Για την παρουσία της εταιρείας στο Χρηματιστήριο, την προοπτική συνεργασίας με ξένο επενδυτή αλλά και τις ανατιμήσεις των πρώτων υλών μίλησε μεταξύ άλλων ο ιδιοκτήτης και βασικός μέτοχος της «Καραμολέγκος», Μανώλης Καραμολέγκος στο πλαίσιο της γενικής συνέλευσης των μετόχων, αναλύοντας παράλληλα τη στρατηγική και το πλάνο ανάπτυξης της αρτοβιομηχανίας για το επόμενο διάστημα.

Απαντώντας σε ερώτηση του mononews.gr εάν σχεδιάζει την έξοδο της εταιρείας από το Χρηματιστήριο Αθηνών μέσα από την υποβολή δημόσιας πρότασης, μετά την απόκτηση ενός σημαντικού πακέτου μετοχών που ανέβασε το ποσοστό του στο 63,8%, ο κ. Καραμολέγκος ξεκαθάρισε πως στόχος είναι η παραμονή στο Χρηματιστήριο. Ανέφερε επίσης πως η αγορά των μετοχών έγινε γιατί ένας μέτοχος ήθελε να αποσυρθεί και επέλεξε να μεταβιβάσει σε εκείνον τις μετοχές του, αφού ήταν δύσκολο να πουληθούν σε κάποιον άλλο. «Ούτε προγραμματίζουμε, ούτε σκεφτόμαστε να βγούμε από το Χρηματιστήριο», τόνισε με έμφαση.

Όσον αφορά στην προοπτική συνεργασίας με κάποιον επενδυτή, σημείωσε πως δεν έχει εκδηλωθεί κάποιο ενδιαφέρον από fund, αφήνοντας ωστόσο ανοιχτό το ενδεχόμενο συζητήσεων με όποιον ενδιαφέρεται. «Δεν ξέρω κάποιον που να έχει ενδιαφερθεί για εμάς, εάν όμως κάποιος χτυπήσει την πόρτα μας, θα τον ακούσουμε», είπε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως «το ποτέ δεν ισχύει σε τούτη τη ζωή».

Κρατάμε σταθερές τιμές

Κληθείς να σχολιάσει το φλέγον ζήτημα των ανατιμήσεων στις πρώτες ύλες, υπογράμμισε πως παρατηρείται έξαρση των διεθνών τιμών των πρώτων υλών, από το αλεύρι και τα γαλακτοκομικά μέχρι τα υλικά συσκευασίας και τις δευτερεύουσες ύλες, επισημαίνοντας ωστόσο πως λόγω της κατάστασης δεν μπορούν να προχωρήσουν σε αυξήσει τιμών. «Δεν περνάει καθόλου από το μυαλό μας, σε μια χώρα που περνάει αυτά που περνάει να αλλάξουμε εμείς τις τιμές», τόνισε και ξεκαθάρισε πως είναι μονόδρομος η απορρόφηση του συνόλου των ανατιμήσεων των α’ και β’ υλών, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της αύξησης του τζίρου. «Είναι δύσκολο, αλλά θα το πετύχουμε».

Σε ερώτηση για την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά, σημείωσε, πως είναι αρκετά δύσκολη, καθώς μετά την επαναλειτουργία των εστιατορίων αναμένεται μια πτώση στα καταναλωτικά προϊόντα που μοιραία θα πλήξουν και την εταιρεία. Ελπίζει ωστόσο ότι μέσα μέσα από την καινοτομία και τα νέα προϊόντα να κρατήσει τους καταναλωτές, διευκρινίζοντας πάντως ότι δεν σχεδιάζεται η είσοδος σε νέες κατηγορίες εντός του 2021.

Αναφορικά με τη νέα επένδυση για τη δημιουργία σύγχρονης μονάδας παραγωγής, ο κ. Καραμολέγκος την χαρακτήρισε μονόδρομο, με δεδομένες τις ευκαιρίες και τις ανάγκες που παρουσιάζει η ελληνική αγορά συσκευασμένου ψωμιού. Η επένδυση, σημείωσε, περιλαμβάνει την κατασκευή μονάδας παραγωγής 3.500 τ.μ. και την ανέγερση κέντρου αποθήκευσης και διανομής, 6.500 τ.μ, στον πρώτο όροφο του οποίου θα μεταφερθούν και τα γραφεία της εταιρείας.

