Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Bloomberg

Louis Vuitton: Εκτίναξη των πωλήσεων κόντρα στον πόλεμο στην Ουκρανία

Bernard Arnault, επικεφαλής ομίλου LVMH (Louis Vuitton)

Bernard Arnault, επικεφαλής ομίλου LVMH (Louis Vuitton)

Ο όμιλος ειδών πολυτελείας LVMH (Louis Vuitton) σημείωσε ισχυρή αύξηση εσόδων αψηφώντας τις αναταράξεις που προκάλεσαν ο πόλεμος στην Ουκρανία και η αναζωπύρωση του Covid 19 στην Κίνα.

Οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 23% σε οργανική βάση στα 18 δισεκατομμύρια ευρώ (19,5 δισεκατομμύρια δολάρια). Οι αναλυτές ανέμεναν κέρδη 17%.

Με επικεφαλής τον δισεκατομμυριούχο ιδρυτή της Bernard Arnault, η LVMH είναι η πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία ειδών πολυτελείας που δημοσιεύει έσοδα για αυτή την περίοδο. Η μητρική της Louis Vuitton και του Dior ενισχύθηκε από την ανθεκτική ζήτηση στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.

Η μετοχή της έφτασε να ενισχύεται το πρωί μέχρι και 1,8% στο Παρίσι, περιορίζοντας τις απώλειες από τις αρχές του έτους στο 12%. Η χρηματιστηριακή αξία της LVMH πλησιάζει τα 322 δισ. ευρώ (348 δισ. δολάρια).

Η μητρική της Louis Vuitton ξεπέρασε φέτος τους εγχώριους κολοσσούς ειδών πολυτελείας

Τα οργανικά έσοδα της LVMH στις ΗΠΑ και την Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 26% και 45%, αντίστοιχα, το τρίμηνο, έναντι αύξησης κατά 8%  στην Ασία, εξαιρουμένης της Ιαπωνίας. Οι ΗΠΑ, απέφεραν περίπου το ένα τέταρτο των εσόδων της εταιρείας.

Τα έσοδα από το τμήμα μόδας και δερμάτινων ειδών της LVMH αυξήθηκαν κατά 30%, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών για άνοδο κατά 23%.

Ο αντίκτυπος της Κίνας

Ωστόσο, η εταιρεία είπε ότι αυτή τη περίοδο βλέπει αρνητικό αντίκτυπο στη ζήτηση για προϊόντα πολυτελείας λόγω των lockdown στην Κίνα. Ο Οικονομικός Διευθυντής του ομίλου Jean-Jacques Guiony είπε στους αναλυτές ότι είναι σίγουρος για τη μεσοπρόθεσμη έως μακροπρόθεσμη ζήτηση στην Κίνα, μόλις η κατάσταση επανέλθει στο φυσιολογικό.

Το τμήμα κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών ήταν το μόνο που δεν αναπτύχθηκε με διψήφιο ποσοστό λόγω των περιορισμών της προσφοράς, ιδίως για το κονιάκ Hennessy, όπου ο όγκος μειώθηκε κατά 18% κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης περιόδου.

Η LVMH αντιστάθμισε εν μέρει την πτώση του όγκου με αυξήσεις τιμών, δήλωσε ο Chris Hollis, υπεύθυνος για τις σχέσεις με τους επενδυτές.

Η βιομηχανία πολυτελείας βασίζεται στις αυξήσεις τιμών για να αντισταθμίσει τον πληθωρισμό και ο Guiony επισήμανε ότι τα περισσότερα brands του ομίλου LVMH αύξησαν τις τιμές με «ουσιαστικό τρόπο» κατά τη διάρκεια του τριμήνου.

Η LVMH έκλεισε τα καταστήματά της στη Ρωσία στις 6 Μαρτίου μετά την εισβολή στην Ουκρανία. Οι Ρώσοι υπήκοοι εκτιμάται ότι αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 1,5% των πωλήσεων της, σύμφωνα με τη Morgan Stanley.

Διαβάστε ακόμη:

LVMH: Κλείνει προσωρινά από την Κυριακή τα 124 καταστήματά του στη Ρωσία