ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι αντίστοιχες πωλήσεις στη Βόρεια Ασία, η οποία περιλαμβάνει την Κίνα, μειώθηκαν κατά 6,5% το τρίτο τρίμηνο, ανέφερε η L’Oreal σε ανακοίνωσή της. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα του Bloomberg ανέμεναν αύξηση. Πρόκειται για το πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο πτώσης των πωλήσεων στην περιοχή.
«Στην ηπειρωτική Κίνα, η αγορά ομορφιάς – που ήταν ήδη αρνητική το δεύτερο τρίμηνο – συνέχισε να επιδεινώνεται, επηρεασμένη από τη χαμηλή καταναλωτική εμπιστοσύνη», δήλωσε η L’Oreal.
Η μετοχή της εταιρείας υποχώρησε έως και 3,4% στην έναρξη των συναλλαγών. Από τις αρχές τους έτους καταγράφει απώλειες περίπου 20%.
Οι αγοραστές στην Κίνα έχουν περιορίσει τις δαπάνες για μακιγιάζ και περιποίηση της επιδερμίδας εν μέσω ανησυχιών για την επιβράδυνση της οικονομικής ανάπτυξης και την κρίση στην αγορά ακινήτων. Η Χαϊνάν, προορισμός αφορολόγητων προϊόντων για τους Κινέζους καταναλωτές, παρέμεινε υπό πίεση, δήλωσε η L’Oreal.
Σε μια κλήση με αναλυτές, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Nicolas Hieronimus δήλωσε ότι ελπίζει ότι τα κυβερνητικά κίνητρα στην Κίνα θα βοηθήσουν στην τόνωση της τοπικής ζήτησης.
Το τμήμα δερματολογικής ομορφιάς της L’Oreal σημείωσε επίσης ανάπτυξη πολύ χαμηλότερη από τις εκτιμήσεις κατά την συγκεκριμένη περίοδο.
Ο Hieronimus κατηγόρησε τον κακό καιρό που έπληξε τη ζήτηση για προϊόντα αντιηλιακής φροντίδας γενικά, καθώς και την έλλειψη λανσαρίσματος προϊόντων στην ετικέτα της CeraVe.
«Μερικοί καταναλωτές μας εγκατέλειψαν», κυρίως η Gen Z στις ΗΠΑ, δήλωσε ο Hieronimus. «Είναι στο χέρι μας να τους προσελκύσουμε», καινοτομώντας περισσότερο, πρόσθεσε.
Συνολικά, οι πωλήσεις της L’Oreal αυξήθηκαν κατά 3,4% το τρίμηνο, λιγότερο από τις εκτιμήσεις. Η παγκόσμια αγορά ομορφιάς αναμένεται να αναπτυχθεί μεταξύ 4% και 5% το επόμενο έτος, προέβλεψε ο Hieronimus στην κλήση.
Διαβάστε επίσης:
Deutsche Bank: Επέστρεψε στα κέρδη το τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών
Apple: Yπόσχεται περισσότερες επενδύσεις στην Κίνα – Ξανά στο Πεκίνο ο Tim Cook