ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Google προχώρησε σε συμφωνία με τον γαλλικό όμιλο LVMH (Louis Vuitton) προκειμένου μέσω της αξιοποίησης της τεχνητής νοημοσύνης να προσφέρει μια εξατομικευμένη εμπειρία στους πλούσιους πελάτες του οίκου πολυτελών ειδών που πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο.
Η μονάδα της Alphabet θα συνεργαστεί επίσης με τα brands του LVMH, για να βελτιώσει την πρόβλεψη της ζήτησης και τη διαχείριση αποθεμάτων και να βοηθήσει στις προτάσεις στοχευμένων προϊόντων σε πελάτες, ανέφεραν κορυφαία στελέχη των δύο εταιρειών σε συνέντευξη τους. Ωστόσο, αρνήθηκαν να αποκαλύψουν τους όρους της συμφωνίας.
Η πανδημία έχει επιταχύνει τη μετάβαση στις διαδικτυακές αγορές για τα εμπορικά σήματα πολυτελείας, καθώς οι καταναλωτές εξοικειώνονται με τις αγορές ακριβών προϊόντων χωρίς να τα βλέπουν και να τα αγγίζουν στο φυσικό κατάστημα.
Η παροχή ομαλής και γρήγορης διαδικτυακής εμπειρίας λιανικών πωλήσεων και η διασφάλιση ότι το κατάλληλο απόθεμα είναι διαθέσιμο στη σωστή τοποθεσία ήταν κρίσιμα κατά την περίοδο που τα καταστήματα έκλεισαν λόγω των lockdowns.
«Οι τελευταίοι 18 μήνες έφεραν σημαντικές αλλαγές” και κατέστησαν σαφή την «ανάγκη μόχλευσης των δεδομένων», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της LVMH Antonio Belloni. Ο στόχος είναι να κάνουμε την εμπειρία ενός πελάτη «πιο ζωντανή».
Η τεχνητή νοημοσύνη θα αγγίξει σταδιακά κάθε τμήμα της λειτουργίας του ομίλου LVMH, από την ανάπτυξη προϊόντων έως την αλυσίδα εφοδιασμού και τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ υπαλλήλων και πελατών, ανέφεραν οι εταιρείες σε δήλωσή τους.
Τα κορυφαία brands
Η συνεργασία με την Google Cloud θα βοηθήσει την LVMH «να κατανοήσει καλύτερα τον καταναλωτή», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Google Cloud, Thomas Kurian. “Για να λάβετε πραγματική αξία από τα δεδομένα, πρέπει να τα συνδέσετε σε όλους τους τομείς του οργανισμού”.
Η σύμβαση θα έχει διάρκεια τουλάχιστον πέντε χρόνια και θα περιλαμβάνει εκπαίδευση από την Google Cloud στο προσωπικό της LVMH. Η συνεργασία θα επικεντρωθεί αρχικά στα 15 κορυφαία εμπορικά σήματα του κολοσσού πολυτελών ειδών, προτού αναπτυχθεί ευρύτερα σε ολόκληρο τον όμιλο.
Μια έκθεση τον περασμένο μήνα από τη σύμβουλο επιχειρήσεων Bain & Co. ανέφερε ότι η επιστροφή στην αύξηση των εσόδων το πρώτο τρίμηνο στην αγορά προσωπικών προϊόντων πολυτελείας, οφείλονταν εν μέρει στην αύξηση της ζήτησης στο διαδίκτυο. Το μερίδιο των αγορών του web σχεδόν διπλασιάστηκε σε 23% πέρυσι από 12% το 2019 και θα αντιπροσωπεύει το 30% της αγοράς έως το 2025, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των συμβούλων.
Η Google προσπαθεί να φτάσει τους ανταγωνιστές της στα μεγάλα επιχειρηματικά συμβόλαια, βελτιώνοντας την απόδοση και τον αυτοματισμό. Το πρώτο τρίμηνο, κατατάχθηκε τέταρτη στη γαλλική αγορά cloud πίσω από την AWS της Amazon.com, την, Microsoft και την OVHCloud της Γαλλίας, σύμφωνα με την Synergy Research Group.
Η OVHCloud, η οποία έχει μερίδιο αγοράς 11% στη χώρα της, ανακοίνωσε σχέδια για εισαγωγή στο χρηματιστήριο του Παρισιού αυτήν την εβδομάδα.
Η Google κέρδισε ένα μεγάλο συμβόλαιο cloud με την αυτοκινητοβιομηχανία Renault πέρυσι για την αποθήκευση των δεδομένων παραγωγής της. Ο Kurian είπε ότι ο διαδικτυακός γίγαντας έχει «πολύ βαθιά δέσμευση» προς τις γαλλικές εταιρείες.
Διαβάστε ακόμα:
Στον όμιλο LVHM το 50% του brand σαμπάνιας του Jay-Z
Αυτά είναι τα δύο νέα μέλη του κλαμπ των μεγιστάνων με περιουσία άνω των 100 δισ. δολαρίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΣΥΡΙΖΑ: Ο κ. Μητσοτάκης διάβασε τους μπλε φακέλους του 2019
- Ρωσία: Πολλές χώρες έχουν ήδη προσφερθεί να φιλοξενήσουν συνομιλίες Πούτιν-Τραμπ
- BriQ Properties: Στις 2 Ιανουαρίου ξεκινά η διαπραγμάτευση των 9,12 εκατ. νέων μετοχών
- Μπρατάκος: Στο ΕΒΕΑ στηρίζουμε δράσεις που φέρνουν πιο κοντά τις επιχειρήσεις Ελλάδας και Αιγύπτου