Για την πορεία της στον χώρο του beauty, τη δημιουργία της Rodial, τη συνεργασία της με την Kylie Jenner, τον ρόλο της γυναίκας στον χώρο του επιχειρείν, αλλά και το επιτυχημένο show επενδύσεων του ΑΝΤ1 Dragons’ Den μίλησε στο mononews.gr η Μαρία Χατζηστεφανή.

Η Ιδρύτρια και Πρόεδρος του The Rodial Group και «super woman» του Dragons’ Den αποκαλύπτει το μυστικό της επιτυχίας και δίνει τη δική της συμβουλή στις γυναίκες που κάνουν τώρα τα πρώτα τους βήματα στην επιχειρηματικότητα.

1

Ακολουθεί η συνέντευξη:

Ποια ήταν η έμπνευση για τη δημιουργία της Rodial και ποιος ήταν ο πρωταρχικός στόχος σας κατά το ξεκίνημα της εταιρείας;

Είδα ένα κενό στην αγορά περιποίησης δέρματος για μια σειρά προϊόντων που θα προσέφερε στοχευμένη περιποίηση σε συγκεκριμένες ανάγκες. Δεν υπήρχε τίποτα άλλο στην αγορά όταν ξεκίνησα πριν από 20 χρόνια. H Rodial κυκλοφόρησε μερικά από τα πιο γνωστά προϊόντα στη βιομηχανία περιποίησης δέρματος χρησιμοποιώντας συστατικά, όπως αυτά που περιέχονται στο Dragons Blood και το Snake peptides.

Υπήρξαν εμπόδια στην αρχή; Ποια ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίσατε;

Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας και των προϊόντων μας καθώς δεν υπήρχε budget για διαφήμιση και δεν υπήρχαν social media εκείνη την εποχή.

Έπρεπε να «παίξουμε» με ενδιαφέροντα ονόματα για τα προϊόντα μας για να τραβήξουμε την προσοχή του Τύπου και των καταναλωτών. Το Snake Serum ήταν ένα ριψοκίνδυνο όνομα, αλλά ήταν το μόνο προϊόν που είχε η Rodial στον χάρτη.

Πόσο δύσκολο είναι για μια γυναίκα να μπει στον χώρο του επιχειρείν;

Η βιομηχανία ομορφιάς στο Ηνωμένο Βασίλειο διοικείται κυρίως από λίγους και δεν έχω αντιμετωπίσει προκλήσεις ή δυσκολίες λόγω του είμαι γυναίκα. Θεωρώ ότι όλα εξαρτώνται από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται κανείς.

Γιατί επιλέξατε την Αγγλία και συγκεκριμένα το Λονδίνο ως έδρα της επιχείρησής σας και όχι την Ελλάδα ή κάποια άλλη χώρα;

Δούλευα και ζούσα στο Λονδίνο εκείνη την εποχή, έχοντας μια σύντομη καριέρα στον τραπεζικό κλάδο. Επίσης, το Ηνωμένο Βασίλειο διαθέτει ένα ισχυρό δίκτυο διανομής για εξειδικευμένες μάρκες ομορφιάς με Beauty Boutiques και πολυκαταστήματα και είναι πιο εύκολο να ξεκινήσεις και να διευθύνεις μια μικρή επιχείρηση, καθώς υπάρχει και λιγότερη γραφειοκρατία.

Έχετε συνεργαστεί με τεράστια ονόματα της παγκόσμιας showbiz. Ποια ήταν η πιο σουρεαλιστική στιγμή που έχετε ζήσει;

Η πιο σουρεαλιστική στιγμή ήταν όταν φέραμε την Kylie Jenner στο Λονδίνο για την πρώτη μας καμπάνια μαζί της. Η οικογένεια Kardashian είναι πραγματικοί επαγγελματίες και πραγματικά εντυπωσιάστηκα με την ηθική αξία της Kylie, όταν μάλιστα τότε ήταν μόλις 16 ετών!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Maria Hatzistefanis (@mrsrodial)

Πώς μπορείς να πετύχεις το overnight success, όπως είναι και ο τίτλος του βιβλίου σας;

Ο τίτλος είναι ειρωνικός και το εξηγώ μάλιστα στην πρώτη σελίδα του βιβλίου μου, καθώς μου πήρε πάνω από 18 χρόνια για να είμαι εδώ που είμαι σήμερα. Χρησιμοποιώ αυτόν τον τίτλο καθώς πιστεύω ότι η νέα γενιά ψάχνει για επιτυχία από τη μία μέρα στην άλλη και ήθελα να τους δείξω ότι μπορείς να πετύχεις, απλά χρειάζεται χρόνος. Και να μην τα παρατάνε αν η επιτυχία δεν έρθει γρήγορα.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Maria Hatzistefanis (@mrsrodial)

Πώς χαλαρώνετε και αποφορτίζεστε μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά; Τι σας ανανεώνει και σας εμπνέει να συνεχίσετε;

Μου αρέσει να γυμνάζομαι, να κάνω βόλτες στο πάρκο και τη φύση ή να χάνομαι σε ιστοσελίδες μόδας που σχεδιάζουν την γκαρνταρόμπα των ονείρων μου.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΣΤΕΦΑΝΗ
Μαρία Χατζηστεφανή, Ιδρύτρια και Πρόεδρος του The Rodial Group

Τι σας έκανε να πείτε το «ναι» στο Dragons’ Den Greece;

Μου άρεσε η ιδέα να υποστηρίξω την ελληνική επιχειρηματικότητα και να ζήσω ξανά το ταξίδι της startup. Είμαι πραγματικά εντυπωσιασμένη με την πρώτη σεζόν και ανυπομονώ να δω την πρόοδο όλων των επιχειρήσεων που ήρθαν στο «DRAGONS’ DEN GREECE», είτε έφυγαν με επενδύσεις από τους DRAGONS είτε όχι.

Ποιο είναι το βασικό στοιχείο του Dragons’ Den;

Το βασικό στοιχείο του «DRAGONS’ DEN GREECE» εκτός της επένδυσης είναι ότι εκπαιδεύουμε μια ολόκληρη γενιά μελλοντικών επιχειρηματιών και να τους εμπνεύσουμε να εξελίξουν ή να αρχίσουν την εταιρεία τους. Όταν έκανα την παρουσίαση του βιβλίου μου, πριν από μερικές βδομάδες, συνάντησα αρκετούς φοιτητές σχολών επιχειρήσεων που έλεγαν ότι τους αρέσει πολύ το show, καθώς βλέπουν στην πράξη όσα μαθαίνουν στο πανεπιστήμιο.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Maria Hatzistefanis (@mrsrodial)

Τι είναι αυτό που μπορεί να χαλάσει μία συμφωνία στο Dragons’ Den Greece, ακόμα κι αν η ιδέα φαίνεται ελκυστική;

Το προσφερόμενο ποσοστό % πρέπει να αντικατοπτρίζει τον κίνδυνο. Πολλές καλές προσφορές δεν κατέληξαν τελικά σε συμφωνία, καθώς το % ήταν πολύ χαμηλό ή το ποσό που ζητήθηκε πολύ υψηλό.

Πόσο σημαντικό είναι να υπάρχουν γυναίκες επιχειρηματίες ως πρότυπα, όχι μόνο για τις ίδιες τις γυναίκες, αλλά και για την κοινωνία ως σύνολο;

Είναι πολύ σημαντικό για τις νέες γυναίκες να έχουν πρότυπα στον επιχειρηματικό κόσμο. Στην Ελλάδα δεν είναι τόσες πολλές, αλλά ελπίζουμε ότι θα το αλλάξουμε!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Maria Hatzistefanis (@mrsrodial)

Τι θα συμβουλεύατε μια γυναίκα που κάνει τώρα τα πρώτα της επιχειρηματικά βήματα;

Για κάθε γυναίκα ή άνδρα που ξεκινά μια επιχείρηση, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει είναι έρευνα και να ανακαλύψει εάν η ιδέα τους είναι μοναδική και αν όχι πώς μπορεί να προσαρμοστεί ώστε να έχει ένα μοναδικό σημείο πώλησης.

Και ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που σας έχουν δώσει ποτέ;

Υπάρχει πάντα ένα plan B.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Maria Hatzistefanis (@mrsrodial)

Το βιβλίο της Μαρίας Χατζηστεφανή με τίτλο «Πώς να επιτύχεις σε 24 ώρες» κυκλοφορεί και σε audiobook από το jukebooks.gr.

Διαβάστε επίσης: