελευταία της αγορά, πριν από την απόκτηση του Azalea Sky, αφορούσε το panamax bulker Privocean (χωρητικότητας 81.400-dwt και κατασκευής 2013) για ένα ποσό που ανήλθε στα 21 εκατομμύρια δολάρια.

Επίσης είχε προχωρήσει στην αγορά του Santa Marine (χωρητικότητας 300.000-dwt και κατασκευής 2004), βγάζοντας από τα ταμεία της 25,8 εκατομμύρια δολάρια.
Τα άλλα δύο bulkers, το Elias (χωρητικότητας 58.000-dwt και κατασκευής 2010) και το Filia (χωρητικότητας 58.000-dwt και κατασκευής 2011), είχαν περάσει στα «χέρια» τη ναυτιλιακής ύστερα από πλειστηριασμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ποιος Έλληνας εφοπλιστής απέκτησε τα δύο τάνκερ της Mercator Navigation;
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χ. Μυλωνάς: «Colpo grosso» από την Transmed Shipping
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ντίνος Καρούσης: Μεγάλο comeback μετά από 6 χρόνια για τη Chios Navigation
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΠΑΣΟΚ: Πέθανε το ιστορικό στέλεχος και πρώην βουλευτής Κώστας Διαμαντής
- Χάρολντ Χαμ (Continental Resources): Το «baby drill baby» δεν μπορεί να γίνει με το WTI στα 50 δολάρια το βαρέλι
- ΑΑΔΕ: Mega πρόστιμο σχεδόν 3 εκατ. για παράνομο φρέον 8,2 τόνων από την Τουρκία
- Θεσσαλονίκη: Πορεία για τα Τέμπη από φοιτητές και οργανώσεις – Κλειστοί σταθμοί του Μετρό
