ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο διευθύνων σύμβουλος της Sephora, Guillaume Motte, ανέλαβε προσωπικά τις δραστηριότητές της εταιρείας στην Κίνα.
Πρόκειται για την τελευταία αλλαγή στη διοίκηση της εταιρείας λιανικής πώλησης καλλυντικών που ανήκει στο όμιλο της LVMH, καθώς αγωνίζεται να κερδίσει τους καταναλωτές στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου.
Η Alia Gogi, η οποία διορίστηκε πρόεδρος της Sephora Asia το 2020, παραιτήθηκε κοντά στα τέλη του περασμένου έτους για οικογενειακούς λόγους και έκτοτε ο Motte άρχισε να επιβλέπει απευθείας την περιοχή της ευρύτερης Κίνας, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα. Η κίνηση αυτή υπογραμμίζει τη σημασία της Κίνας για το δεύτερο μεγαλύτερο εμπορικό σήμα της LVMH, τόνισαν.
Η Jenny Cheah, περιφερειακή διευθύνουσα σύμβουλος για άλλες ασιατικές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Νοτιοανατολικής Ασίας, της Ινδίας και της Ωκεανίας, παραμένει στο ρόλο της, αναφέρουν οι πηγές.
Οι αλλαγές στην ηγεσία αποτελούν την τελευταία προσπάθεια της LVMH να αναθερμάνει τις πωλήσεις και να αυξήσει το μερίδιο αγοράς σε μια περιοχή που θεωρείται ότι έχει σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης.
Ενώ η Sephora βρίσκεται σε καλό δρόμο για να επιτύχει παγκόσμια έσοδα ύψους 16 δισ. ευρώ (17,4 δισ. δολάρια) το 2025, οι πωλήσεις στην Ασία και ιδιαίτερα στην Κίνα πρέπει να ανακάμψουν αν η εταιρεία λιανικής πώλησης ελπίζει να πετύχει τον στόχο της για έσοδα 20 δισ. ευρώ σε περίπου τρία χρόνια, δήλωσαν πηγές που γνωρίζουν το θέμα.
Παρά το γεγονός ότι η Sephora αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, ανακόπτεται από τον έντονο ανταγωνισμό και τις πολιτισμικές διαφορές σε πολλές ασιατικές αγορές. Τα τελευταία δύο χρόνια, έκλεισε τις δραστηριότητές της στην Ταϊβάν και τη Νότια Κορέα, όπου απέτυχε να ανταγωνιστεί τον κυρίαρχο τοπικό κολοσσό καλλυντικών CJ Olive Young Corp.
Oι επόμενες κινήσεις
Στην ηπειρωτική Κίνα, η Sephora έχει καταγράψει απώλειες εκατομμυρίων δολαρίων στην προσπάθειά της να κερδίσει πελάτες. Πέρυσι, προχώρησε σε εκατοντάδες πωλήσεις υπαλλήλων από τα γραφεία και τα καταστήματα της, λίγους μήνες μετά τον διορισμό του πρώην διευθυντή της Nike, Ding Xia, για να διευθύνει τις επιχειρήσεις της στην ευρύτερη Κίνα.
Tο brand έχει ανοίξει περίπου 300 καταστήματα από την είσοδό της στην Κίνα το 2005, αλλά αγωνίστηκε να αυξήσει το μερίδιο αγοράς, ιδιαίτερα μετά την πανδημία, όταν η οικονομική επιβράδυνση ώθησε τους καταναλωτές προς φθηνότερα προϊόντα ομορφιάς.
Οι εγχώριες κινεζικές μάρκες ομορφιάς κερδίζουν επίσης δημοτικότητα επειδή είναι πιο κατάλληλες για τις προτιμήσεις των κατοίκων και για τις παραδόσεις αυθημερόν.
Ο Ding, ο οποίος αναφέρεται πλέον απευθείας στον Motte, ηγείται μιας ομάδας που θα επικεντρωθεί στην ενημέρωση της γκάμας προϊόντων της Sephora στην Κίνα, συμπεριλαμβανομένου του εντοπισμού εξειδικευμένων προϊόντων και εμπορικών σημάτων που δεν βρίσκονται εύκολα αλλού, καθώς και της παρουσίασης περισσότερων κινεζικών εγχώριων εμπορικών σημάτων στα ράφια, δήλωσαν πηγές.
Υπάρχουν σημάδια ότι οι επιχειρήσεις ανακάμπτουν, με την επισκεψιμότητα στα καταστήματα Sephora στην Κίνα κατά τη διάρκεια της αργίας του Σεληνιακού Νέου Έτους και της Ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου να είναι υψηλότερη από τις ίδιες περιόδους πέρυσι, σύμφωνα με άτομο που γνωρίζει την επιχειρηματική δραστηριότητα της εταιρείας καλλυντικών στην Κίνα.
Επίσης, η Sephora λανσάρει προϊόντα στην Κίνα μέσω αποκλειστικών συνεργασιών, όπως το Fenty Beauty της Rihanna και το The Ordinary, το εμπορικό σήμα περιποίησης της Estée Lauder Cos.
Η ανάπτυξη της εταιρείας παραμένει μία από τις προτεραιότητες του ιδρυτή της LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, Bernard Arnault, ο οποίος δήλωσε τον Ιανουάριο ότι η λιανική ήταν ένας από τους βασικούς μοχλούς ανάπτυξης πέρυσι.
Διαβάστε επίσης:
Μισό εκατομμύριο ασφαλισμένοι στο ΤΕΚΑ – Στα 283 εκατ. ευρώ ήδη το αποθεματικό του
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- BIANCHET: Η ελβετική μάρκα, φημισμένη για τα υπερσύγχρονα ρολόγια tourbillon
- Πούτιν: «Όχι» στην κατάπαυση του πυρός που συμφώνησαν ΗΠΑ – Ουκρανία – «Η εκεχειρία θα ευνοήσει τον ουκρανικό στρατό»
- In motion for Safety
- Ντόναλντ Τραμπ: Απειλεί την Ευρώπη με δασμό 200% στο κρασί εάν δεν καταργήσει τον δασμό στο ουίσκι
