Η νέα διευθύνουσα σύμβουλος του Twitter, Linda Yaccarino, ετοιμάζει σειρά μέτρων για να προσελκύσει και πάλι τους διαφημιστές που είχαν εγκαταλείψει την πλατφόρμα μετά την εξαγορά της από τον Elon Musk.

Όπως αναφέρουν οι Financial Times, η Yaccarino, που ανέλαβε τα ηνία του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης στις 5 Ιουνίου, έχει στόχο να λανσάρει διαφημίσεις βίντεο πλήρους οθόνης και ήχου που θα εμφανίζονται στους χρήστες που σκρολάρουν στο Twitter, να εντάξει σε αυτό περισσότερες διασημότητες και να αυξήσει τον αριθμό των εργαζομένων, σύμφωνα με πληροφορίες.

1

Παράλληλα, σχεδιάζει σειρά συναντήσεων με συνεργάτες μέσων ενημέρωσης, εκδότες και πρακτορεία ταλέντων σε μια προσπάθεια να φέρει celebrities, πολιτικές προσωπικότητες και άλλους δημιουργούς περιεχομένου στην πλατφόρμα.

Η νέα επικεφαλής του Twitter, εκτιμά ότι αν εξασφαλίσει περιεχόμενο από ονόματα υψηλού προφίλ, το Twitter μπορεί να πουλήσει περισσότερες διαφημίσεις και επίσης κλείσει ευκολότερα συμφωνίες χορηγιών μεταξύ διαφημιζόμενων και δημιουργών.

«Mάχη σώμα με σώμα»

Σε μια συνάντηση νωρίτερα αυτόν τον μήνα με την ομάδα παγκόσμιων πωλήσεων του Twitter, η Yaccarino είπε στο προσωπικό ότι θα πρέπει να δώσουν «μάχη σώμα με σώμα» – πείθοντας μεγάλα brands αυτοπροσώπως και όχι πίσω από τα γραφεία τους – στο πλαίσιο της προσπάθειας ανάπτυξης της πλατφόρμας, αναφέρουν πηγές που επικαλούνται οι FT.

Το όραμα της Yaccarino για την πλατφόρμα βασίζεται σε συνεντεύξεις με στελέχη του Twitter, ανθρώπους που μπορούν να ακολουθήσουν την σκέψη της και να υλοποιήσουν τα σχέδια της. Άλλωστε η ίδια είναι γνωστή για τις σχέσεις της με τα στελέχη του διαφημιστικού κλάδου.

Μετά την εξαγορά του Twitter από τον Elon Musk έναντι 44 δισ. δολαρίων, πολλοί μεγάλοι διαφημιστές μείωσαν ή σταμάτησαν εντελώς τις διαφημιστικές δαπάνες ως απάντηση στις αλλοπρόσαλλες αναρτήσεις του δισεκατομμυριούχου και το ανορθόδοξο στυλ της ηγεσίας του.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χαθούν περίπου το 50% από τα ετήσια έσοδα των 5 δισ. δολαρίων της πλατφόρμας.

«Το βελούδινο σφυρί»

Κατά τον πρώτο της μήνα στο Twitter η Yaccarino – που έχει το παρατσούκλι “το βελούδινο σφυρί” στη βιομηχανία διαφημίσεων λόγω της επιμονής της στο κλείσιμο συμφωνιών – έχει ήδη κάνει αισθητή την παρουσία της.

Πρόκειται να επενδύσει στην εκ νέου οικοδόμηση της ομάδας διαφημίσεων, πωλήσεων και συνεργασιών, μια απαίτηση που διαπραγματεύτηκε με τον Μusk κατά την ένταξή της στην πλατφόρμα, υποστηρίζουν πηγές.

Υπενθυμίζεται ότι ο εκκεντρικός μεγιστάνας είχε απολύσει τουλάχιστον το 80% του εργατικού δυναμικού του Twitter, συμπεριλαμβανομένων πολλών στελεχών από την ομάδα πωλήσεων και διαφημίσεων, στην προσπάθεια του να μειώσει το κόστος.

Η Yaccarino είπε στους υπαλλήλους στην πρόσφατη συνάντηση παγκόσμιων πωλήσεων ότι ήθελε να ασχοληθεί περισσότερο με τον Τύπο και σχεδίαζε να παρουσιάσει το όραμά της μέσω του Twitter Spaces, την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου, σύμφωνα με πηγές.

Έχει επίσης επιδιώξει να βελτιώσει τις σχέσεις με άλλους εταίρους. Για παράδειγμα, το Twitter άρχισε και πάλι τις πληρωμές στο Google Cloud αφότου ο Μusk σταμάτησε να πληρώνει λογαριασμούς στο πλαίσιο της μείωσης του κόστους.

Νέες συνεργασίες

Μάλιστα, βρίσκεται σε συζητήσεις για μια ευρύτερη συνεργασία με την Google που θα περιλαμβάνει διαφήμιση και πρόσβαση σε ορισμένα από τα δεδομένα του Twitter, και ελπίζει να επαναδιαπραγματευτεί με παρόμοιο τρόπο και άλλες συμβάσεις με τεχνολογικούς ομίλους όπως η Amazon, η Salesforce και η IBM.

Πάνω απ ‘όλα, η Yaccarino έχει το δύσκολο έργο να πείσει τα brands ότι το περιεχόμενό τους δεν θα συνοδεύεται από επιβλαβές υλικό, διατηρώντας παράλληλα υπό έλεγχο την “τρέλα” του Musk.

Το Twitter έχει τη δική του τεχνολογία για να διασφαλίσει ότι η διαφήμιση δεν εμφανίζεται δίπλα σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά ή περιεχόμενο από συγκεκριμένους λογαριασμούς και ισχυρίζεται ότι η ποσότητα του τοξικού περιεχομένου έχει μειωθεί, αλλά αναζητά τρόπους για να το αποδείξει αυτό στους διαφημιστές.

Σύμφωνα με στοιχεία του Sensor Tower, μεταξύ Νοεμβρίου 2022 και Μαΐου 2023, 60 από τους 100 κορυφαίους διαφημιστές στις ΗΠΑ διέκοψαν τη διαφήμιση στο Twitter για τουλάχιστον ένα μήνα. Από αυτούς, 17 έχουν ξαναρχίσει τη διαφήμιση.

Πολλά brands βλέπουν θετικά την ένταξη της Yaccarino στο Twitter και εκτιμούν ότι θα βοηθήσει στην ανάκαμψη του.

Ωστόσο, άλλοι παραμένουν επιφυλακτικοί, προειδοποιώντας για τον κίνδυνο να παρέμβει ο Musk στα σχέδιά της και ισχυρίζονται ότι η πλατφόρμα εξακολουθεί να κατακλύζεται από επιβλαβές περιεχόμενο.

Διαβάστε ακόμη:

Έλον Μασκ – Μπερνάρ Αρνό: Οι δύο πλουσιότεροι του κόσμου γευματίζουν στο Παρίσι

Linda Yaccarino: Πρώτη μέρα στο γραφείο για την καινούργια CEO του Twitter

Γιούροβα (Κομισιόν): Το Twitter εγκατέλειψε τον κώδικα καλής πρακτικής για την παραπληροφόρηση