ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η L’Oréal, ακολουθώντας πιστά τη δέσμευση της να ανταποκριθεί στις αυξανόμενες περιβαλλοντικές προκλήσεις και να συμβάλει στον σεβασμό των ορίων του πλανήτη, θέτει τη βιωσιμότητα και την κυκλική οικονομία στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της.
Στο πλαίσιο αυτό, σε συνεργασία με τα καταστήματα Hondos Center, το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ) και την εταιρεία WATT, δίνει μια «δεύτερη ζωή» στις άδειες συσκευασίες καλλυντικών προϊόντων 18 συνεργαζόμενων μαρκών της εταιρείας, αναπτύσσοντας ένα ολοκληρωμένο σύστημα ορθολογικής διαχείρισης και ανακύκλωσής τους, το οποίο στηρίζει το υπάρχον αδειοδοτημένο Σύστημα Ανακύκλωσης Αποβλήτων Συσκευασίας της Ελληνικής Εταιρείας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης, και οδηγεί σε μείωση του αποτυπώματος διοξειδίου του άνθρακα για τη διαχείριση των υλικών αυτών.
Οι καταναλωτές ανακυκλώνοντας 4 άδειες συσκευασίες προϊόντων από τις συνεργαζόμενες μάρκες της L’Oréal στους κατάλληλους κάδους που έχουν τοποθετηθεί στα καταστήματα Hondos Center στην Γλυφάδα, Ομόνοια, Πειραιά (Τσαμαδού) και Σπάτα (McArthurGlen), κερδίζουν ανταποδοτικά μια δωροεπιταγή αξίας 5 ευρώ, με δυνατότητα εξαργύρωσης σε αγορές προϊόντων αξίας 50 ευρώ στις μάρκες της L’Oréal που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Μέσω της πρωτοβουλίας, οι καταναλωτές εκπαιδεύονται και ευαισθητοποιούνται σε θέματα ανακύκλωσης και κυκλικής οικονομίας. Ταυτόχρονα, επιτυγχάνεται η αξιοποίηση του 100% των άδειων συσκευασιών, οδηγώντας σε οικονομία μηδενικών αποβλήτων, μείωση των εκπομπών CO2, εξοικονόμηση νερού και φυσικών πόρων, καθώς και αύξηση του ποσοστού ανακύκλωσης των υλικών στα Κέντρα Διαλογής και Ανακύκλωσης Υλικών (ΚΔΑΥ) σε πάνω από 95%, λόγω συλλογής υλικών υψηλής καθαρότητας.
Ο Φίλιππος Μιχόπουλος, Sustainability leader της L‘Oréal Hellas δήλωσε σχετικά: «Οι αρχές της βιωσιμότητας και της κυκλικής οικονομίας βρίσκονται στον πυρήνα της στρατηγικής της L’Oréal. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία βρίσκεται σε πλήρη ευθυγράμμιση με τους ευρύτερους στόχους που έχουμε θέσει και τη διαρκή μας προσπάθεια να έχουμε θετικό περιβαλλοντικό και κοινωνικό αντίκτυπο στην Ελλάδα. Μέσα από το πρόγραμμα ανακύκλωσης των άδειων συσκευασιών των καλλυντικών προϊόντων της L’Oréal, κάνουμε την κυκλική οικονομία πράξη, εκπαιδεύουμε τον καταναλωτή και αποδεικνύουμε έμπρακτα πως η Ομορφιά είναι μια δύναμη που μπορεί να αλλάξει τον τρόπο σκέψης και τις συνήθειες μας, ώστε να κάνουμε πιο βιώσιμες επιλογές και να εξασφαλίσουμε το μέλλον του πλανήτη και των παιδιών μας.
Οι άδειες συσκευασίες προϊόντων θα αξιοποιούνται με τους παρακάτω 3 τρόπους:
Aναβαθμιστική ανακύκλωση (Upcycling): Μέρος των συσκευασιών θα μετατρέπονται σε νέο προϊόν παρατείνοντας με αυτόν τον τρόπο το χρόνο ζωής τους και δίνοντάς τους μια δεύτερη ευκαιρία.
Ανακύκλωση (Recycling): Οι άδειες συσκευασίες που μπορούν να ανακυκλωθούν θα οδηγούνται σε αδειοδοτημένα Κέντρα Διαλογής και Ανακύκλωσης Υλικών (ΚΔΑΥ), προκειμένου να επεξεργαστούν περαιτέρω, και στη συνέχεια να οδηγηθούν σε εργοστάσια ανακύκλωσης όπου θα ανακτηθούν οι αντίστοιχες πρώτες ύλες προς επαναχρησιμοποίηση.
Παραγωγή εναλλακτικού καυσίμου για ενεργειακή αξιοποίηση (Refuse–Derived Fuel–RDF): Οι συσκευασίες που δεν μπορούν να ανακυκλωθούν, θα αξιοποιούνται για την παραγωγή εναλλακτικού καυσίμου κατάλληλο για χρήση σε βιομηχανικές εγκαταστάσεις ως εναλλακτική πηγή ενέργειας, αποφεύγοντας έτσι τη χρήση ορυκτών καυσίμων.
Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα στο https://takebackprogram.cp.works/terms
Διαβάστε επίσης:
Ericsson vs Nokia: Απογοητευτικά αποτελέσματα 3μήνου – Συγκρατημένη αισιοδοξία
Κύκνος: Πέθανε ο πρώην CEO Αθανάσιος Μανουσάκης – Λιαλιάτσης
Απίστευτο! Η γυναίκα του Warren Buffett γκρινιάζει γιατί πλήρωσε 4 δολάρια για έναν καφέ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πώς μπήκε το λουκέτο στο ιδιωτικό σχολείο στον Πειραιά
- Έρευνα ΒΒC: Η Τουρκία παραβιάζει το Διεθνές Δίκαιο με τους βομβαρδισμούς στη Συρία
- Τράπεζα της Αγγλίας: Το ελεύθερο εμπόριο δεν σχετίζεται με την επιλογή μιας περιοχής έναντι μιας άλλης
- Walmart: Αύξηση 5,3% των πωλήσεων το τρίτο τρίμηνο – Αναβάθμισε το guidance για τα ετήσια κέρδη