Η L’Oreal εξετάζει το ενδεχόμενο επένδυσης στην εταιρεία πολυτελών αρωμάτων του Ομάν, Amouage, σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg.

Ο γαλλικός κολοσσός ομορφιάς διεξάγει συνομιλίες για την πιθανή εξαγορά μειοψηφικού μεριδίου στην Amouage, ανέφεραν οι πηγές. Ο ιδιοκτήτης της αρωματοποιίας, ο όμιλος SABCO Group, φέρεται να αποτιμά την αξία της εταιρείας πάνω από τα 3 δισεκατομμυρίων ευρώ (3,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων) για οποιαδήποτε πιθανή συμφωνία.

1

Η Amouage ιδρύθηκε το 1983 και εμπνέεται από την κληρονομιά του Σουλτανάτου του Ομάν ως πολιτιστικό σταυροδρόμι στο κέντρο των αρχαίων εμπορικών δρόμων λιβανιού και μύρου.

Ορισμένα από τα αρώματά της πωλούνται προς 365 ευρώ το μπουκάλι των 100 ml, σύμφωνα με τον ιστότοπο της Amouage.

Η εταιρεία πoυλά τα προϊόντα της, που διαφημίζονται ως “δώρο των βασιλιάδων”, σε περίπου δώδεκα ανεξάρτητα καταστήματα και σε 1.000 άλλα σημεία, όπως πολυκαταστήματα, αρωματοπωλεία και αεροδρόμια.

Οι λιανικές πωλήσεις της Amouage υπερδιπλασιάστηκαν μέσα σε τρία χρόνια και εκτινάχθηκαν σε πάνω από 210 εκατομμύρια δολάρια το 2023.

Η εταιρεία ελέγχεται από την SABCO, μια τοπική επιχειρηματική ομάδα με Πρόεδρο τον Sayyid Khalid Bin Hamed Al Busaidi, η οποία έχει επίσης συμφέροντα σε ακίνητα, μέσα ενημέρωσης, διανομή αυτοκινήτων και ηλεκτρικό εξοπλισμό.

Μπαράζ εξαγορών

Η L’Oreal έχει πραγματοποιήσει μια σειρά εξαγορών και συμφωνιών που τη βοήθησαν να χτίσει ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο με brands καλλυντικών και αρωμάτων. Πέρυσι, η εταιρεία εξαγόρασε την αυστραλιανή μάρκα καλλυντικών Aesop έναντι 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Δεν υπάρχει καμία βεβαιότητα ότι οι συζητήσεις θα καταλήξουν σε συμφωνία, σύμφωνα με τις πηγές. Η Amouage θα μπορούσε να προσελκύσει το ενδιαφέρον και άλλων επενδυτών.

Η μετοχή της L’Oreal σημείωσε νέα ιστορικά υψηλά τον Φεβρουάριο, με τους επενδυτές να πιστεύουν ότι η ποικιλόμορφη γκάμα προϊόντων και η παγκόσμια παρουσία της εταιρείας θα τη βοηθήσουν να ξεπεράσει την επιβράδυνση της οικονομίας.

Ωστόσο, έκτοτε η μετοχή υποχώρησε, μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα των πωλήσεων της το τέταρτο τρίμηνο του 2023, λόγω της επιβράδυνσης των πωλήσεων σε Κινέζους ταξιδιώτες.

Η χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας διαμορφώνεται στα 224 δισ. δολάρια.

Διαβάστε ακόμη:

Vodafone-Three: Η βρετανική αρχή ανταγωνισμού δεν εγκρίνει τη συγχώνευση και κινεί «εις βάθος έρευνα»

Zepbound: Σε έλλειψη στις ΗΠΑ το σκεύασμα για την απώλεια βάρους

Xiaomi: Εκτοξεύτηκε η μετοχή μετά τον «θρίαμβο» του ηλεκτρικού SU7