Το 2017 ήταν μια χρονιά σταθμός για τα σουπερμάρκετ: Λουκέτα, εξαγορές, συγχωνεύσεις και πίεση τιμών με βασικό στόχο την προσέλκυση των καταναλωτών. Οι καταναλωτές από την πλευρά τους έχουν αποδυθεί σε «ένα κυνήγι της προσφοράς» προσπαθώντας να ισορροπήσουν την συνεχώς μειούμενη αγοραστική τους δύναμη. Σε αυτό το πλαίσιο, ένας από τους πρωταγωνιστές της χρονιάς ήταν αναμφισβήτητα τα My Market. Δεν είναι μόνο η ωρίμανση και εξέλιξη ενσωμάτωσης της εξαγοράς του Ομίλου Βερόπουλου – που παραμένει βέλτιστη πρακτική καθώς ούτε οι υπάλληλοι αλλά ούτε και οι προμηθευτές δεν έχασαν από τα οφειλόμενα και πληρώθηκαν στο ακέραιο και στην ώρα τους-  αλλά και η πολυσχιδής εξωστρεφής στρατηγική που, βάζοντας στο επίκεντρο τον καταναλωτή,  φαίνεται να αποδίδει καρπούς και να δημιουργεί μία «καλή προίκα» για ένα καλύτερο 2018.

Σε κομβικές περιοχές τα My Market

Ο προγραμματισμός περιελάβανε 10 νέα καταστήματα σε κομβικές περιοχές της χώρας. Ενδεικτικά νέα καταστήματα υπήρξαν σε: Αγρίνιο, Μοσχάτο, Κερατσίνι, Μυτιλήνη, Ιωάννινα και Πρέβεζα.

Συγχρόνως, με γοργούς ρυθμούς και βάσει προγραμματισμού, προχωράει η ανακαίνιση των πρώην καταστημάτων Βερόπουλος που εντάχθηκαν στο δίκτυο. Στόχος είναι ο καταναλωτής να βιώνει την ίδια οικεία εμπειρία σε όποιο μαγαζί του δικτύου βρίσκεται.

O Όμιλος Μετρό, που ανήκουν τα My Market, κινείται με ταχύτητα και σοβαρότητα και σε άλλα μέτωπα. Σκέφτεται να εντάξει τα είδη σπιτιού στο δικτύου διευρύνοντας την γκάμα επιλογών των καταναλωτών και ενισχύοντας μια πιο ολοκληρωμένη one stop shop εμπειρία.

Και ενώ, η διοίκηση των My Market φαίνεται να πιστεύει ακόμα στην δύναμη του φυσικού καταστήματος και στην κοινωνική διάσταση που έχει η επιλογή για ψώνια από το κατάστημα, ενισχύει την παρουσία της στο αύριο των αγορών, τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Απέκτησε μετοχική σχέση με το Welovesupermarket έχοντας με αυτό τον τρόπο πρόσβαση σε έναν επιτυχημένο παίκτη που μπορεί να διακινεί τις προϊοντικές επιλογές του Ομίλου και σε ένα νεανικότερο κοινό.

«Συνεργαστήκαμε κι εξαγοράσαμε το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό σουπερμάρκετ. Δεν κάνει περισσότερο τζίρο από ένα φυσικό κατάστημα. Δεν μπορώ να δω το πότε θα βγάλει λεφτά, αλλά πρέπει να υπάρχει. Δεν νοείται εταιρεία σουπερμάρκετ που δεν θα παρέχει την εναλλακτική του ψηφιακού ή του omni channel» επισημαίνει ο κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης.

Το 2018 θα συνεχιστεί και θα ολοκληρωθεί η ανακαίνιση καταστημάτων αλλά και το επιλεκτικό άνοιγμα νέων σε περιοχές που ο Όμιλος θεωρεί κομβικές. Τα My Market αυξάνουν τα μερίδια συνεχώς και αυτό αλλάζει τα δεδομένα σε όλη την αγορά που βλέπει με αισιοδοξία και αγωνία το μέλλον.

My market
My market