ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην πώληση του τελευταίου φορτηγού πλοίου τύπου handysize του στόλου της προχώρησε, σύμφωνα με πληροφορίες, η ναυτιλιακή Allseas Marine, συμφερόντων του εφοπλιστή Μιχάλη Μποδούρογλου.
Ναυλομεσίτες υποστηρίζουν ότι η εταιρία πούλησε το χωρητικότητας 28,400-dwt πλοίο Voula Sea, κατασκευής 2002, σε Λιβανέζο αγοραστή, στην τιμή των 6,5 εκατ. δολ.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Αύγουστο, δημοσιεύματα ανέφεραν ότι η Allseas είχε πουλήσει το συγκεκριμένο πλοίο σε Κινέζους, έναντι 5,3 εκατ. δολ,, ωστόσο η συμφωνία δεν ολοκληρώθηκε. Η ελληνική εταιρία είχε αγοράσει το handysize, με την ονομασία Destino Dos, το 2012, καταβάλλοντας 11 εκατ. δολ.
Σημειώνεται ότι η Allseas διαθέτει στόλο 15 πλοίων, που περιλαμβάνει bulkers, containerships και δύο tankers.
Ωστόσο, έχει στόχο να προχωρήσει στην πώληση και άλλων φορτηγών πλοίων. Πέρυσι τον Οκτώβριο πούλησε το χωρητικότητας 75,000-dwt Dream Seas (κατασκευής 2009) στην Shenzhen Energy Transport για σχεδόν 14,2 εκατ. δολ.
Φέτος, σύμφωνα με ναυλομεσίτες, είχε βγάλει προς πώληση το bulk carrier Kavala Seas (χωρητικότητας 56.000-dwt και κατασκευής 2011), το οποίο είχε αγοράσει τον Οκτώβριο του 2012 σε δημοπρασία έναντι 21 εκατ. δολαρίων. Ωστόσο, το εν λόγω πλοίο παραμένει στο στόλο της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Β. Μαρινάκης: Χρηματοδότηση 200 εκατ. δολ. από την Κίνα για την Capital Maritime
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης: Σε ελληνικά χέρια και πάλι το πλοίο που πούλησε η Ivy Shipping
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Προκοπίου: Η Dynagas εκδίδει νέες προνομιούχες μετοχές αξίας 55 εκατ. δολαρίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σούπερ μάρκετ: «Αιμοδότης» ο τουρισμός – Η μάχη των μεγάλων για τον τζίρο των νησιών
- Βασίλης Ψάλτης (Alpha Bank): O κομβικός ρόλος των «5» για την ενίσχυση της κεφαλαιοποίησης
- Στ. Χανδακάς: 10 χρόνια HOPEgenesis – Το στόρι, το δημογραφικό, το αποτύπωμα
- Σίμος Παληός: «Ο Έλληνας πρέπει να πίνει καφέ όρθιος»