Απώλειες πάνω από 6% κατέγραφε η μετοχή της L’Oreal την Παρασκευή, καθώς η γαλλική εταιρεία καλλυντικών δεν κατάφερε να επιβεβαιώσει τις προσδοκίες για τις πωλήσεις, επηρεασμένη αρνητικά από τις απογοητευτικές επιδόσεις της στην Ασία στο τέλος του έτους.

Η εταιρεία ανέφερε αύξηση 6,9% στις πωλήσεις του δ’ τριμήνου μετά το κλείσιμο της αγοράς την Πέμπτη, σημειώνοντας επιβράδυνση στην ανάπτυξη σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.

Οι πωλήσεις ανήλθαν συνολικά στα 10,6 δισεκατομμύρια ευρώ, έναντι προβλέψεων για 10,9 δισεκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με εκτιμήσεις που επικαλείται η Barclays.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε όλες τις περιοχές εκτός από τη Βόρεια Ασία, όπου μειώθηκαν κατά 6,2% στα 2,97 δισ. ευρώ.

Παρόλο που η κινεζική αγορά ήταν απογοητευτική το 2023, η απόδοσή της ήταν «αρκετά θετική» τον Ιανουάριο, σύμφωνα με τον CEO, Nicolas Hieronimus

“Δεν περιμένουμε από την κινεζική αγορά να είναι ιδιαίτερα δυναμική στο α’ εξάμηνο. Είμαστε πιο φιλόδοξοι για το β’ εξάμηνο”, σημείωσε.

Η L’Oreal άφησε και πάλι πίσω την βασική ανταγωνιστική της, την Estee Lauder, οι πωλήσεις της οποίας μειώθηκαν συνολικά κατά 8% το ίδιο τρίμηνο.

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία σχεδιάζει να αγοράσει ξανά μετοχές της τάξης των 500 εκατομμυρίων έως 750 εκατομμυρίων ευρώ, δήλωσε στους αναλυτές ο Οικονομικός Διευθυντής Christophe Babule, ενώ είναι έτοιμη να υπογράψει συμφωνία με το high-end label Miu Miu για προϊόντα ομορφιάς.

Μάλιστα, επισημαίνει ότι τα πρώτα αρώματα στο πλαίσιο της συμφωνίας, η οποία περιλαμβάνει τη δημιουργία, την ανάπτυξη και τη διανομή προϊόντων ομορφιάς, αναμένεται να κυκλοφορήσουν το 2025.

Διαβάστε επίσης: 

PepsiCo: Έχασε τις εκτιμήσεις για τα έσοδα τριμήνου – Οι αυξήσεις τιμών επιβραδύνουν τη ζήτηση

Ιβάν Σαββίδης: Κατάσχονται τα περιουσιακά του στοιχεία στην Ουκρανία

Μετά το Ozempic και το Wegovy, η Novo ετοιμάζει και το χάπι απώλειας βάρους;