• Business

    Macy’s: Βουτιά άνω του 50% στα κέρδη α’ τριμήνου – Τι σχεδιάζει για να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό

    • NewsRoom

    Πρόεδρος και CEO, Macy’s (Πηγή: .linkedin.com)


    Περαιτέρω πτώση στα κέρδη του α’ τριμήνου ανακοίνωσε την Τρίτη η Macy’s, μια ένδειξη ότι οι αγοραστές στις ΗΠΑ συνεχίζουν να αποσύρονται από τις αγορές ακριβών προϊόντων ή αγοράζουν αυτά τα είδη από άλλα καταστήματα.

    Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος της μεγαλύτερης αλυσίδας πολυκαταστημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες, Tony Spring, ανέφερε ότι το σχέδιο ανάκαμψης της εταιρείας αρχίζει να σημειώνει επιτυχία.

    Σύμφωνα με τους NYT, η Macy’s ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις των καταστημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες μειώθηκαν κατά 1,2% από το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, ενώ η εταιρεία δεν έχει αναφέρει αύξηση κερδών από το α’ τρίμηνο του 2022.

    Για το α’ τρίμηνο του 2024, ανακοίνωσε κέρδη ύψους 62 εκατομμυρίων δολαρίων, λιγότερο από τα μισά από αυτά που είχε παρουσιάσει το ίδιο τρίμηνο πέρσι.

    Οι πωλήσεις του brand Macy’s ήταν οι πιο αδύναμες από όλες τις μάρκες της εταιρείας, με πτώση 1,6%.

    Οι λιανικές πωλήσεις στα πολυκαταστήματα μειώθηκαν συνολικά κατά 2,4% το πρώτο τετράμηνο του έτους, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρσι.

    Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις στο Bloomingdale’s αυξήθηκαν κατά 0,8%, ενώ του Bluemercury αυξήθηκαν κατά 4,3%.

    Για αυτόν τον λόγο, η Macy’s προσπαθεί να βελτιώσει την αγοραστική εμπειρία στα καταστήματά της, ενισχύοντας το προσωπικό στα δοκιμαστήρια των καταστημάτων, ενώ έχει αναδιαμορφώσει ορισμένες τοποθεσίες.

    Την ώρα που η Macy’s αντιμετωπίζει δυσκολίες στο θέμα της προσέλκυσης πελατών, ορισμένοι ανταγωνιστές της συνέχισαν να προσελκύουν πελάτες, συμπεριλαμβανομένης της TJX, της ιδιοκτήτριας των TJ Maxx και HomeGoods, η οποία θα ανακοινώσει τα αποτελέσματά της στους επενδυτές την Τετάρτη.

    Η Macy’s αναθεώρησε ελαφρά προς τα πάνω την πρόβλεψη για τις καθαρές πωλήσεις της στα 22,3 δισεκατομμύρια δολάρια, από 22,2 δισεκατομμύρια δολάρια που ανέμενε τον Φεβρουάριο.

    Ωστόσο, η αλυσίδα πολυκαταστημάτων είπε ότι αναμένει τις πωλήσεις των συγκρίσιμων καταστημάτων να μειωθούν περίπου 1% έως 1,5% σε σύγκριση με πέρσι.

    Υπενθυμίζεται ότι τον Φεβρουάριο η εταιρεία ανακοίνωσε ότι δίνει προτεραιότητα στις επενδύσεις σε μόλις 350 καταστήματά της τα επόμενα τρία χρόνια, κατεβάζοντας ρολά σε αυτά που θεωρεί ότι έχουν χαμηλή απόδοση, την ώρα που εντείνει τις προσπάθειες να ανανεώσει το “facade” της, προκειμένου να συμβαδίσει με τις σύγχρονες τάσεις της αγοράς.

    Διαβάστε επίσης: 

    Γιατί οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις «ψηφίζουν» τα εργαλεία τύπου ChatGPT

    IBM: «Έξυπνο» deal με τη Σαουδική Αραβία στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης – Τι είναι τα εργαλεία «ανοικτού κώδικα»

    Louis Vuitton: Οι θρύλοι του τένις Federer και Nadal πρωταγωνιστές στην καμπάνια «Core Values»



    ΣΧΟΛΙΑ