ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η επένδυση εκσυγχρονισμού για τα συγκεκριμένα καταστήματα ξεπερνά συνολικά τα 10,6 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: αισθητική αναβάθμιση του χώρου πώλησης για πιο άνετες αγορές, βελτιωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης, εύκολη και δωρεάν στάθμευση για όλους τους πελάτες, ακόμα περισσότερα σημεία παρουσίασης προϊόντων και λειτουργικό περιβάλλον για τους εργαζομένους στα καταστήματα.
Επίσης, η εταιρεία επέκτεινε τον χώρο πώλησης σε όλα τα εκσυγχρονισμένα καταστήματά της, φτάνοντας τα 1.303 τ.μ. στο κατάστημα του Ρέντη, τα 1.281 τ.μ. στη Χανιόπορτα και τα 1.260 τ.μ. στο κατάστημά της στη Λευκάδα.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Lidl Ελλάς με στόχο τη δημιουργία ενός ελκυστικού περιβάλλοντος αγορών, επανασχεδιάζει τα καταστήματά της με στόχο να παρέχει μία σύγχρονη και άνετη εμπειρία εξυπηρέτησης, καλύπτοντας τις ανάγκες ακόμα και των πιο απαιτητικών πελατών. Παράλληλα, με στόχο την ανάδειξη της εντοπιότητας, η Lidl Ελλάς εμπλουτίζει συνεχώς την γκάμα της με υψηλής ποιότητας ελληνικά προϊόντα. Δίνοντας τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε γνωστά εμπορικά σήματα και βραβευμένα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, η εταιρεία παραμένει πιστή στην ποιοτική της δέσμευση, εξασφαλίζοντας χαμηλές τιμές, φρεσκάδα και ποιότητα.
Διαβάστε επίσης
Αύξηση 17,1% στην παραγωγή ασφαλίστρων διμήνου
Γιάννης Παράσχης (ΔΑΑ): Πράσινο φως για μέρισμα 0,33€ – Το 2024 θα ξεπεράσει τις προσδοκίες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χοληστερίνη: Όσα πρέπει να ξέρετε για να μειώσετε τους κινδύνους
- Τουρκία: Αρνήθηκε τη χρήση του εναέριου χώρου της στο αεροσκάφος του προέδρου του Ισραήλ
- Αθήνα: Άνοιξαν οι σταθμοί «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής»
- Πολυτεχνείο: Ολοκληρώθηκε η μεγάλη πορεία στην Αθήνα – Τουλάχιστον 25.000 οι διαδηλωτές