ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η L’Oréal παρουσίασε τις τεχνολογικές καινοτομίες Ομορφιάς, στη Viva Technology στο Παρίσι, σχεδιασμένες για να εξασφαλίσουν «την συμπεριληπτική και εξατομικευμένη ομορφιά».
Από έξυπνες και βιώσιμες καινοτομίες ομορφιάς και ψηφιακές υπηρεσίες, έως διαγνωστικές συσκευές που τροφοδοτούνται με δεδομένα, η ομορφιά μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο σε συλλογικό και ατομικό επίπεδο.
Οι καινοτομίες που παρουσιάστηκαν στο εξαιρετικά διαδραστικό περίπτερο της L’Οréal στη VivaTech, από τις 14 μέχρι τις 17 Ιουνίου, αναδεικνύουν το υψηλό επίπεδο της εταιρείας στην αξιοποίηση της δύναμης των δεδομένων, της τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης, επιτρέποντας στους καταναλωτές να ενημερωθούν καλύτερα και να αποκτήσουν πρόσβαση σε προϊόντα ομορφιάς και εξατομικευμένες υπηρεσίες για τις συγκεκριμένες ανάγκες τους.
Εκτός από το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της, η L’Οréal, εστιάζει στην Τεχνολογία της Ομορφιάς, απασχολώντας περισσότερους από 5.900 εξειδικευμένους εργαζόμενους, αναπτύσσοντας περισσότερες από 800 διαδικτυακές υπηρεσίες με 40 εκατομμύρια υπηρεσίες εξυπηρέτησης το 2022. Ταυτόχρονα, δημιουργεί νέες συσκευές ομορφιάς επαυξημένης πραγματικότητας, εργαλεία διάγνωσης για την επιδερμίδα και τα μαλλιά και ένα δισεκατομμύριο συσκευασίες με QR κωδικό για την ενίσχυση της εμπειρίας του καταναλωτή, ενώ το 2023 έχει κατακτήσει και 6 Βραβεία Καινοτομίας CES.
«Φέτος στη VivaTech, παρουσιάζουμε εξαιρετικές τεχνολογικές καινοτομίες ομορφιάς που έχουν θετικό αντίκτυπο,» αναφέρει ο Nicolas Hieronimus, Διευθύνων Σύμβουλος της L’Oréal Groupe. «Υποστηρίζοντας αναδυόμενες τεχνολογίες που εκδημοκρατίζουν την πρόσβαση στην έξυπνη και βιώσιμη ομορφιά, δίνουμε τη δυνατότητα σε όλους να απολαμβάνουν την ομορφιά πιο δίκαια και με τους δικούς τους όρους».
«Αυτό το επίπεδο καινοτομίας δεν θα ήταν δυνατό χωρίς την τεχνογνωσία των ομάδων που ασχολούνται με την Τεχνολογία της Ομορφιάς, καθώς και το ανοιχτό μας πρόγραμμα καινοτομίας μέσω συνεργασιών με μερικές από τις πιο συναρπαστικές νεοφυείς επιχειρήσεις και ηγέτες τεχνολογίας στον κόσμο. Είμαστε περήφανοι που μοιραζόμαστε την παρουσία μας στη VivaTech μαζί τους,» δήλωσε η Barbara Lavernos, Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος, υπεύθυνη Έρευνας, Καινοτομίας και Τεχνολογίας στο L’Oréal Groupe. «Η τεχνολογία και η επιστήμη μας επιτρέπουν σήμερα όχι μόνο να προσφέρουμε ανεκπλήρωτες υπηρεσίες στους καταναλωτές μας, αλλά και να μεταμορφωθούμε από τους τομείς της έρευνας έως στο ανθρώπινο δυναμικό και από την παραγωγή έως το λιανικό εμπόριο, με στόχο να εφεύρουμε το μέλλον της ομορφιάς».
