Η κα. Νικολιτς μιλώντας σε διαδικτυακή εκδήλωση για την παρουσίαση των δράσεων της εταιρείας στον τομέα της απασχόλησης των νέων ανέφερε πως η σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα θα βοηθήσει την κατανάλωση και τόνισε πως οι πωλήσεις της εταιρείας αρχίζουν να ανακάμπτουν. Είπε ακόμη πως τα μηνύματα που έρχονται από την εστίαση είναι καλά, όπως και τα αποτελέσματα μετά την επαναλειτουργία των εστιατορίων και υπογράμμισε πως προέχει η στήριξη των πελατών. «Είμαστε εδώ για να στηρίξουμε τους πελάτες μας…», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όλα αυτά έρχονται ένα 24ώρο μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του ομίλου Coca Cola HBC για το πρώτο τρίμηνο του 2021. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, οι όγκοι πωλήσεων της εταιρείας στην Ελλάδα υποχώρησαν κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό, με το κανάλι κατανάλωσης εκτός σπιτιού να παραμένει κλειστό για όλο το διάστημα του τριμήνου.
Παρά το γεγονός αυτό, σημειώθηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών και συνεχίστηκε η αυξητική πορεία του όγκου πωλήσεων στο κανάλι κατανάλωσης εντός σπιτιού, ενώ o όγκος πωλήσεων στην κατηγορία των μη ανθρακούχων αναψυκτικών υποχώρησε κατά χαμηλό διψήφιο ποσοστό.
Για την κα. Νίκολιτς ήταν η πρώτη φορά που εμφανίστηκε ενώπιων των εκπροσώπων του Τύπου, μετά την επίσημη ανάληψη των καθηκόντων της. Υπενθυμίζεται ότι η κα. Νικολιτς διαδεχόμενη τον Γιάννη Παπαχρήστο που αποχώρησε από την Coca Cola 3E την 1η Σεπτεμβρίου του 2020, ύστερα από τέσσερα χρόνια παρουσίας για να αναλάβει κορυφαία διοικητική θέση στην Chipita του Σπύρου Θεοδωρόπουλου. Εντάχθηκε στην Coca‑Cola HBC το 2010, ως Διευθύντρια Μάρκετινγκ σε Σερβία & Μαυροβούνιο και το 2013 προήχθη σε Εμπορική Διευθύντρια. Το 2015 ανέλαβε το ρόλο της Γενικής Διευθύντριας για Κροατία, Σλοβενία και Βοσνία & Ερζεγοβίνη και στη συνέχεια τη Γενική Διεύθυνση για Τσεχία και Σλοβακία το 2017.