Πριν δύο χρόνια η απόφαση των δύο αδελφών, του Αντώνη και της Μαρίτας Καράτζη, να ακολουθήσουν διαφορετικούς και ανεξάρτητους δρόμους ήταν η αιτία για την έξοδο από το Χρηματιστήριο μιας υγιούς εισηγμένης και …είχε ως αποτέλεσμα να αναδειχθεί το ταλέντο της Μαρίτας Καράτζη στις επιχειρήσεις και ειδικά στον τουρισμό.

Μπορεί η έξοδος από το Χρηματιστήριο της κοινής εταιρείας των δύο αδελφών να ήταν αναπόφευκτη  μετά την εξαγορά του πακέτου των μετοχών της Μαρίτας από τον Αντώνη Καράτζη, καθώς ενεργοποιήθηκε η υποβολή δημόσιας πρότασης για το 15,37% της εταιρείας που ήταν στα χέρια της ελεύθερης διασποράς, όμως τα κεφάλαια αυτά δεν έφυγαν από τη χώρα, επενδύθηκαν εδώ και αύξησαν την αξία τους.

1

 Η Μαρίτα Καράτζη, η οποία έλαβε 47,499 εκατ. ευρώ ή 8,42 ευρώ ανά μετοχή για να πουλήσει το 38,44% του μετοχικού κεφαλαίου που κατείχε στην εταιρεία, επένδυσε στον τουρισμό   αφήνοντας το στίγμα της με δικές της επενδύσεις και βάζοντας τις βάσεις για νέες σημαντικές κινήσεις που αναμένονται.

Δύο χρόνια μετά αποδεικνύεται ότι ο ελληνικός τουρισμός κέρδισε μια νέα δυναμική γυναικεία παρουσία και ένας νέος όμιλος με πολύ υψηλά στανταρτς ποιότητας γεννήθηκε.

Ο όμιλος Καράτζη και ο τουρισμός

Η πορεία του Ομίλου στον κλάδο του Τουρισμού ξεκίνησε στις αρχές τις δεκαετίας του 1980 με το ιδιόκτητο ξενοδοχείο Nana Beach, στη Χερσόνησο Ηρακλείου, του οποίου η δυναμικότητα, μετά από σημαντικές επενδύσεις, έφτασε τις 1.400 κλίνες. Με στόχο μια αναβαθμισμένη εμπειρία διακοπών, σε ένα οικείο περιβάλλον,   ο όμιλοε το 2018, ακριβώς δίπλα στο Nana Beach παρουσίασε το νέο του εγχείρημα, το Nana Princess, μια επένδυση που ξεπέρασε τα 40 εκατ. ευρώ και εισήγαγε νέες προδιαγραφές στις πολυτελείς διακοπές.

Ακολούθησε το 2020 η απόφαση για την αυτόνομη πορεία της Μαρίτας Καράτζη στον τουρισμό, η αποχώρησή της από τον οικογενειακό όμιλο και οι νέες επενδύσεις της, με την ίδρυση του ομίλου Cretan Investments Group Hellas.

Η Μαρίτα Καράτζη δίνει πνοή στα MK Hotel Collection

Κεφαλαιοποιώντας περισσότερες από 2 δεκαετίες επιτυχημένης παρουσίας στον ξενοδοχειακό κλάδο η διοικητική ομάδα του Ομίλου Cretan Investments Group Hellas έχει σχεδιάσει και υλοποιεί με προσεκτικές κινήσεις ένα επενδυτικό σχέδιο που περιλαμβάνει την τοποθέτηση σε ξενοδοχειακές μονάδες σε βασικές γεωγραφικές αγορές της Ελλάδας. Στόχος είναι η δημιουργία κάτω από το brand MK Hotel Collection, ενός ισορροπημένου χαρτοφυλακίου hospitality assets τα οποία θα εξασφαλίζουν υψηλή προστιθέμενη αξία τόσο για την ίδια την εταιρεία όσο και για τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται.

Η πρώτη κίνηση ήταν η απόκτηση από τον Όμιλο AKS Hotels, του ξενοδοχείου Minoa Palace που βρίσκεται στον Καρτερό, συνολικής δυναμικής 119 δωματίων. Το  ξενοδοχείο εντάχθηκε στο χαρτοφυλάκιο της ΜΚ Hotel Collection, η οποία και αποτελεί επενδυτικό βραχίονα του ομίλου Cretan Investments Group στον τομέα του τουρισμού.

Η διοίκηση του Ομίλου είχε  εκπονήσει και ολοκλήρωσε ένα πλήρες επενδυτικό πλάνο ανακαίνισης και αναβάθμισης του ξενοδοχείου το οποίο  ολοκληρώθηκε σε 2 φάσεις, πρώτα για την ανακαίνιση  στους κοινόχρηστους χώρους και ακολούθως  στην πλήρη ανακαίνιση των δωματίων.

