Μέσα σε μόλις ένα χρόνο, το κορυφαίο πολυτελές brand ρολογιών Tag Heuer, που ανήκει στον όμιλο LVMH, άλλαξε τον τρίτο σε σειρά διευθύνοντα σύμβουλο.

Η πολυτελής μάρκα ρολογιών βρίσκεται υπό την ηγεσία του γιού του Μπερνάρ Αρνό, του 28χρονου Φρεντερίκ Αρνό.

Οι αλλαγές στα πρόσωπα

Η εταιρεία, ανακοίνωσε ότι ο νέος CEO, Αντουάν Πιν θα αναλάβει τον Σεπτέμβριο, αντικαθιστώντας τον Τζουλιές Τορνάρε, ο οποίος μετακινείται στην Hublot, το brand ελβετικών ρολογιών που ανήκει επίσης στη LVMH.

Ο όμιλος τον τελευταίο χρόνο έχει προχωρήσει σε μία σειρά ριζικών διαρθρωτικών αλλαγών σε πολλά brands από τα συνολικά 70 του ομίλου, με την πρόσφατη ανακοίνωση να έρχεται σε μία περίοδο που ο κλάδος της πολυτέλειας δέχεται ισχυρές πιέσεις και δη στα ρολόγια.

Ο Tornare, που αντικαθίσταται τον Σεπτέμβριο, ανέλαβε τη θέση μόλις τον περασμένο Ιανουάριο, αντικαθιστώντας τον Φρεντερίκ Αρνό, ο οποίος ανέλαβε επικεφαλής όλων των brands πολυτελών ρολογιών του ομίλου (LVMH, Hublot και Zenith).

Υψηλός ανταγωνισμός

Με τους ανταγωνιστές Richemont (Cartier) και Swatch να κατέχουν το μεγαλύτερο κομμάτι της αγορά, η LVMH προσπαθεί να κερδίσει έδαφος.

Το τμήμα ρολογιών της LVMH αντιπροσωπεύει περίπου το 5% του όγκου της ελβετικής βιομηχανίας ρολογιών και το 8% της αξίας το 2023, σύμφωνα με τους αναλυτές της RBC Capital Markets.

Η κορυφαία μάρκα για τον όμιλο είναι η Hublot, ακόμα κι αν είναι μάρκα φαίνεται να έχει διχάσει τους λάτρεις των πολυτελών ρολογιών.

Η RBC εκτιμάει ότι οι πωλήσεις της Hublot υπολογίζονται στα 940 εκατ. ελβετικά φράγκα για το 2023 με 67.000 ρολόγια, γεγονός που την κατατάσσει στην όγδοη θέση, μεταξύ των μεγαλύτερων ελβετικών brands ρολογιών.

H Tag Heuer εκτιμάται ότι έχει πωλήσεις ύψους 800.000 φράγκων, με πωλήσεις 450.000 ρολογιών.

Διαβάστε επίσης:

ION Group: Κοντά στην εξαγορά της Prelios έναντι $1,5 δισ. μετά από μήνες διαβουλεύσεων

Bloomberg: Τα ελληνικά νησιά δεν μπορούν να γλυτώσουν από τον υπερτουρισμό

Ελβετικά ρολόγια: Γιατί μειώθηκαν περαιτέρω οι εξαγωγές τον Ιούνιο – Αστάθεια στην αγορά