ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
LVMH, L’Oreal, Kering: Απώλειες ρεκόρ για τους Γάλλους δισεκατομμυριούχους – 70 δισ. δολ. «έκαναν φτερά» το 2024
Ύστερα από έξι ημέρες με κέρδη, η μετοχή της LVMH έχασε 4% την Τετάρτη, καθώς ανέφερε μείωση των κερδών της κατά τη διάρκεια του β’ τριμήνου στις ΗΠΑ.
Ο κλάδος της πολυτέλειας, ο οποίος τροφοδότησε τον Euro Stoxx 600 με ένα ράλι άνω του 8% το πρώτο εξάμηνο του 2023, περνάει «κρίση», με τη βουτιά στον κολοσσό του Μπερνάρ Αρνό, να βυθίζει τον γαλλικό δείκτη CAC 40 σε απώλειες άνω του 1,3%. Ο Εuro Stoxx 600 υποχώρησε έως και 0,60%.
Υποχωρεί ο κλάδος πολυτέλειας
Τα αποτελέσματα της LVMH έδειξαν υποχώρηση στην ανθεκτικότητα των καταναλωτών στις ΗΠΑ, ρίχνοντας τον μέσο όρο των πωλήσεων της εταιρείας, η οποία κατέγραψε ανάκαμψη στην Κίνα.
Τα έσοδα μειώθηκαν κατά 1% στις ΗΠΑ τη μοναδική περιοχή που κατέγραψε πτώση, ενώ συνολικά οι πωλήσεις κατέγραψαν άλμα 21%, ικανοποιώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Η βουτιά στο χρηματιστήριο οδήγησε και άλλες μετοχές εταιρειών από τον κλάδο πολυτελείας να διαπραγματεύονται με απώλειες την Τετάρτη. Η μετοχή της Richemont έχανε μέχρι 1,7% και η μετοχή της Kering πάνω από 3%.
Ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας Jean-Jacques Guiony έκανε λόγο για μία «εκδικητική αγορά» κατά τη διετία 2021-2022, όταν οι πωλήσεις εκτοξεύτηκαν και σημείωσε ότι πρόκειται για μία ομαλοποίηση της κατάστασης.
Ο κλάδος της πολυτέλειας, ύστερα από μια αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα το 2022, έχει αρχίσει να παρουσιάζει τις πρώτες ρωγμές στην υψηλή ζήτηση, Η LVMH είναι η τρίτη εταιρεία που καταγράφει μειωμένη ζήτηση στις ΗΠΑ, μετά τις Richemont και Burberry.
Βεβαία, η LVMH παραμένει πιο ανθεκτική από τους ανταγωνιστές της και με τη μετοχή της 20% υψηλότερα σε σχέση με πέρσι.
Πώς θα κλείσει τον χρόνο η εταιρεία
Οι δαπανηρές πρωτοβουλίες της εταιρείας με το ντεμπούτο του Pharell Williams στην ανδρική ένδυση και τις high end επιδείξεις μόδας, οδήγησαν σε χαμηλότερα κέρδη από τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Οι δαπάνες ήταν υψηλότερες από τις συνήθεις και ο Guiony δήλωσε ότι αναμένει να είναι χαμηλότερες στο δεύτερο εξάμηνο.
Παρ’ όλα αυτά σε όλα τα τμήματα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε διψήφιο ποσοστό, εκτός από τη μονάδα κρασιών και αλκοολούχων ποτών, λόγω της χαμηλής ζήτησης για το κονιάκ Hennesy στις ΗΠΑ.
Η Κίνα όμως αντιστάθμισε σε μεγάλο βαθμό τις απώλειες, με τις πωλήσεις στην Ασία να αυξάνονται κατά 34% το δεύτερο τρίμηνο.
Τα αποτελέσματα ήταν μικτά, για τον Jie Zhang, αναλυτή της AlphaValue, ο οποίος ανέφερε ότι είναι δύσκολο να εκτιμήσει πώς θα κλείσει η χρονιά για τον κολοσσό του κλάδου πολυτελείας, κυρίως λόγω του αβέβαιου μακροοικονομικού περιβάλλοντος στην Κίνα.
Διαβάστε επίσης:
Ολυμπιακοί Αγώνες 2024: Συμφωνία χορηγίας με τη LVMH
JP Morgan: Επιμένει στη σύσταση underweight για τις ευρωαγορές
LVMH-Kering: Μπαράζ εξαγορών από τους γαλλικούς κολοσσούς πολυτελείας το 2023
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οικογένεια Γεωργούδη: Οι ελαιοπαραγωγοί από το Πήλιο που κατακτούν τον… Parthenon της παγκόσμιας αγοράς ελιάς
- Τι φέρνει το νέο νομοσχέδιο για τα μέλη ΔΣ των εταιρειών: Οι ποσοστώσεις και η δυσκολία εξεύρεσης κατάλληλων στελεχών
- Εφιαλτικά τα σενάρια για την ελληνική ακτοπλοΐα – Η κυβέρνηση αναζητά λύσεις για να μην εκτοξευτούν τα εισιτήρια
- Στον «αέρα» το Mega News, έρχεται το Athletico, γιατί δεν πουλάει ο Ιβάν, νέες συνεργασίες για Κοκλώνη και 2 δημοσιογράφοι γίνονται… ηθοποιοί