ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τη μεγάλη διάσταση απόψεων που χωρίζει τον ΑΔΜΗΕ με τη ΡΑΕ σε σειρά κρίσιμων θεμάτων επεσήμανε σήμερα μιλώντας σε ενημέρωση δημοσιογράφων ο Πρόεδρος του ΑΔΜΗΕ κ. Μανούσος Μανουσάκης, εξηγώντας ότι η ΡΑΕ με την πολιτική της κόστισε φέτος 10 εκατ. ευρώ στον ΑΔΜΗΕ στα καθαρά κέρδη.
“Η ΡΑΕ σαν δημόσιο παλαιάς κοπής μας αντιμετωπίζει σαν δημόσιο και όχι ως μια εταιρεία που λογοδοτεί σε επενδυτές”, είπε χαρακτηριστικά, ” λειτουργεί αργά, σαν να μην πειράζει πότε θα πάρουμε το έσοδο”.
“Το έσοδο του 2020 εγκρίθηκε το Φεβρουάριο του 2021 και το αποτέλεσμα της καθυστέρησης φέτος είναι να επηρεαστούμε ακόμη 5 εκ. ευρώ στα καθαρά κέρδη μας από τη φετινή καθυστέρηση και μαζί με το πρόστιμο των 5 εκατ. ευρώ, η ΡΑΕ μας κόστισε 10 εκατ. ευρώ φέτος.
Αν είχε κάνει η ΡΑΕ κανονικά τη δουλειά της θα είχαμε αυξήσεις 0,007 στα οικιακά και λιγότερο από 1% στις εταιρείες από τον Ιανουάριο και θα είχαμε 5 εκατ. φέτος και όχι το 2023″.
Πλέον Διοικητικά Δικαστήρια
“Πλέον θα αντιμετωπίζουμε το Ρυθμιστή σαν να είναι απέναντί μας. Η σχέση μας πρέπει να επανατοποθετηθεί αλλά σε κάποια σημεία οι διαφορές είναι τέτοιες που δεν μπορούν να γεφυρωθούν. Είμαι αναγκασμένος να αντιμετωπίσω θεσμικά τις αποφάσεις αυτές και να υπερασπιστώ τα συμφέροντα της εταιρείας.
Απαριθμίζοντας τα θέματα που χωρίζουν τον ΑΔΜΗΕ και τη ΡΑΕ, αναφέρθηκε στο πρόστιμο των 5 εκατ. ευρώ, οι αλλαγές στη μεθοδολογία που εισηγείται η ΡΑΕ, την καθυστέρηση στην έγκριση των επενδυτικών σχεδίων, την καθυστέρηση στην έγκριση του εσόδου και την καθυστέρηση στην απάντηση για μετοχοποίηση της Αριάδνης.
Σχετικά με το πρόστιμο 5 εκατ. ευρώ που επιβλήθηκε από τη ΡΑΕ επειδή καθυστέρησε η ολοκλήρωση του δικτύου της Πελοποννήσου λόγω των 5 μοναχών, σημείωσε ότι δεν είναι συνολικά θετικό το μήνυμα που περνάει για την ολοκλήρωση επενδύσεων, να αποδίδεται ευθύνη σε αυτόν που τις κάνει για τα εμπόδια που βρίσκει.
Για το εγγυημένο έσοδο του ΑΔΜΗΕ, σημείωσε ότι η αύξηση στους λογαριασμούς λόγω αύξησης των ρυθμιστικών χρεώσεων είναι από 0,007 ως 1% πολύ μικρότερη από το 3-15% που αυξάνονται οι χρεώσεις. Επίσης σχολίασε, ότι η ΡΑΕ έπρεπε να μειώνει τα ΥΚΩ όσο αυξάνονται τα τέλη χρεώσεων.
Σημείωσε, ότι η ΡΑΕ καθυστέρησε τόσο πολύ να εγκρίνει το εγγυημένο έσοδο που τελικά στον ΑΔΜΗΕ θα μπει το 2023 και αν γίνει το ίδιο και το 2022 ο ΑΔΜΗΕ θα καταφύγει στα διοικητικά δικαστήρια.
Σχετικά με το πρόστιμο, ο ΑΔΜΗΕ έχει ήδη κάνει αίτηση αναθεώρησης της απόφασης και αν δεν γίνει δεκτή θα απευθυνθεί στα διοικητικά δικαστήρια.
Καταλήγοντας, ο κ. Μανουσάκης, σημείωσε ότι ο ΑΔΜΗΕ είναι από τους μεγαλύτερους επενδυτές στη χώρα και πρέπει η ΡΑΕ να υποστηρίξει αυτή την προσπάθεια. “Θέλω να πιστεύω ότι θα βρεθεί μια λύση, ώστε να μην πάμε σε καταστάσεις που θα δημιουργούν αντικίνητρα, ειδικά τη στιγμή που ο ΔΕΔΔΗΕ είναι σε φάση ιδιωτικοποίησης. Πρέπει να πάμε σε ένα λογικό πλαίσιο”.
Διαβάστε επίσης
ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών: Επιστροφή επιπλέον παρακρατηθέντος φόρου στους μετόχους
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike