Ο όμιλος ειδών πολυτελείας LVMH (Louis Vuitton) σημείωσε ισχυρή αύξηση εσόδων αψηφώντας τις αναταράξεις που προκάλεσαν ο πόλεμος στην Ουκρανία και η αναζωπύρωση του Covid 19 στην Κίνα.

Οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 23% σε οργανική βάση στα 18 δισεκατομμύρια ευρώ (19,5 δισεκατομμύρια δολάρια). Οι αναλυτές ανέμεναν κέρδη 17%.

1

Με επικεφαλής τον δισεκατομμυριούχο ιδρυτή της Bernard Arnault, η LVMH είναι η πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία ειδών πολυτελείας που δημοσιεύει έσοδα για αυτή την περίοδο. Η μητρική της Louis Vuitton και του Dior ενισχύθηκε από την ανθεκτική ζήτηση στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.

Η μετοχή της έφτασε να ενισχύεται το πρωί μέχρι και 1,8% στο Παρίσι, περιορίζοντας τις απώλειες από τις αρχές του έτους στο 12%. Η χρηματιστηριακή αξία της LVMH πλησιάζει τα 322 δισ. ευρώ (348 δισ. δολάρια).

Louis Vuitton owner outperforming domestic luxury giants this year
Η μητρική της Louis Vuitton ξεπέρασε φέτος τους εγχώριους κολοσσούς ειδών πολυτελείας

Τα οργανικά έσοδα της LVMH στις ΗΠΑ και την Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 26% και 45%, αντίστοιχα, το τρίμηνο, έναντι αύξησης κατά 8%  στην Ασία, εξαιρουμένης της Ιαπωνίας. Οι ΗΠΑ, απέφεραν περίπου το ένα τέταρτο των εσόδων της εταιρείας.

Τα έσοδα από το τμήμα μόδας και δερμάτινων ειδών της LVMH αυξήθηκαν κατά 30%, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών για άνοδο κατά 23%.

Ο αντίκτυπος της Κίνας

Ωστόσο, η εταιρεία είπε ότι αυτή τη περίοδο βλέπει αρνητικό αντίκτυπο στη ζήτηση για προϊόντα πολυτελείας λόγω των lockdown στην Κίνα. Ο Οικονομικός Διευθυντής του ομίλου Jean-Jacques Guiony είπε στους αναλυτές ότι είναι σίγουρος για τη μεσοπρόθεσμη έως μακροπρόθεσμη ζήτηση στην Κίνα, μόλις η κατάσταση επανέλθει στο φυσιολογικό.

Το τμήμα κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών ήταν το μόνο που δεν αναπτύχθηκε με διψήφιο ποσοστό λόγω των περιορισμών της προσφοράς, ιδίως για το κονιάκ Hennessy, όπου ο όγκος μειώθηκε κατά 18% κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης περιόδου.

Η LVMH αντιστάθμισε εν μέρει την πτώση του όγκου με αυξήσεις τιμών, δήλωσε ο Chris Hollis, υπεύθυνος για τις σχέσεις με τους επενδυτές.

Η βιομηχανία πολυτελείας βασίζεται στις αυξήσεις τιμών για να αντισταθμίσει τον πληθωρισμό και ο Guiony επισήμανε ότι τα περισσότερα brands του ομίλου LVMH αύξησαν τις τιμές με «ουσιαστικό τρόπο» κατά τη διάρκεια του τριμήνου.

Η LVMH έκλεισε τα καταστήματά της στη Ρωσία στις 6 Μαρτίου μετά την εισβολή στην Ουκρανία. Οι Ρώσοι υπήκοοι εκτιμάται ότι αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 1,5% των πωλήσεων της, σύμφωνα με τη Morgan Stanley.

Διαβάστε ακόμη:

LVMH: Κλείνει προσωρινά από την Κυριακή τα 124 καταστήματά του στη Ρωσία