Οι πωλήσεις της LVMH εκτινάχθηκαν στα ύψη καθώς οι Κινέζοι αγοραστές αναθάρρησαν μετά τα αυστηρά lockdown και στράφηκαν ξανά με μανία στα είδη πολυτελείας.

Οι οργανικές πωλήσεις στη μεγαλύτερη μονάδα του ομίλου, που πουλά είδη μόδας και δερμάτινα είδη, αυξήθηκαν κατά 18% το πρώτο τρίμηνο, σύμφωνα με ανακοίνωση της LVMH την Τετάρτη. Ποσοστό σχεδόν διπλάσιο από αυτό που ανέμεναν οι αναλυτές από την εταιρεία με τη μεγαλύτερη κεφαλαιοποίηση στην Ευρώπη.

1

Η ανάπτυξη του τμήματος στην Κίνα έφτασε σε διψήφιο ποσοστό, δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής της LVMH, Jean-Jacques Guiony, σε αναλυτές σε τηλεφωνική επικοινωνία.

Η LVMH είναι «εξαιρετικά αισιόδοξη» για την Κίνα το 2023, είπε ο Guiony. «Οι αριθμοί στο πρώτο τρίμηνο προμηνύουν καλές ειδήσεις για το υπόλοιπο του έτους».

Οι μετοχές της LVMH έχουν ανακάμψει περισσότερο από 20% μέχρι στιγμής φέτος, αφού η πτώση της ζήτησης στην Κίνα άρχισε να υποχωρεί. Η Ασία, εξαιρουμένης της Ιαπωνίας, αντιπροσώπευε το 30% των πωλήσεων το 2022, σε σύγκριση με το 35% το προηγούμενο έτος – καταδεικνύοντας πόσο επηρέασαν τα αυστηρά μέτρα για την καταπολέμηση της Covid-19 στη ζήτηση για τσάντες Christian Dior και δαχτυλίδια Tiffany.

Η ζήτηση αυξάνεται ξανά σε κάθε περιοχή. Γεωγραφικά, η Ιαπωνία σημείωσε την ισχυρότερη τριμηνιαία ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο, με άνοδο 34% σε οργανική βάση, ακολουθούμενη από άνοδο 24% στην Ευρώπη και άλμα 14% στην Ασία εκτός Ιαπωνίας. Αν και οι ΗΠΑ αναπτύχθηκαν 8%, ο Guiony είπε ότι η LVMH είχε δει «λίγη επιβράδυνση» εκεί για τα είδη μόδας και τα δερμάτινα είδη της, καθώς και τα κοσμήματα και τα ρολόγια. «Προς το παρόν, είναι απόλυτα διαχειρίσιμο», έσπευσε να προσθέσει.

Η LVMH θα έχει ένα σημαντικό ορόσημο όταν το εμβληματικό κατάστημα της Tiffany στη Νέα Υόρκη ανοίξει ξανά στα τέλη αυτού του μήνα. Αυτό το κατάστημα συνεισέφερε σχεδόν το 10% των συνολικών πωλήσεων Tiffany πριν η LVMH αναλάβει τη μάρκα πριν από δύο χρόνια, είπε ο Guiony στους αναλυτές. Η επαναλειτουργία του θα πρέπει να έχει «θετικό αντίκτυπο» στις πωλήσεις, ενώ θα ωφελήσει επίσης τις προσπάθειές της στο branding και το marketing, πρόσθεσε.

Ο γαλλικός όμιλος πολυτελών δραστηριοτήτων δήλωσε ότι η επιλεγμένη μονάδα λιανικής πώλησης, η οποία περιλαμβάνει τη Sephora, αναπτύχθηκε κατά 28%, τον ισχυρότερο συνολικό ρυθμό ανάπτυξης μεταξύ όλων των τμημάτων.

Η LVMH θα κάνει μόνο «τακτικές» αυξήσεις τιμών  στα προϊόντα της  φέτος, όπως ανέφερε ο Guiony, έχοντας προχωρήσει σε σημαντικές αυξήσεις πέρυσι σε ολόκληρο τον όμιλο. Ο Guiony αναγνώρισε ότι οι πωλήσεις κονιάκ Hennessy στις ΗΠΑ δέχθηκαν πλήγμα στο τρίμηνο, πιθανότατα λόγω των αυξήσεων των τιμών που οι καταναλωτές απέρριψαν. Περιέγραψε επίσης την αγορά του κονιάκ εκεί ως «κυκλική» ιστορικά.

Η LVMH, με έδρα το Παρίσι, είναι η πρώτη εταιρεία κατασκευής ειδών πολυτελείας που δημοσίευσε τις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου και γενικά θεωρείται ως «καμπανάκι» για τον υπόλοιπο κλάδο. Η Hermès International, η εταιρεία κατασκευής τσαντών Kelly, αναφέρει τριμηνιαίες πωλήσεις στις 14 Απριλίου.

Ο πολυδισεκατομμυριούχος ιδρυτής της LVMH, Bernard Arnault, είδε την περιουσία του να ξεπερνά το συμβολικό όριο των 200 δισεκατομμυρίων δολαρίων την περασμένη εβδομάδα. Την Τετάρτη, διαμορφώθηκε στα 198 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το Bloomberg Billionaires Index, καθιστώντας τον Arnault τον πλουσιότερο άνθρωπο στον κόσμο.