• Business

    LVMH: Παρελθόν η Off-White για τον όμιλο του Arnault – Γιατί πούλησε το πολυτελές streetwear brand

    • NewsRoom

    Bernard Arnault, CEO και ιδρυτής της LVMH


    Η LVMH ανακοίνωσε την πώληση της Off-White, του πολυτελούς streetwear brand που ίδρυσε ο αείμνηστος σχεδιαστής Virgil Abloh, στην εταιρεία διαχείρισης εμπορικών σημάτων Bluestar Alliance.

    Οι όροι της συμφωνίας δεν έγιναν γνωστοί.

    Στο χαρτοφυλάκιο της Bluestar Alliance περιλαμβάνονται ετικέτες όπως οι Tahari, Bebe και Scotch & Soda.

    Η εξέλιξη αυτή είναι πολύ διαφορετική από αυτό που οραματίστηκε αρχικά η LVMH για την πρωτοπόρο μάρκα πολυτελούς streetwear Off-White LLC, όταν αύξησε το μερίδιό της σε αυτήν στο 60% το 2021, αμέσως μετά τον θάνατο του Abloh.

    Εκείνη την εποχή, ο διευθύνων σύμβουλος της Louis Vuitton, Michael Burke, ο οποίος προσέλαβε τον Abloh το 2018 και συνέβαλε καθοριστικά στη σχέση της LVMH με τον χαρισματικό δημιουργικό διευθυντή, παρομοίαζε τις δυνατότητες της μάρκας με αυτές του Dior μετά τον θάνατο του Christian Dior.

    Ωστόσο, όπως αναφέρει το Business of Fashion, το όραμα της LVMH για την Off-White δεν υλοποιήθηκε ποτέ.

    Η ώθηση στην πολυτελή μόδα υπό τον νέο δημιουργικό επικεφαλής Ib Kamara απέτυχε να ικανοποιήσει τους βασικούς πελάτες της Off-White και οι μεγάλοι λογαριασμοί χονδρικής άρχισαν να εγκαταλείπουν την ετικέτα καθώς η αγορά streetwear άρχισε να εξασθενεί.

    Τα προβλήματα της Off-White επιδεινώθηκαν από τις εξελίξεις στον όμιλο New Guards Group, ιδιοκτήτη της Palm Angels με έδρα το Μιλάνο, που γέννησε την Off-White με τον Abloh και είναι ο αποκλειστικός δικαιοπάροχος της μάρκας από το 2014.

    Ο όμιλος εξαγοράστηκε από την Farfetch το 2019. Ωστόσο, όταν η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου πολυτελών ειδών με έδρα το Λονδίνο έφτασε στα πρόθυρα της κατάρρευσης, τα περιουσιακά της στοιχεία κατέληξαν στον νοτιοκορεατικό γίγαντα ηλεκτρονικού εμπορίου Coupang, τον Δεκέμβριο του 2023.

    Αποκλειστικός δικαιοπάροχος της Off-White παραμένει η New Guards Group μέχρι το 2026.

    Τους τελευταίους μήνες, η Off-White είχε στόχο την επανεκκίνηση του εμπορικού σήματος. Ο διευθύνων σύμβουλος Cristiano Fagnani είχε δηλώσει πρόσφατα στο Business of Fashion ότι σκόπευε να επαναλανσάρει το brand και να επανασυνδέσει την Off-White με τους βασικούς καταναλωτές, τους συνεργάτες χονδρικής και τον βασικό συνεργάτη της, την Nike.

    Δεν είναι σαφές αν η Bluestar Alliance θα συνεχίσει να επενδύει και να ακολουθεί αυτή τη στρατηγική.

    Σε δήλωση του για την ανακοίνωση της εξαγοράς, ο διευθύνων σύμβουλος της Bluestar Alliance, Joey Gabbay ότι «η ευκαιρία να παράσχουμε στρατηγικές, επενδύσεις και να βασιστούμε στο παγκόσμιο δίκτυο των πόρων μας θα επιτρέψει τη συνέχιση της πολιτιστικής και δημιουργικής δυναμικής που πυροδότησε ο Virgil, την οποία η Bluestar Alliance έχει δεσμευτεί να συνεχίσει».

    Διαβάστε επίσης:

    LVMH: Eπενδύει στο πολυτελές brand Moncler

    Bernard Arnault (LVMH): Γιατί ο πλουσιότερος άνθρωπος της Ευρώπης ξεκίνησε πόλεμο με τους δημοσιογράφους

    LVMH (Louis Vuitton): Γιατί κινδυνεύει να γίνει ο μεγάλος χαμένος της εμπορικής διαμάχης Κίνας-ΕΕ



    ΣΧΟΛΙΑ