• Business

    LVMH: Eπενδύει στο πολυτελές brand Moncler

    • Bloomberg
    Bernard Arnault, πρόεδρος ομίλου LVΜΗ

    Bernard Arnault, πρόεδρος ομίλου LVΜΗ


    Η LVMH επενδύει στο πολυτελές brand Moncler SpA, μια συμφωνία που θα δώσει στον γαλλικό κολοσσό μια θέση στο διοικητικό συμβούλιο της ιταλικής επιχείρησης.

    Η LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton αγοράζει μερίδιο 10% στην Double R, το επενδυτικό όχημα που ελέγχεται από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Moncler, Remo Ruffini. Ο ίδιος κατέχει μερίδιο 15,8% στη Moncler, ανέφεραν οι εταιρείες σε ανακοίνωσή τους αργά την Πέμπτη. Οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας δεν γνωστοποιήθηκαν.

    Η μετοχή της Moncler σημείωσε άνοδο έως και 15% στο Μιλάνο το πρωί της Παρασκευής, αυξάνοντας την χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας σε περίπου 16 δισ. ευρώ (17,8 δισ. δολάρια). Η LVMH ενισχύθηκε έως και 3,7% στο Παρίσι.

    Η Moncler, η οποία είναι γνωστή για τα πουπουλένια μπουφάν της, κόστους 5.500 ευρώ, έχει υπερτετραπλασιάσει τις πωλήσεις της την τελευταία δεκαετία, σε σχεδόν 3 δισεκατομμύρια ευρώ.

    Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία διοργάνωσε μια λαμπερή επίδειξη μόδας στην ορεινή ελβετική πόλη St. Moritz με διάσημους παρευρισκόμενους, μεταξύ των οποίων η Kate Moss και η Anne Hathaway.

    «Η Moncler υπήρξε ένα από τα σημαντικότερα success storιes στον κλάδο τα τελευταία είκοσι χρόνια», δήλωσε ο Bernard Arnault, κύριος μέτοχος και διευθύνων σύμβουλος της LVMH, στην ανακοίνωση, προσθέτοντας ότι θα «υποστηρίξει την ανεξαρτησία του ομίλου Moncler».

    Με βάση τους όρους της συμφωνίας, η LVMH θα αυξήσει τη συμμετοχή της στην Double R σε ποσοστό έως και 22%, η οποία με τη σειρά της θα επιτρέψει στο επενδυτικό όχημα να αγοράσει περισσότερες μετοχές της Moncler, έως και 18,5% κατ’ ανώτατο όριο κατά τους επόμενους 18 μήνες.

    Ο ρόλος του Ruffini

    Ο Ruffini ανέλαβε τη Moncler το 2003, όταν η μάρκα βρισκόταν στην αφάνεια και έκτοτε κατάφερε να την εκτοξεύσει.

    Ως πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, θα συνεχίσει να καθοδηγεί τα σχέδια ανάπτυξης της Moncler, στην οποία ανήκει και η ετικέτα Stone Island, την οποία αγόρασε πριν από περίπου τέσσερα χρόνια.

    Η Moncler θεωρούταν κατά το παρελθόν στόχος εξαγοράς. Η LVMH δήλωσε ότι σκοπεύει να υποστηρίξει το όραμα του Ruffini ως «σταθερού μακροπρόθεσμου μετόχου μειοψηφίας» της Double R. Θα έχει επίσης δύο θέσεις στο διοικητικό συμβούλιο της Double R.

    Η συμφωνία δίνει στον Ruffini την ευκαιρία να αυξήσει τον έλεγχο της εταιρείας και να ενισχύσει τη θέση του ως ο μεγαλύτερος μέτοχός της, δήλωσε ο Piral Dadhania της RBC Capital Markets. Είναι μια κατάλληλη συμφωνία και για την LVMH, επίσης, που της επιτρέπει να αξιοποιήσει τα πλεονάζοντα μετρητά ελλείψει επαρκώς μεγάλων στόχων εξαγοράς.

    Η LVMH έχει πραγματοποιήσει διάφορες επενδύσεις σε ιταλικές ετικέτες κατά το παρελθόν. Πριν από περίπου μια δεκαετία, απέκτησε την Loro Piana, που ειδικεύεται στα κασμίρια.

    Κατέχει επίσης ένα μερίδιο 10% στην Tod’s SpA, η οποία ιδιωτικοποιήθηκε νωρίτερα φέτος με την L Catterton, το ταμείο private equity που υποστηρίζεται από τον Arnault.

    Η Moncler είχε πραγματοποιήσει διερευνητικές συνομιλίες για μια συμφωνία με την ιδιοκτήτρια της Gucci, την Kering SA, πριν από περίπου πέντε χρόνια.

    Διαβάστε επίσης:

    Bernard Arnault (LVMH): Γιατί ο πλουσιότερος άνθρωπος της Ευρώπης ξεκίνησε πόλεμο με τους δημοσιογράφους

    LVMH (Louis Vuitton): Γιατί κινδυνεύει να γίνει ο μεγάλος χαμένος της εμπορικής διαμάχης Κίνας-ΕΕ

    H LVMH στην Formula 1: Συζητήσεις για να γίνει μεγάλος χορηγός της κορυφαίας διοργάνωσης



    ΣΧΟΛΙΑ