Macy’s, Costco και άλλες μεγάλες αλυσίδες αναφέρουν ότι οι αγοραστές δεν δείχνουν πια ενδιαφέρον για τα καταστήματά τους, ενώ παράλληλα αλλάζουν προτιμήσεις και τις καταναλωτικές τους συνήθειες. Αυτό θα μπορούσε να αποτελέσει κόκκινη σημαία για την οικονομία των ΗΠΑ, σύμφωνα με το CNBC.

Η Macy’s αναθεώρησε σήμερα, Πέμπτη, επί τα χείρω τις προβλέψεις της για τα ετήσια κέρδη και τις πωλήσεις της, μετά τη «μεταστροφή» των πελατών της τον Μάρτιο.

Ανέφερε ότι τα κέρδη της για το έτος θα είναι χαμηλότερα από ό,τι αναμενόταν, υπογραμμίζοντας την αβεβαιότητα σχετικά με τις καταναλωτικές δαπάνες των ΗΠΑ μέχρι το τέλος του 2023.

«Σχεδιάσαμε το έτος λαμβάνοντας υπόψη το σενάριο των οικονομικών προβλημάτων του καταναλωτή, όμως από τα τέλη Μαρτίου, οι τάσεις της ζήτησης αποδυναμώθηκαν περαιτέρω στις διακριτικές μας κατηγορίες», δήλωσε ο CEO της Macy, Jeff Gennette.

Οι πωλήσεις στα καταστήματα Macy’s μειώθηκαν κατά 8,7% το περασμένο τρίμηνο, ενώ στο Bloomingdale’s μειώθηκαν κατά 3,9%. Η μετοχή της Macy’s υποχώρησε περίπου 6% κατά τη διάρκεια των συναλλαγών σήμερα, ενώ σημείωσε βουτιά 10% στις προσυνεδριακές συναλλαγές.

Η Macy’s και η Costco απευθύνονται σε αγοραστές μεσαίου και υψηλότερου εισοδήματος και τα αποτελέσματά τους δείχνουν υποχώρηση μεταξύ αυτών των δημογραφικών στοιχείων.

H εταιρεία ήταν η τελευταία εταιρεία λιανικής που είδε αλλαγές στις προτιμήσεις των πελατών.

Σημειώνεται ακόμη ότι από του χρόνου η Macy’s έχει δρομολογήσει διαρθρωτικές αλλαγές στη διοίκησή της. Ο Jeff Gennette θα συνταξιοδοτηθεί στις αρχές του 2024 μετά από σαράντα χρόνια στην εταιρεία.

Ο 61χρονος σχεδιάζει να παραιτηθεί τον Φεβρουάριο. Θα τον διαδεχθεί ο Tony Spring, Διευθύνων Σύμβουλος του Bloomingdale’s.

Διαβάστε επίσης: 

Νίκος Καραμούζης: Στην ΕΨΑ η νέα επένδυση του

Ardonagh: Εξαγόρασε τον ελληνικό όμιλο SRS

Mytilineos: Ενόψει αποφάσεων για το ενδεχόμενο μεταφοράς της έδρας

──────────────────