Μετά την απόφαση για τη δημιουργία καταστημάτων στα κέντρα των πόλεων, η Lidl Hellas προχωρά σε μια νέα κίνηση- έκπληξη. Η εταιρεία, η οποία συμπλήρωσε φέτος 20 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα ετοιμάζεται να εμπλουτίσει τη γκάμα των προϊόντων της με 250 νέους κωδικούς μέσα στο 2019. Μάλιστα, το 50% από αυτούς θα είναι ελληνικά προϊόντα και το 30% προϊόντα ψυγείου. Οι κωδικοί αυτοί θα προστεθούν στους περίπου 2.300 κωδικούς που διαθέτει σήμερα η εταιρεία στη χώρα μας.

Ο εμπλουτισμός του χαρτοφυλακίου με νέα προϊόντα συνιστά μια μικρή «επανάσταση» για την γερμανική αλυσίδα, η οποία στηρίζει τη λειτουργία της πάνω στο λιτό κωδικολόγιο και στα ελεγχόμενα λειτουργικά έξοδα. Αυτό το μοντέλο έχει αποσπάσει ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια από τον ανταγωνισμό και είναι σύμφωνα με πολλούς το μυστικό για την επιτυχία που σημειώνει η εταιρεία στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια.

Η ηγεσία της εταιρείας φαίνεται να αντιλαμβάνεται πως η ελληνική αγορά απαιτεί μια διαφορετική προσέγγιση, κάτι που έχει αποδείξει με την τοποθέτηση και επώνυμων προϊόντων Ελλήνων παραγωγών στα ράφια της, παρ’ ότι διαχειρίζεται μια αμιγώς εκπτωτική αλυσίδα.

Όπως είπε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Lidl Hellas, Ιάκωβος Ανδρεανίδης, στο περιθώριο της εκδήλωσης για τα 20 χρόνια παρουσίας της αλυσίδας στην Ελλάδα «σύνθημά μας είναι ότι όποιος σταματάει να εξελίσσεται, παύει να είναι καλός».

Νέες επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ

Πέρα από τα νέα προϊόντα, σχέδια υπάρχουν και για την οργανική επέκταση του δικτύου των καταστημάτων, αφού οι εξαγορές αποκλείονται κατηγορηματικά. Σύμφωνα με τον κ. Ανδρεανίδη, έως το τέλος της χρήσης θα λειτουργήσουν δύο νέα σημεία σε Λάρισα και Θεσσαλονίκη, ανεβάζοντας τον αριθμό του δικτύου σε 223 από 221 σήμερα.

Επιπλέον, δρομολογούνται νέες επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ με 120 εκατ. ευρώ για την επόμενη χρήση (1/3/2019 -28/2/2020), οι οποίες μεταξύ άλλων στοχεύουν στη λειτουργία δύο επιπλέον καταστημάτων, ανεβάζοντας το δίκτυο στα 225 σημεία και τον αριθμό των εργαζομένων στους 6.000 από 5.466 που είναι σήμερα,.

Όλα αυτά έρχονται τη στιγμή, που οι πωλήσεις της εταιρείας κινούνται ανοδικά παρά την ενίσχυση του ανταγωνισμού και την επαναλειτουργία των καταστημάτων της πρώην Μαρινόπουλος κάτω από την «ομπρέλα» του Σκλαβενίτη.

Να σημειωθεί πως στα 20 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα, η Lidl έχει υλοποιήσει επενδύσεις συνολικού ύψους 1,3 δισ. ευρώ, οι οποίες αντιστοιχούν σε μια συνεισφορά της τάξεως του 0,38% στο ελληνικό ΑΕΠ. Εκτός από το 221 σημεία, η εταιρεία διαθέτει 5 logistic centres, ενώ έχει αναπτύξει συνεργασία με 2.893 εγχώριους προμηθευτές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Λουξ: Το deal Μαρλαφέκα με τη Lidl φέρνει επιπλέον έσοδα 3 εκατ. τον χρόνο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Lidl Hellas: Καταργεί τα πλαστικά είδη μίας χρήσης έως το τέλος του 2019

MH ΧΑΣΕΤΕ: Lidl Hellas: Νέα σύμβαση εργασίας-Οι μισθοί των εργαζομένων