• Business

    LVMH: Απολύσεις εκατοντάδων υπαλλήλων από την Sephora

    • Bloomberg
    Bernard Arnault, ιδρυτής ομίλου LVMH

    Bernard Arnault, ιδρυτής ομίλου LVMH


    Η εταιρεία καλλυντικών Sephora, ένα από τα μεγαλύτερα brands του ομίλου LVMH, απολύει εκατοντάδες υπαλλήλους στην Κίνα, σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg, στην προσπάθεια της να αντιστρέψει τις ζημιές που καταγράφει στην δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου.

    Η Sephora China έχει απολύσει τόσο υπαλλήλους γραφείου όσο και καταστημάτων ενώ πείθει ορισμένους να παραιτηθούν, ενώ εκτιμάται ότι από τις κινήσεις αυτές επηρεάζεται το 10% των άνω των 4.000 υπαλλήλων που έχει στη χώρα, αναφέρουν οι πηγές.

    Μερικά ανώτατα στελέχη, συμπεριλαμβανομένων των επικεφαλής της χώρας για το λιανικό και το ηλεκτρονικό εμπόριο, έχουν επίσης εγκαταλείψει την εταιρεία, σύμφωνα με πληροφορίες.

    Η αναταραχή έρχεται μετά την τοποθέτηση της πρώην επικεφαλής ηλεκτρονικού εμπορίου της Nike Asia, Ding Xia, ως νέας επικεφαλής της Sephora στην Μεγάλη Κίνα, σε μια προσπάθεια να ανακάμψει η εταιρεία στην ηπειρωτική χώρα.

    Το brand καταβάλει προσπάθειες να επεκταθεί στην Κίνα – μια αγορά που τα στελέχη της πολυτελούς αυτοκρατορίας του δισεκατομμυριούχου Bernard Arnault θεωρούν κλειδί για να πετύχουν τον παγκόσμιο στόχο τους για πωλήσεις ύψους 20 δισ. ευρώ.

    «Σε απάντηση του δύσκολου περιβάλλοντος της αγοράς και για να εξασφαλίσουμε τη μελλοντική ανάπτυξή μας στην Κίνα, η Sephora China αναδιοργανώνει τη δομή της εταιρείας στο κεντρικό μας γραφείο, για να διασφαλίσουμε ότι διαθέτουμε τις σωστές δυνατότητες για μακροπρόθεσμη βιώσιμη ανάπτυξη», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

    Σημειώνεται ότι η επιτυχία που είχε το brand Sephora στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή – όπου εξελίχθηκε στο δεύτερο μεγαλύτερο συντελεστή εσόδων της LVMH μετά την Louis Vuitton το 2022 – αποδεικνύεται απρόσιτη στην Κίνα.

    Ενώ η Sephora έχει αυξήσει σε περίπου 300 τα καταστήματα της από την είσοδό της στην Κίνα το 2005, η χώρα γίνεται όλο και πιο δύσκολη για τους λιανοπωλητές προϊόντων υψηλής ποιότητας, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν φθηνότερα προϊόντα εν μέσω της επιβράδυνσης.

    Στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας, χρήστες που ισχυρίζονται ότι είναι πρώην υπάλληλοι της Sephora, έχουν κάνει αναρτήσεις, υποστηρίζοντας ότι αναγκάστηκαν να φύγουν.

    Μερικοί από αυτούς κατηγορήθηκαν ότι χρησιμοποίησαν τη συνδρομή τους στη Sephora για να βοηθήσουν τους πελάτες να αγοράσουν προϊόντα με έκπτωση, μια κοινή πρακτική για την αύξηση των πωλήσεων στην κινεζική βιομηχανία ομορφιάς που έχει ανεχτεί η εταιρεία για χρόνια, σύμφωνα με τις δημοσιεύσεις.

    Ο ανταγωνισμός από φθηνότερες τοπικές μάρκες αυξάνεται επίσης. Οι Κινέζοι κατασκευαστές καλλυντικών κατέλαβαν περίπου το 50% της αγοράς της χώρας πέρυσι, υπερβαίνοντας αυτό των υπερπόντιων brands για πρώτη φορά, όπως ανέφεραν τα κρατικά μέσα ενημέρωσης.

    Διαβάστε επίσης:

    Συνεργασία της Μπιγιόνσε με την LVMH: Λανσάρουν νέο αμερικανικό ουίσκι

    LVMH vs Hermes: Οι winners και losers της πολυτέλειας

    Estee Lauder: Παράταση στο σχέδιο διαδοχής για την ισχυρή δυναστεία – Ο ρόλος «κλειδί» του CEO



    ΣΧΟΛΙΑ