Στην αγορά του πρώτου της πλοίου ultramax προχώρησε η Neptune Dry, θυγατρική της Neptune Lines συμφερόντων της Μελίνας Τραυλού, ισχυροποιώντας το στόλο ξηρού φορτίου της, που αριθμεί πλέον τέσσερα πλοία, σύμφωνα με πηγές της αγοράς.

Ναυλομεσίτες υποστηρίζουν ότι η εταιρεία εξαγόρασε το χωρητικότητας 61,000-dwt πλοίο ultramax, Loch Nevis (κατασκευής 2016), έναντι 24,5 εκατ. δολαρίων. Το Loch Nevis περιλαμβάνεται στο στόλο της ιαπωνικής KN Maritime, η οποία κατέχει και το αδελφό πλοίο ultramax, Loch Ness.

Aν η εξαγορά επιβεβαιωθεί, θα αποτελεί την πρώτη κίνηση της Neptune Dry για πάνω από ένα χρόνο.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το Σεπτέμβριο 2017 και προχώρησε άμεσα στην εξαγοράς τριών, μοντέρνων πλοίων supramax.

Το πρώτο πλοίο της νεοσύστατης εταιρείας ήταν το ιαπωνικής κατασκευής supramax BW Indigo (χωρητικότητας 56.100 dwt, κατασκευής 2011), το οποίο εξαγόρασε από την BW Dry Cargo. Το πλοίο μετονομάστηκε σε ND Armonia.

Ακολούθησε, το χωρητικότητας 57.800 dwt πλοίο Ocean Morning (κατασκευής 2015), που εξαγόρασε από τη United Ocean, έναντι 21,6 εκατομμυρίων δολαρίων, τον Οκτώβριο 2017.

Το τρίτο πλοίο, που απέκτησε το Δεκέμβριο 2017 έναντι 16,7 εκατ. δολαρίων, ήταν το χωρητικότητας 58,200-dwt bulker Canary K, κατασκευής 2012, το οποίο μετονομάστηκε σε ND Thelxis. Έκτοτε η εταιρεία δεν προχώρησε κάποια άλλη κίνηση.

Η απόφαση της Neptune Lines να μπει στην αγορά του ξηρού φορτίου μέσω της Neptune Dry, προκάλεσε αίσθηση, καθώς για πρώτη φορά στα 42 χρόνια της ιστορίας της αποφάσισε να διαφοροποιηθεί.

H Neptune Lines ιδρύθηκε το 1975 και ασχολείται με τον κλάδο των θαλασσίων μεταφορών αυτοκινήτων, project cargo και φορτίων Ro-Ro. Διαθέτει στόλο με 16 πλοία και εξυπηρετεί σχεδόν 30 χώρες με έμφαση στη Μεσόγειο, τη Βόρεια Ευρώπη και τη Μαύρη Θάλασσα.

Το 2017 η εταιρεία μετέφερε περισσότερα από 1 εκατομμύριο οχήματα για λογαριασμό των πελατών της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Τι συμβαίνει με τους εφοπλιστές Γ. Κούστα και Σ. Παληό;

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μία ακόμη παγκόσμια πρωτιά για τον εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:   Τι δείχνει η περίπτωση της Toisa για τα πλοία OSV