• Business

    L’Oreal: Ανησυχία για τα luxury προϊόντα του ομίλου – Πτώση της μετοχής

    • Bloomberg
    Nicolas Hieronimus, CEO L’Oreal

    Nicolas Hieronimus, CEO L’Oréal


    Οι μετοχές της L’Oreal υποχώρησαν λόγω της ανησυχίας ότι ορισμένοι καταναλωτές στρέφονται στα φθηνότερα προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης δέρματος του κολοσσού των καλλυντικών, καθώς ο πληθωρισμός καλπάζει.

    Οι πωλήσεις στον ταχέως αναπτυσσόμενο βραχίονα ειδών πολυτελείας της γαλλικής εταιρείας, που περιλαμβάνει μάρκες όπως η Lancome Paris και ο Ralph Lauren, ήταν πιο αδύναμες συγκριτικά τη μονάδα προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, καθώς επλήγησαν από διάφορες εξελίξεις, όπως τα lockdown στην Κίνα.

    Η μετοχή της L’Oreal σημείωσε πτώση άνω του 4% στην προσυνεδρίαση.

    Συνολικά, οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου ήταν καλύτερες από το αναμενόμενο, σημειώνοντας άνοδο 9,1% σε συγκρίσιμη βάση, λόγω των πιο οικονομικών brand του ομίλου, όπως η μάσκαρα Maybelline New York και τα σαμπουάν Garnier.

    Ωστόσο, οι επενδυτές μπορεί να ανησυχούν για την επιβράδυνση της L’Oreal Luxe, η οποία μόλις πρόσφατα ξεπέρασε το τμήμα προϊόντων ευρείας κατανάλωσης της εταιρείας, οδηγώντας την ανάπτυξη τα τελευταία τρίμηνα.

    Η μονάδα luxe της L’Oreal ήταν «πολύ κατώτερη των προσδοκιών» και θα μπορούσε να προκαλέσει φόβους, δήλωσε ο Martin Deboo στο Jefferies.

    «Η όρεξη των καταναλωτών για προϊόντα ομορφιάς παραμένει ακέραιη», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Nicolas Hieronimus.

    Η L’Oreal επισήμανε την ισχυρή απόδοση του μακιγιάζ στο τμήμα καταναλωτικών προϊόντων της, που σημείωσε «θεαματικά» κέρδη στην Ινδία και το Μεξικό.

    Διαβάστε ακόμη:

    Mercedes, Audi, Hermes, Prada: Αύξηση των πωλήσεων και λίστες αναμονής για τα κορυφαία πολυτελή brands

    Η L’Oréal Hellas παρουσιάζει τις δράσεις της στο πλαίσιο του L’Oréal for the Future



    ΣΧΟΛΙΑ