ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο συνολικός κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 13% σε συγκρίσιμη βάση στο δεύτερο τρίμηνο, από 9,7% που προέβλεπαν οι αναλυτές, με τη μετοχή της εταιρείας να ενισχύεται έως και 5% το πρωί της Παρασκευής, στον απόηχο των αποτελεσμάτων που ανακοίνωσε.
Σημαντική ήταν η ανάπτυξη του βραχίονα των πολυτελών προϊόντων της εταιρείας, με τη L’Oreal Luxe να γίνεται ο μεγαλύτερος κλάδος του ομίλου πέρυσι, αφήνοντας πίσω τον κλάδο των οικονομικά πιο προσιτών προϊόντων, στον οποίο ανήκουν για παράδειγμα τα προϊόντα Maybelline και Garnier.
Οι καταναλωτές δαπανούν περισσότερα χρήματα σε πολυτελή beauty brands, όπως οι κρέμες της Helena Rubinstein και τα αρώματα Saint Laurent, με αποτέλεσμα ο κλάδος των luxury προϊόντων να παρουσιάσει ανάπτυξη 15%.
Στον απόηχο αυτών, η εταιρεία εμφανίζεται σίγουρη ότι θα υπεραποδώσει φέτος, αφού, όπως είπε ο CEO της, Nicolas Hieronimus, σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του Bloomberg, οι καταναλωτές δεν στρέφονται σε φθηνότερα προϊόντα, αλλά, αντιθέτως, επενδύουν στην ποιότητα.
Η στροφή των καταναλωτών στα ακριβότερα brands βοηθά τη L’Oreal να ανταπεξέλθει στην αύξηση του κόστους της ενέργειας, των καυσίμων, των πρώτων υλών και της απασχόλησης. Επιπλέον, σύμφωνα με την εταιρεία, ένας ακόμη παράγοντας που συντελεί στην απορρόφηση του υψηλότερου κόστους είναι η καινοτομία και οι παράλληλες επενδύσεις στα brands της.
Να σημειωθεί πως το περιθώριο λειτουργικού κέρδους της L’Oreal αυξήθηκε στο 20,4% το πρώτο εξάμηνο, ενισχυμένο κατά 70 μονάδες βάσης.
Προς νέες αυξήσεις τιμών η L’Oreal
Όπως ανέφερε στους αναλυτές ο CEO του ομίλου, η L’Oreal θα προχωρήσει σε νέες αυξήσεις τιμών το δεύτερο εξάμηνο, ενώ εμφανίστηκε πεπεισμένος πως η εταιρεία μπορεί να ξεπεράσει το πρόβλημα του πληθωρισμού.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Μύκονος: Ο μεγαλοκατασκευαστής και η καταδίκη