Κόστισε συνολικά 27,5 εκατ. ευρώ (μαζί με την απόκτηση των οικοπέδων) και αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη Σεπτεμβρίου με αρχές Οκτωβρίου. Υπογράμμισε πως οι νέες εγκαταστάσεις θα δημιουργηθούν σε έκταση 55,5 στρεμμάτων, τα 30 στρέμματα εκ των οποίων αγόρασε από την πρώην ΑΓΝΟ και τόνισε πως όλες οι επενδύσεις που πραγματοποιεί η εταιρεία είναι στοχευμένες στην Ελλάδα.

Το clean label και ο Τσατσαρωνάκης

Για την κινητικότητα του επιχειρηματία Τσατσαρωνάκη, ο οποίος πρόσφατα απέκτησε τις εγκαταστάσεις της πρώην Κατσέλης στην Αττική, επεσήμανε πως πρόκειται για έναν αξιόλογο ανταγωνιστή, ο οποίος πιθανότατα να βλέπει ανάλογες ευκαιρίες επέκτασης, όπως και η Καραμολέγκος, προσθέτοντας πως είναι καλοδεχούμενος.

Ο μετοχικός και διοικητικός ηγέτης της Καραμολέγκος έκανε εκτενή αναφορά στην νέα πρωτοβουλία της εταιρείας, την «clean label», στην οποία αποδίδει μεγάλη σημασία. Ο λόγος για τη χρήση «καθαρών» πρώτων υλών και στην παραγωγή προϊόντων που δεν έχουν πρόσθετα και συντηρητικά. Πρόκειται για μια καινοτομία, στην οποία ποντάρει πολλά καθώς είναι μια ανερχόμενη καταναλωτική τάση. «Σαν Leader της αγοράς θέλουμε να προσφέρουμε καθαρά προϊόντα απαλλαγμένα από συντηρητικά και πρόσθετα που μπορούν να φάνε άφοβα μεγάλοι και παιδιά», τόνισε χαρακτηριστικά.

Το «Απολλώνιο»

Αναφορικά με την πορεία της αλυσίδας «Απολλώνιο», ο κ. Καραμολέγκος ανέφερε πως ολοκλήρωσε το 2020 με μείωση τζίρου 20%, ωστόσο δήλωσε πως το 2021 θα επανέλθει στα επίπεδα του 2019. Μέσα στις επόμενες ημέρες, μάλιστα, δρομολογείται η λειτουργία νέου καταστήματος στην Γλυφάδα, το οποίο εκτιμάται ότι θα συμβάλει στην επίτευξη των στόχων που έχει θέσει η διοίκηση για την αλυσίδα. Ανέφερε ακόμη ότι παρά την τεράστια αύξηση των δευτερευόντων υλών, και ειδικά στα γαλακτοκομικά, επιδιώκει με την αύξηση του τζίρου, να διατηρήσει την τιμολογιακή πολιτική του. Κλείνοντας υπογράμμισε πως την εταιρεία απασχολεί σοβαρά η αγορά του καφέ, προς την οποία θέλει να στραφεί σταδιακά πολύ πιο δυναμικά.

Η «Καραμολέγκος» ήταν από τις εταιρείες που κατάφεραν πέρυσι παρά την πανδημία να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, χάρη στην άνοδο που παρουσίασε η ζήτηση για καταναλωτικά είδη στα σούπερ μάρκετ. Μέσα στο 2020, κυκλοφόρησε δυο νέα προϊόντα το Πεινιρλί στην κατηγορία «Αξιαγάπητες» και το ψωμάκι burger brios στην κατήγορία «10». Πολύ καλή πορεία σημειώνει ο «Παξαμά», με τον κ. Καραμολέγκο να λέει πως πρόκειται για μια κατηγορία που έχει κατακτήσει αξιόλογο μερίδιο, χάρη και στο νέο κωδικού του χαρουπιού, εκπλήσσοντάς ευχάριστα την διοίκηση με την πορεία που διαγράφει.

Διαβάστε επίσης:

Ξεκίνησε υποβολή δηλώσεων για την ενίσχυση των κινηματογράφων και των διανομέων κινηματογραφικών ταινιών

Jan Karas (ΟΠΑΠ): Ενθαρρυντική η επαναλειτουργία του δικτύου καταστημάτων – Αυξημένο μέρισμα για τους μετόχους

EΛΠΕ: Τι προτείνει το ΤΑΙΠΕΔ, γιατί αναβλήθηκε η Γενική Συνέλευση – Όλο το παρασκήνιο