• Business

    Lidl: Σε ιστορικό υψηλό το μερίδιο αγοράς της αλυσίδας σούπερ μάρκετ στο Ηνωμένο Βασίλειο

    • Bloomberg
    Ryan McDonnell, CEO of Lidl GB

    Ryan McDonnell, CEO of Lidl GB


    To μερίδιο της Lidl στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου κατέγραψε ρεκόρ, καθώς το σούπερ μάρκετ προχώρησε σε εκπτώσεις στα αρτοσκευάσματα για να αυξήσει τις πωλήσεις στα καταστήματά της.

    Συγκεκριμένα, το μερίδιο αγοράς της γερμανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ discount ανήλθε στο 8,1% στις 12 εβδομάδες που έληξαν στις 12 Μαΐου, ενισχυμένο σε σχέση με το μερίδιο 7,7% την προηγούμενη χρονιά, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η εταιρεία ερευνών Kantar την Τρίτη.

    Το ψωμί, τα κέικ και τα αρτοσκευάσματα αποτελούσαν το ένα τέταρτο των καλαθιών αγορών κατά τη διάρκεια εκείνης της περιόδου, εν μέρει χάρη στα κουπόνια που προσφέρονταν στην εφαρμογή Lidl Plus, ανέφερε η Kantar. Αυτές οι προσφορές βοήθησαν στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων των αρτοσκευασμάτων εντός του καταστήματος κατά περισσότερο από 40%.

    Τα ευρήματα αυτά υπογραμμίζουν πώς η έντονη εστίαση του discount μάρκετ στις τιμές προσελκύει τους αγοραστές ακόμη και τώρα που οι πιέσεις του κόστους ζωής υποχωρούν.

    «Μετά από σχεδόν δυόμισι χρόνια ταχείας αύξησης των τιμών, μπορεί να χρειαστεί λίγο περισσότερος χρόνος για τους αγοραστές να αλλάξουν τις συνήθειες που υιοθέτησαν για να διαχειριστούν την κρίση του κόστους ζωής», δήλωσε ο Fraser McKevitt, επικεφαλής του τμήματος λιανικής και καταναλωτών στην Kantar.

    Ο πληθωρισμός των τιμών των ειδών παντοπωλείου μειώθηκε για 15ο συνεχόμενο μήνα στο 2,4% – το χαμηλότερο ενώ και πάνω από δύο χρόνια και μόλις 0,8 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερο από τον μέσο όρο της τελευταίας δεκαετίας -1,6% από το 2012 έως το 2021-, σύμφωνα με την Kantar.

    Το μερίδιο αγοράς της Asda μειώθηκε ελαφρώς στο 13,1% από 13,4% την προηγούμενη περίοδο, ενώ η Aldi – η γερμανική ανταγωνίστρια της Lidl – διατήρησε το μερίδιό της στο 10%.

    Η Ocado ήταν το ταχύτερα αναπτυσσόμενο παντοπωλείο για τρίτη συνεχόμενη φορά, με αύξηση των πωλήσεων κατά 12,4%, ξεπερνώντας την συνολική αύξηση της online αγοράς κατά 5,4%.

    Η Tesco παρέμεινε το μεγαλύτερο παντοπωλείο της Βρετανίας, κατέχοντας το 27,6% της αγοράς, με τη Sainsbury’s να την ακολουθεί με 15,1%.

    Διαβάστε ακόμη:

    Lidl Ελλάς: Επιβράβευση εργαζομένων μέσω της Κάρτας Προνομίων Business

    Σούπερ μάρκετ: Πού σκοράρει πρώτος ο Σκλαβενίτης

    Ryanair: Σχεδόν σταθερές αναμένονται οι τιμές των εισιτηρίων στην αιχμή της ταξιδιωτικής περιόδου



    ΣΧΟΛΙΑ