Συνεχίζει ακάθεκτη τις αγορές bulkers η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Chartworld Shipping, συμφερόντων του γνωστού εφοπλιστή Λου Κολλάκη. Η Chartworld Shipping απέκτησε δύο νεότευκτα kamsarmaxes από την νοτιοκορεατική H Line.

Πρόκειται για τα χωρητικότητας 81.000 dwt Hyundai Grande (προς παράδοση το 2017) και Hyundai Princess (κατασκευής 2016), που αποκτήθηκαν έναντι 20,1 εκατομμυρίων δολαρίων και 18,9 εκατομμυρίων δολαρίων αντίστοιχα (συνολικό κόστος και για τα δύο πλοία στα 39 εκατ. δολάρια). Οι τιμές αυτές θεωρούνται αρκετά ικανοποιητικές, με δεδομένο ότι σύμφωνα με το VesselsValue η αξία του Hyundai Grande εκτιμάται στα 18,26 εκατομμύρια δολάρια.

Ήδη τον περασμένο Αύγουστο η Chartworld προχώρησε στην εξαγορά του χωρητικότητας 180.000-dwt capesize Mustang (μετονομάστηκε σε Star Europe), το οποίο κατασκευάστηκε το 2016 στα ναυπηγεία Jiangsu New Times Shipbuilding Co.Ltd. (New Times) και λέγεται ότι ήταν εκείνο που έκανε τον κ. Κολλάκη να επεξεργαστεί το ενδεχόμενο να επεκταθεί και στη συγκεκριμένη κατηγορία. Πρόκειται εξάλλου για μία κατηγορία πλοίων που είναι αρκετά δημοφιλής τους τελευταίους μήνες, λόγω του ότι οι τιμές τους έχουν πέσει σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα.

Μάλιστα τον περασμένο Σεπτέμβριο φήμες έκαναν λόγο για απόκτηση ενός ακόμα capesize, από την βελγική Cobelfret Bulk Carriers, έναντι 33 εκατομμυρίων δολαρίων, ωστόσο οι φήμες αυτές δεν επιβεβαιώθηκαν.

Η Chartworld Shipping διαθέτει ανάμικτο στόλο 41 πλοίων, μεταξύ των οποίων 12 bulkers. Συνολικά ο όμιλος Chartworld, o οποίος μεταξύ άλλων διαθέτει κάτω από την ομπρέλα του και τις εταιρείες Charterwell Maritime S.A., Chartworld Maritime Management Corporation, αλλά και την ναυλομεσιτική Chartworld Chartering Corporation, διαθέτει και διαχειρίζεται έναν μεγάλο και διευρυμένο στόλο 68 πλοίων που περιλαμβάνει 12 φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου (συγκεκριμένα: 2 handysizes, 2 panamaxes, 7 kamsarmaxes και 1 Capesize), 27 πλοία-ψυγεία, 7 δεξαμενόπλοια και 22 φορτηγά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Σημειώνεται ότι ο όμιλος, που ιδρύθηκε στην Αθήνα πριν από τέσσερις δεκαετίες, αποτελεί έναν από τους πιο ισχυρούς παίκτες της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας, καθώς δραστηριοποιείται στην αγορά του ξηρού φορτίου, στις μεταφορές πετρελαίου και εμπορευματοκιβωτίων, ενώ διαθέτει παρουσία και στον τομέα των πλοίων-ψυγείων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δ. Διαμαντίδης: Τέλος στη δικαστική διαμάχη της Delta με την Taleveras. Όλη η υπόθεση

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέα υποχώρηση στις τιμές των μεταχειρισμένων πλοίων. Τι λένε οι αναλυτές

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μεγάλος διαγωνισμός του mononews. Δίνουμε 5 δωροεπιταγές από τα Attica αξίας 1.000 ευρώ