Ο γαλλικός κολοσσός καλλυντικών περιποίησης του δέρματος L’Oréal έκλεισε συμφωνία για την εξαγορά του brand πολυτελών καλλυντικών Aesop, με εταιρική αξία 2,53 δισ. δολάρια.

Η εταιρεία που ιδρύθηκε στην Μελβούρνη είναι δημοφιλής σε όλο τον κόσμο. Χρειάστηκαν μήνες διαπραγματεύσεων για να κλείσει το deal το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί το τρίτο τρίμηνο του έτους.

Άλλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένου του private equity Permira και της κινεζικής επενδυτικής εταιρείας Primavera Capital, είχαν επίσης εκφράσει ενδιαφέρον να αγοράσουν μερίδιο στην αυστραλιανή επιχείρηση, που ανήκει στη βραζιλιάνικη Natura & Co., δήλωσαν στο Bloomberg πηγές.

Η συμφωνία θα βοηθήσει την Natura να μειώσει το χρέος της και να επικεντρωθεί στις άλλες επιχειρήσεις της. Γνωστή για τα φυσικά καλλυντικά της, η Natura με έδρα το Σάο Πάολο, αντιμετώπισε μια δύσκολη περίοδο προσπαθώντας να επεκταθεί παγκοσμίως, λόγω των αναταράξεων που προκάλεσε η πανδημία και του πολέμου της Ρωσίας στην Ουκρανία, που οδήγησαν σε πληθωρισμό κόστους.

«Με ενισχυμένη χρηματοοικονομική δομή και απομόχλευση ισολογισμού, η Natura & Co, ασκώντας αυστηρή χρηματοοικονομική πειθαρχία, θα είναι σε θέση να εστιάσει στις στρατηγικές της προτεραιότητες, ιδίως στο επενδυτικό μας σχέδιο στη Λατινική Αμερική», δήλωσε ο Fabio Barbosa, Διευθύνων Σύμβουλος της Natura.

Η Aesop που ιδρύθηκε το 1987, έχει αναπτύξει υψηλής ποιότητας προϊόντα, ακριβές κρέμες και λοσιόν για το δέρμα, τα μαλλιά και το σώμα που παρασκευάζονται από συστατικά όπως φύλλα γερανιού και φλούδα μανταρινιού.

Από το πρώτο της κατάστημα σε έναν υπόγειο χώρο στάθμευσης στο προάστιο St. Kilda της Μελβούρνης το 2003, έχει επεκταθεί σε όλο τον κόσμο, ενώ διαθέτει δεκάδες σημεία πώλησης στη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο. Η Natura απέκτησε το πλειοψηφικό μερίδιο της επιχείρησης το 2013.

Η Aesop ανακοίνωσε έσοδα 880 εκατομμυρίων ρεάλ (173 εκατομμύρια δολάρια) για το τέταρτο τρίμηνο, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 8% των συνολικών καθαρών εσόδων της Natura και ήταν η πιο κερδοφόρα επιχείρηση του ομίλου, σύμφωνα με τη Lucror Analytics.

«Η Aesop αξιοποιεί όλες τις σημερινές δημοφιλείς τάσεις και η L’Oréal θα συμβάλει στην απελευθέρωση του τεράστιου δυναμικού ανάπτυξής της, ιδίως στην Κίνα και στις λιανικές πωλήσεις σε ταξιδιώτες», δήλωσε ο Nicolas Hieronimus, Διευθύνων Σύμβουλος της L’Oréal.

Διαβάστε ακόμη:

L’Oréal-UNESCO για τις Γυναίκες στην Επιστήμη: 3 νέες Ελληνίδες ερευνήτριες τιμήθηκαν για το έργο και τη συνεισφορά τους στις Θετικές Επιστήμες

L’Oreal: Αύξηση πωλήσεων 8,1%-Σταθερή η ζήτηση σε Ευρώπη και ΗΠΑ