ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πηγές αναφέρουν ότι η Navig8 ναύλωσε εκ νέου το χωρητικότητας 159,000-dwt πλοίο, RS Aurora (κατασκευής 2018) για ένα χρόνο, με option και για δεύτερο. Τα ημερήσια ναύλα κυμαίνονται στα 20.000 δολάρια και είναι αυξημένα σε σχέση με τα 16.000 δολάρια που πλήρωνε η Navig8 για το πλοίο, την περασμένη χρονιά.
Σημειώνεται ότι το RS Aurora περιλαμβάνεται στο pool Suez8 της Navig8, που αποτελείται από επτά δεξαμενόπλοια.
Υπενθυμίζεται ότι η Allseas επέστρεψε στο τέλος του 2017 στην αγορά των τάνκερ μετά από 12 ολόκληρα χρόνια απουσίας με την απόκτηση του RS Tara (χωρητικότητας 160.000 dwt, κατασκευής 2016) και του RS Aurora (χωρητικότητας 159.300 dwt, κατασκευής 2018). Το RS Tara έχει ενταχθεί στο pool Blue Fin της Heidmar.
Η ναυτιλιακή διαθέτει στόλο με επτά πλοία ξηρού φορτίου, τέσσερα containerships και δύο τάνκερ. Στις αρχές του 2019 έγινε γνωστό ότι πούλησε δύο φορτηγά πλοία, το Paros Seas και το Kavala Seas, αμφότερα κατασκευής 2011, στην Avic Leasing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Π. Παππάς: Αύξηση εσόδων και κερδών το 2018 για τη Star Bulk
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ναυπηγεία Ελευσίνας: Ο «άγνωστου ταυτότητας» επενδυτής και η πρόταση – έκπληξη από τον Ταβουλάρη
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Έλληνας εφοπλιστής πούλησε παλαιό τάνκερ σε τιμή έκπληξη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν