ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με βάση τα προκαταρκτικά στοιχεία (τα πλήρη ενδιάμεσα αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο θα ανακοινωθούν στις 31 Οκτωβρίου) ο ναυτιλιακός όμιλος της Δανίας, που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, κατέγραψε κύκλο εργασιών 15,8 δισ. δολάρια το τρίμηνο Ιουλίου, Αυγούστου και Σεπτεμβρίου , Ebitda 4,8 δισ. και Ebit 3,3 δισ .
Ως εκ τούτου, οι στόχοι για ολόκληρο το 2024 έχουν αναθεωρηθεί προς τα πάνω.
«Δεδομένων των σταθερών αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου, διευκρινίζει η εταιρεία, σε συνδυασμό με την έντονη ζήτηση από την διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων και τη συνεχιζόμενη κατάσταση στην Ερυθρά Θάλασσα, η Apmm αναμένει τώρα ένα βασικό Ebitda μεταξύ για ολόκληρο το έτος 2024, 5 δισεκατομμύρια δολάρια, ένα Ebit μεταξύ 5,2 και 5,7 δισεκατομμυρίων (προηγουμένως μεταξύ 9 και 11 δισεκατομμυρίων και μεταξύ 3 και 5 δισεκατομμυρίων αντίστοιχα) και μια ελεύθερη ταμειακή ροή τουλάχιστον 3 δισεκατομμυρίων (προηγουμένως 2 δισεκατομμύρια)».
Η πρόβλεψη για την αύξηση του όγκου της παγκόσμιας αγοράς εμπορευματοκιβωτίων για ολόκληρο το έτος έχει αναθεωρηθεί σε +6%, από αύξηση μεταξύ 4% και 6%.
Η ανοδική αναθεώρηση των οικονομικών προβλέψεων αποτελεί θετικό μήνυμα για τους επενδυτές και ενισχύει τη θέση της Maersk μεταξύ των κορυφαίων ομίλων στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών.
Οι προβλέψεις της εταιρείας αντικατοπτρίζουν τις συνεχιζόμενες προκλήσεις στην παγκόσμια αγορά, συμπεριλαμβανομένου του αντίκτυπου των γεωπολιτικών εντάσεων στην Ερυθρά Θάλασσα, οι οποίες έχουν διαταράξει τους εμπορικούς δρόμους και έχουν αυξήσει το λειτουργικό κόστος.
Παρά τις δυσκολίες αυτές, η εταιρεία της Δανίας κατάφερε να διατηρήσει ισχυρές επιδόσεις χάρη στην ικανότητά της να προσαρμόζεται γρήγορα στις συνθήκες της αγοράς και να εκμεταλλεύεται νέες ευκαιρίες ανάπτυξης.
Η Maersk συνεχίζει επίσης να επενδύει στην καινοτομία και τη βιωσιμότητα , εργάζεται για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα και τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης του στόλου της.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης σχέδια για περαιτέρω επέκταση του παγκόσμιου δικτύου μεταφορών της, με νέες υπηρεσίες και διαδρομές που συνδέουν μεγάλες αγορές σε όλο τον κόσμο.
Διαβάστε επίσης:
Παπουτσάνης: Αύξηση EBITDA κατά 21% και ενίσχυση των επωνύμων προϊόντων κατά 14% στο 9μηνο
Buy, hold or sell: Άμεση ανάλυση για ΒΙΟ, ΛΑΜΔΑ, ΜΥΤΙΛ, ΠΕΙΡ
ΔΕΔΔΗΕ: «Πέναλτι» 100 % για τις ρευματοκλοπές
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα