ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η stalker πλατινομαλλούσα
Στην δημιουργία ενός «λιμενικού τόξου» στην Βόρεια Ελλάδα, που θα δώσει ώθηση στις συνδυασμένες μεταφορές, στοχεύει ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης ο οποίος χθες έλαβε επίσης Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα (Authorised Economic Operator – ΑΕΟ).
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΛΘ Θάνο Λιάγκο, η συμμετοχή του ΟΛΘ στους διαγωνισμούς του ΤΑΙΠΕΔ για τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης, Καβάλας, Ηγουμενίτσας, είναι προσηλωμένη στη στρατηγική για την επέκταση των δραστηριοτήτων της στο τόξο ανάπτυξης της Βορείου Ελλάδος, από το ανατολικό άκρο του λιμένα της Αλεξανδρούπολης μέχρι το δυτικό άκρο του λιμένα της Ηγουμενίτσας, καθότι η Εγνατία Οδός συνδέει όλα τα λιμάνια του βόρειου τόξου».
Ο κ. Λιάγκος, μιλώντας στο mononews σημειώνει ότι: με την ιδιωτικοποίηση των λιμένων θα δημιουργηθεί μια νέα μεγάλη αγορά σύγχρονων λιμενικών δραστηριοτήτων που θα προσελκύσει την ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών και της εφοδιαστικής αλυσίδας όλων των Βαλκανικών χωρών, με σημαντικά πρόσθετα οφέλη για την ευρύτερη περιοχή και καταλυτική συμβολή στην ανάδειξη του λιμένα της Θεσσαλονίκης ως κεντρική πύλη της Νοτιοανατολικής και Κεντρικής Ευρώπης».
«Η ΟΛΘ Α.Ε. διαθέτει υψηλού επιπέδου τεχνογνωσία και υπηρεσίες που μέσα από συνέργειες μπορούν να διαχυθούν στα λιμάνια της ευρύτερης περιοχής», σημειώνει χαρακτηριστικά.
ΑΕΟ
Η αναγνώριση της ΟΛΘ Α.Ε. ως αξιόπιστου επιχειρηματικού εταίρου, μέσω μιας δομημένης συνεργασίας με το Τελωνείο, σημαίνει στην ουσία βελτιωμένο σχεδιασμό, ακριβέστερες αποστολές, χαμηλότερο κόστος επιθεώρησης και ένα ευρύ φάσμα πρόσθετων μεταφορικών υπηρεσιών που θα προσφερθούν προς όφελος των επιχειρηματικών μας εταίρων, υφιστάμενων και δυνητικών, διασφαλίζοντας τον κοινό στόχο που δεν είναι άλλος από τη διαφάνεια της εφοδιαστικής αλυσίδας για ένα ευρύ φάσμα εμπορικών συναλλαγών εντός της ΕΕ και παγκοσμίως.
Σύμφωνα με την διοίκηση της εταιρείας, το γεγονός αυτό, «Σε συνδυασμό με τις απαραίτητες πιστοποιήσεις ποιότητας, το σύγχρονο εξοπλισμό και το έμπειρο προσωπικό, το πιστοποιητικό αυτό διευκολύνει τις συναλλαγές χωρίς προβλήματα, εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο και μειώνει το κόστος για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Η συνεργασία αυτή, απαιτεί τη συνεχή συνεργασία μεταξύ της ΟΛΘ Α.Ε. και των τελωνειακών αρχών και βασίζεται στις ίδιες αρχές αμοιβαίας εμπιστοσύνης, ορθότητας συναλλαγών και εταιρικής ευθύνης που ήδη μοιραζόμαστε με όλους τους συνεργάτες, προμηθευτές και πελάτες μας».
Οι συνδυασμένες μεταφορές
Στο μέτωπο των συνδυασμένων μεταφορών ο ΟΛΠ έχει ξεκινήσει ήδη τις σιδηροδρομικές μεταφορές για το dry port της ΟΛΘ Α.Ε. στη Σόφια, ενώ στα σχέδιά του είναι η επέκταση τόσο στη Ρουμανία όσο και στη Σερβία.
Από τις 27 Νοεμβρίου έχουν αναχωρήσει δύο τρένα με εμπορεύματα από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης για το dry port της ΟΛΘ Α.Ε. στη Σόφια της Βουλγαρίας και αντιστρόφως ένα τρένο από το dry port της ΟΛΘ Α.Ε. στη Σόφια προς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, με χρόνο ταξιδιού τις 10 ώρες ανά διαδρομή. Ήδη στο ταξίδι από το dry port προς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έγινε άμεση φόρτωση και αναχώρηση εμπορευμάτων σε πλοίο από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Έχει ήδη διαμορφωθεί σταθερότητα στο εβδομαδιαίο δρομολόγιο κατά την πιλοτική φάση η οποία θα έχει ολοκληρωθεί έως τις 15 Ιανουαρίου.
Ο νέος προβλήτας
Για την ανάπτυξη του ΟΛΘ, ως εμπορευματικού κέντρου, βασική προϋπόθεση είναι και κατασκευή του νέου Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΘ, στον έκτο προβλήτα, που θα μπορεί να φιλοξενήσει mega containerships, που μπορούν να μεταφέρουν 24.000 teu.
Διαβάστε επίσης:
–Η ΟΛΘ Α.Ε. απέκτησε Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα (ΑΕΟ)
-ΟΛΘ: Αναχώρησε το πρώτο τρένο από το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης για το dry port στη Σόφια
-ΟΛΘ: Ιδρύει νέα θυγατρική στη Βουλγαρία – Θα λειτουργήσει ως διαμετακομιστικός κόμβος
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση