ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με έμφαση στην Βόρεια Ελλάδα και την περιφέρεια, με την ανακαίνιση καταστημάτων και την έμφαση στην εμπειρία του πελάτη στο κατάστημα, για μία ακόμα χρονιά θα ισχυροποιήσει τα κεκτημένα των προηγούμενων χρόνων.
Τα ανακαινισμένα καταστήματα καταγράφουν θεαματική αύξηση πωλήσεων, σε αντίθεση με τα μη ανακαινισθέντα. Το σίγουρο είναι ότι όλα τα καταστήματα της πρώην Βερόπουλος καταγράφουν σταθερή αύξηση πωλήσεων, από την στιγμή που «πέρασαν» στην METRO ΑΕΒΕ.
Ειδικοί της αγοράς επισημαίνουν ότι σε αυτή την «μάχη των προσφορών μέχρι εσχάτων», τα Μy Market επιμένουν σε προιοντικά “διαμαντάκια” ελληνικής παραγωγής και αξιόπιστα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Άλλωστε, μεγάλο κομμάτι για την επιλογή και την συνέχιση αυτής της επιλογής ενός πελάτη για μία αλυσίδα, και βασικός παράγοντας, εκτός από τις τιμές, είναι και η πεποίθηση του καταναλωτή ότι δεν τον θεωρούν δεδομένο.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