Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Bons Vivants

Louis Vuitton: Οι θρύλοι του τένις Federer και Nadal πρωταγωνιστές στην καμπάνια «Core Values»

Roger Federer και Rafael Nadal

Roger Federer και Rafael Nadal (Πηγή: Louis Vuitton)

H Louis Vuitton επαναφέρει την καμπάνια που αφορά τις βασικές αξίες (Core Values) του οίκου, αυτή τη φορά με πρωταγωνιστές τους δύο θρύλους της αντισφαίρισης, Roger Federer και Rafael Nadal.

Η φωτογράφος Annie Leibovitz απαθανάτισε το δίδυμο να σκαρφαλώνει σε ένα βουνό στους Δολομίτες της Ιταλίας, ενσωματώνοντας τέλεια το tagline της καμπάνιας: «Υπάρχουν ταξίδια που μετατρέπονται σε θρύλους».

Η εταιρεία συνεχίζει να γιορτάζει τις διαχρονικές αρχές που ορίζουν τη Louis Vuitton, καθώς επαναλανσάρει τη σειρά «Core Values», η οποία κυκλοφόρησε για πρώτη φορά πριν από 17 ολόκληρα χρόνια από τους Antoine Arnault και Pietro Beccari.

Federer και Nadal, οι οποίοι από αντίπαλοι στα τενις κορτ, είναι σήμερα καλοί φίλοι, δηλώνουν πανευτυχείς και υπερήφανοι που μοιράζονται αυτή την εμπειρία.

Σε ύψος 3.000 μέτρων, εμφανίζονται ως συνοδοιπόροι σε μια κοινή ανάβαση, μια οπτική μεταφορά για τις καριέρες τους, μέσα από τις οποίες έμαθαν να  ξεπερνούν για πάντα τα εμπόδια.

«Γνωρίζω πόσοι σημαντικοί άνθρωποι έλαβαν μέρος στη συγκεκριμένη καμπάνια, επομένως για μένα προσωπικά, η συμμετοχή μου είναι κάτι για το οποίο είμαι πολύ περήφανος, ειδικά που το μοιράζομαι με τον Roger. Υπήρξε ο μεγαλύτερος μου αντίπαλος και τώρα πολύ στενός μου φίλος», σημειώνει ο Nadal.

«Στην καριέρα μου πέτυχα περισσότερα από όσα ονειρευόμουν ποτέ, επομένως, τελικώς, το σημαντικό είναι οι ανθρώπινες σχέσεις που δημιουργούνται και στεριώνουν», προσθέτει.

(Πηγή: Louis Vuitton)

Από πλευράς του ο Federer αναφέρει ότι: «Μοναδική ευκαιρία η συνεργασία μου με τον Rafa σε αυτή την καμπάνια. Είναι πολύ όμορφο να αποτυπωθεί το πώς καταφέραμε από αντίπαλοι να φτάσουμε μετά το τέλος της καριέρας μας να είμαστε ο ένας δίπλα στον άλλο. Όλα συναντώνται στην κορυφή των βουνών. Και για εμάς αυτό είναι κάτι σημαντικό και ξεχωριστό».

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η οποία θα κυκλοφορήσει σε έντυπα ένθετα και στα social media της Louis Vuitton, ο Federer απαθανατίζεται στην κορυφή του βουνού με το κλασικό σακίδιο Monogram Christopher, ενώ ο Nadal ποζάρει με την έκδοση Monogram Eclipse.

«Έχουν περάσει 17 χρόνια από τότε που ξεκίνησα την πρώτη καμπάνια Core Values ​​με τον Antoine Arnault και είμαι στην ευχάριστη θέση να “ξαναζωντανέψω” αυτήν την εμβληματική σειρά», σημειώνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Louis Vuitton, Pietro Beccari.

(Πηγή: Louis Vuitton)

«Οι δράσεις “Core Values”, σε συνεργασία με εξαιρετικούς ανθρώπους, γιορτάζουν την κληρονομιά του οίκου Louis Vuitton, που συνδέεται άρρηκτα με τα ταξίδια και περισσότερο με τη συναισθηματική διαδικασία.

Ήταν καταπληκτικό που συνεργαστήκαμε με τον Roger Federer και τον Rafael Nadal σε αυτή τη νέα καμπάνια. Είναι αθλητές που εμπνέουν, πιστοί φίλοι και η προσωποποίηση της πειθαρχίας και την τελειότητας, που έμεινε στην ιστορία μέσω των δικών τους προσωπικών αθλητικών ταξιδιών», συμπληρώνει ο Beccari.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι ο Federer έφερε 20 τίτλους Grand Slam, ενώ ο Nadal έφερε 22 τίτλους, μεταξύ των οποίων και οι 14 κατακτήσεις του Γαλλικού Όπεν, ενώ οι δύο αθλητές θεωρούνται από του πιο ακριβοπληρωμένους στον κόσμο.

Σύμφωνα με το Celebrity Net Worth, η καθαρή περιουσία του Roger Federer είναι 550 εκατομμύρια δολάρια.

Με την φωτογράφο Annie Leibovitz (Πηγή: Louis Vuitton)

Ωστόσο, το Forbes σημειώνει ότι οι συνολικές απολαβές από την καριέρα του είναι 1 δισεκατομμύριο δολάρια, προφανώς διπλάσιες από τα 500 εκατομμύρια δολάρια του Nadal και τα 470 εκατομμύρια του Σέρβου Djokovic.

Δεξιοτεχνία, κομψότητα και κορυφαίο θέαμα, επικρατούσαν στην ατμόσφαιρα του γηπέδου, κάθε φορά που οι δύο αθλητές έκαναν την εμφάνισή τους.

Έχουν εμπνεύσει άπειρα άτομα σε όλες τις γενιές και δεν είναι τυχαίο που αναφέρονται ως παγκόσμια είδωλα.

Διαβάστε επίσης: 

Louis Vuitton: Εξαγοράζει την ιταλική εταιρεία καλλυντικών KIKO Milano

Lidl: Σε ιστορικό υψηλό το μερίδιο αγοράς της αλυσίδας σούπερ μάρκετ στο Ηνωμένο Βασίλειο

Citi για Hermes: Πώς μπορεί να ξεπεράσει σε τζίρο τη Louis Vuitton