Σε επίπεδο brand, το ξενοδοχείο εντάχθηκε στην αλυσίδα Sentido Hotels & Resorts και μετονομάστηκε σε Sentido Unique Blue Resort.

«Η επένδυση στο Sentido Unique Blue Resort σηματοδοτεί για τον Όμιλό μας την πρώτη από μια σειρά στρατηγικών κινήσεων στον τομέα του τουρισμού» είχε αναφέρει η πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Cretan Investments Group Μαρίτα Καράτζη για να προσθέσει:

«Εξετάζουμε εδώ και αρκετό καιρό ελκυστικές επενδυτικές τοποθετήσεις σε επιλεγμένους προορισμούς στην Ελληνική Επικράτεια και μέσα στο επόμενο μεσοπρόθεσμο χρονικό διάστημα θα αρχίσουμε σταδιακά να τοποθετούμαστε είτε μέσω εξαγορών είτε μέσω νέων τουριστικών αναπτύξεων» είχε τονίσει τότε.

Έμφαση στη βιωσιμότητα και Γαλάζια Σημαία

Δύο χρόνια μετά το ξενοδοχείο λειτουργεί με εξαιρετική επιτυχία και αποτελεί best seller στην περιοχή.

Μάλιστα πρόσφατα γιόρτασε την έπαρση της “Γαλάζιας σημαίας” στην παραλία Καρτερού στο Ηράκλειο Κρήτης. Η παραλία πλέον συγκαταλέγεται ανάμεσα σε 581 ελληνικές ακτές, 15 μαρίνες και 6 τουριστικά σκάφη που διακρίθηκαν με τη διεθνή πιστοποίηση, ενώ η χώρα μας κατέλαβε φέτος τη 2η θέση στην παγκόσμια κατάταξη, ανάμεσα σε 51 χώρες που συμμετέχουν στο εθελοντικό πρόγραμμα.

Με την “πράσινη” φιλοσοφία να βρίσκεται στον πυρήνα των ενεργειών και αποφάσεών τους, οι ομάδες του ξενοδοχείου και του εστιατορίου, τιμήθηκαν για τη συνεισφορά τους προς ένα αειφόρο μέλλον.

Με την πρωτοβουλία αυτή, πραγματοποιήθηκε ένα ακόμα βήμα προς την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με περιβαλλοντικά ζητήματα, συμβάλλοντας σημαντικά στη διαμόρφωση ενός καλύτερου αύριο για τον πλανήτη μας. Η κα Μαρίτα Καράτζη, ιδιοκτήτρια των Sentido Unique Blue και Cicada Seascape Experience σε δήλωσή της ανέφερε: “Είναι μεγάλη τιμή για εμένα προσωπικά και την οικογένεια του ξενοδοχείου και του εστιατορίου, να λαμβάνουμε την πιστοποίηση αυτή από τον θεσμό της “Γαλάζιας σημαίας”.

Η βιώσιμη λειτουργία των μονάδων μας και η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος που μας φιλοξενεί είναι υψίστης σημασίας για εμάς, και για τον λόγο αυτό εργαζόμαστε σκληρά, προκειμένου να αφήσουμε με τη δραστηριότητά μας μια σημαντική παρακαταθήκη, με σεβασμό στον πλανήτη και στις θάλασσές μας.”

Η δεύτερη εξαγορά από τη CIG Hellas, το Village Resort & Waterpark

Με την εξαγορά του ξενοδοχείου Village Resort & Waterpark, η CIG Hellas, η κυρία Μαρίτα Καράτζη, κατάφερε μέσα σε 2 μόλις χρόνια δραστηριότητας να φτάσει στα 400 σχεδόν δωμάτια, αποδεικνύοντας ότι εκτελεί με συνέπεια  το φιλόδοξο επενδυτικό της πρόγραμμα για την επέκταση του portfolio της MK Hotel Collection, που αποτελεί τον επενδυτικό βραχίονα του ομίλου στον τομέα του τουρισμού.

Το ξενοδοχείο Village Resort & Waterpark ανήκε σε εταιρία συμφερόντων Τσάπρα, που δραστηριοποιείται έντονα στον χώρο των Κατασκευών και των Δημόσιων Έργων.

Το ξενοδοχείο διαθέτει 275 δωμάτια, θέατρο, Waterpark, 3 πισίνες και γήπεδο ποδοσφαίρου και είναι χτισμένο με προνομιακή θέα, στη θέση Σπήλιος της Χερσονήσου.