Στην έβδομη χρονιά της VivaTech, η L’Oréal παρουσίασε τις τελευταίες τεχνολογικές της καινοτομίες και συνεργασίες που περιλαμβάνουν: συμπεριληπτικές τεχνολογικές λύσεις ομορφιάς, όπως το HAPTA της Lancôme, που επιτρέπει σε άτομα με μειωμένη κινητικότητα να εφαρμόσουν μακιγιάζ, διαγνωστικά και συμβουλευτικά εργαλεία, όπως το SPOTSCAN της La Roche-Posay, το META PROFILER™ του Giorgio Armani και το K-SCAN της Kérastase, εξατομικευμένες τεχνολογικές λύσεις ομορφιάς, όπως το 3D shu:brow από την Shu Uemura, που χαρίζει επαγγελματική εμφάνιση στα φρύδια από την άνεση του σπιτιού, το COLORSONIC της L’Oréal Paris, που προσφέρει μια απλοποιημένη εμπειρία βαφής μαλλιών ακόμη και στο σπίτι και το Maybelline Beauty App virtual makeover.
Επιπλέον, παρουσιάζει βιώσιμες τεχνολογικές λύσεις ομορφιάς με το WATER SAVER από την L’Oréal Professionnel, το οποίο μέχρι σήμερα, έχει εξοικονομήσει περισσότερα από 42 εκατομμύρια λίτρα νερού, τη συνεργασία της L’Oréal με την IMPACT+, ώστε να μετρήσει αντίκτυπο των ψηφιακών διαφημίσεων και την τριετή συνεργασία με την Alibaba, λανσάροντας την πρώτη Ψηφιακή Κυκλική Οικονομία στην Κίνα, με στόχο να μειωθεί ο αντίκτυπος των δραστηριοτήτων της εταιρείας στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Επιπλέον, με δεδομένο ότι η Κορέα είναι για φέτος η τιμώμενη χώρα στη Vivatech, η L’Oréal περήφανα ανακοινώνει το Μνημόνιο Συνεργασίας με το Υπουργείο Μικρών – Μεσαίων και νεοσύστατων επιχειρήσεων της Κορέας. Αυτή η συνεργασία στοχεύει να ενισχύσει και να επιταχύνει το ανοιχτό περιβάλλον καινοτομίας της L’Oréal στην Κορέα, ξεκινώντας από τις 15 Ιουνίου 2023.
L’Oréal Brandstorm 2023
Η ομάδα “Caring 4 Beauty” κέρδισε στον τελικό του Brandstorm 2023, για την ιδέα της, URMODEL, που είχε ως πηγή έμπνευσης το σύνθημα, «Σπάσε τους κώδικες της ομορφιάς», τονίζοντας την αυξανόμενη επιρροή της τεχνολογίας στη βιομηχανία ομορφιάς.
Η επιλογή του νικητή ανακοινώθηκε ζωντανά από το συνέδριο Viva Technology στο Παρίσι. Το project της γαλλικής ομάδας, URMODEL στέφθηκε νικητής και αξιολογήθηκε ως το πιο καινοτόμο, υψηλότερης τεχνολογίας, βιώσιμο, συμπεριληπτικό και εφικτό μεταξύ όλων των ιδεών του Brandstorm 2023.
Το URMODEL στοχεύει να προσφέρει μια υπερ-εξατομικευμένη εμπειρία αγορών, επιτρέποντας σε οποιονδήποτε με κινητό τηλέφωνο να δει τον εαυτό του ως το μοντέλο σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου της L’Oréal. Οι καταναλωτές απολαμβάνουν μια πλήρη, επαυξημένη εμπειρία ομορφιάς, βλέποντας στο πρόσωπο τους τις δικές τους φιλοδοξίες ομορφιάς.
Διαβάστε επίσης:
Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Δράσεις Βιώσιμης Ανάπτυξης και ESG -Ποιες παραλίες αποκτούν «έξυπνες» ράμπες
Wood & Company για Lamda Development: To στοίχημα για τη μεταμόρφωση της Αθήνας
Πώς μοιράστηκε το έργο των 12 εκατ. ευρώ για την προστασία δεδομένων
──────────────────
Εκλογές 2023
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα