Σε χαμηλότερα επίπεδα διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου LVMH κατά το γ’ τρίμηνο του έτους, καθώς φαίνεται ότι η «έκρηξη» που σημειώθηκε στις πωλήσεις μετά την πανδημία στις πωλήσεις πολυτελών ειδών έχει αρχίσει να καταλαγιάζει. Η μετοχή έφτασε να υποχωρεί έως 8,5% στις πρωινές συναλλαγές.

Τα οργανικά έσοδα του σημαντικού βραχίονα της μόδας και των δερμάτινων ειδών, ο οποίος περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τους οίκους Louis Vuitton και Christian Dior, αυξήθηκαν κατά 9%, κάτω των προσδοκιών, σύμφωνα με τους αναλυτές, οι οποίοι ανέμεναν αύξηση 11,2%.

Όσον αφορά τις πωλήσεις της μονάδας κρασιών και οινοπνευματωδών, αυτές μειώθηκαν κατά 14%, πολύ περισσότερο από τις εκτιμήσεις.

«Μετά από τρία εξαιρετικά χρόνια, η ανάπτυξη συγκλίνει προς αριθμούς που είναι περισσότερο σύμφωνοι με τον ιστορικό μέσο όρο», δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής της LVMH, Jean Jacques Guiony, κατά την τριμηνιαία παρουσίαση των αποτελεσμάτων.

Σημειώνεται ότι η μετοχή της LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton έφτασε να υποχωρεί έως και 8,5% στο Παρίσι, παρουσιάζοντας τη μεγαλύτερη ενδοημερήσια πτώση εδώ και σχεδόν δύο χρόνια.

Η αγαπημένη μετοχή των επενδυτών τα τελευταία χρόνια είχε ήδη χάσει μέρος της λάμψης της, καθώς η ανάκαμψη της Κίνας καθυστερεί, ενώ η ζήτηση από τους αμερικανούς καταναλωτές μειώθηκε.

Παράλληλα, η κεφαλαιοποίηση του ομίλου πολυτελείας έχει υποχωρήσει κατά περίπου 110 δισεκατομμύρια ευρώ (117 δισεκατομμύρια δολάρια) από το ρεκόρ του Απριλίου.

Η LVMH παραχώρησε τα πρωτεία της πιο πολύτιμης εταιρείας της Ευρώπης στη δανέζικη φαρμακευτική εταιρεία Novo Nordisk, στην κατάταξη του περασμένου μήνα.

Ο Όμιλος LVMH θεωρείται ότι δίνει τον τόνο σε ολόκληρο τον κλάδο, με αποτέλεσμα να υποχωρούν σήμερα και μετοχές ανταγωνιστικών, όπως η Hermes International και η Gucci Kering.

Αύξηση στα Sephora

Οι πωλήσεις του ομίλου LVMH στην Ασία, εξαιρουμένης της Ιαπωνίας, αυξήθηκαν 11%, πολύ χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις για το γ’ τρίμηνο, σηματοδοτώντας ότι η Κίνα μπορεί να είναι πιο αδύναμη από το αναμενόμενο.

Η μόνη μονάδα που κατέγραψε πωλήσεις πάνω από τις προσδοκίες των αναλυτών ήταν η επιλεκτική λιανική πώληση, η οποία περιλαμβάνει την αλυσίδα καλλυντικών Sephora.

Ερωτηθείς για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές ανάπτυξης του Dior, της δεύτερης μεγαλύτερης επωνυμίες του ομίλου, ο Guiony ανέφερε ότι είχε τριπλασιαστεί σε μέγεθος σε λιγότερο από επτά χρόνια.

«Κάποια στιγμή, οι ρυθμοί ανάπτυξης θα πρέπει να ομαλοποιηθούν», σημείωσε.

«Μην περιμένετε η επωνυμία να συνεχίσει να αυξάνεται κατά 30% ετησίως για πάντα. Αυτό δεν θα συμβεί», τόνισε, προσθέτοντας ότι ο Dior θα συνεχίσει να προσφέρει υψηλή ποιότητα.

Την ίδια στιγμή, ο Guiony ανέφερε ότι η μάρκα κοσμημάτων της Bulgari τα πήγε λίγο καλύτερα το γ’ τρίμηνο, λόγω της μεγαλύτερης έκθεσής της στην Ασία σε σύγκριση με την Tiffany, η οποία έχει μεγαλύτερο αποτύπωμα στις ΗΠΑ.

Η οργανική αύξηση των εσόδων στις ΗΠΑ ήταν μόνο 2% την συγκεκριμένη περίοδο.

Συνολικά, η LVMH σημείωσε αύξηση 9% οργανικών εσόδων, κάτω από τις εκτιμήσεις.

«Αυτό είναι σημάδι συνεχούς μετριοπάθειας, καθώς οι καταναλωτές συνέρχονται από την μετά-covid ευφορία», δηλώνει ο αναλυτής της Bernstein, Λούκα Σόλκα.

Διαβάστε επίσης: 

Exxon Mobil: Κοντά σε συμφωνία 58 δισ. δολαρίων για την εξαγορά της Pioneer Natural

Lloyd’s Register: Βράβευσε την ERMA FIRST

Πλαστικά Θράκης: 30 Νοεμβρίου η αποκοπή του προσωρινού μερίσματος

________________­_______

Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023

Δείτε πώς διαμορφώνονται οι χάρτες των αποτελεσμάτων για δήμους και περιφέρειες